• Ik moest vandaag werken in de Delhaize. Pikt er iemand heel de voormiddag sigaretten. In totaal is er zo ongeveer 700 euro gepikt geweest. Gelukkig heeft iemand dat gemerkt en werd er gebeld naar de agenten. En hebben ze hem opgepakt. Of dat denk ik toch. Maar het erge is dat dat allemaal aan mijn kassa is gebeurd. ><


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Miauw schreef:
    (...)
    Hm jah dan snap ik het wel. Wel vervelend voor je dat het juist aan jou kassa moet gebeuren =(


    Uhu, ik vind dat ook. Gelukkig waren ze er niet echt kwaad over.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik snap je helemaal..
    Bij mij is toen ik werkte ooit eens bijna 1000 euro aan parfum en haarkleuring gestolen :X En het is dus een kleine winkel en ik voelde me schuldig :X


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    SamSacred schreef:
    Ik snap je helemaal..
    Bij mij is toen ik werkte ooit eens bijna 1000 euro aan parfum en haarkleuring gestolen :X En het is dus een kleine winkel en ik voelde me schuldig :X

    woooooow :o
    dat is veel =x

    Whipple schreef:
    (...)
    woooooow :o
    dat is veel =x


    Ja, nogal Ö Ik stond daar met 1 collega van me, je hebt daar maar 2 personen nodig om die winkel goed te runnen x'D En we merkten beiden niks.. want het was best druk.. Nou, uiteindelijk kwam er een andere collega bij en die merkte het, want die ging spiegelen en zo ontdekten we het >.<

    [ bericht aangepast op 18 okt 2009 - 14:32 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    SamSacred schreef:
    (...)

    Ja, nogal Ö Ik stond daar met 1 collega van me, je hebt daar maar 2 personen nodig om die winkel goed te runnen x'D En we merkten beiden niks.. want het was best druk.. Nou, uiteindelijk kwam er een andere collega bij en die merkte het, want die ging spiegelen en zo ontdekten we het >.<


    Dat is niet leuk voor jou.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    SamSacred schreef:
    (...)

    Ja, nogal Ö Ik stond daar met 1 collega van me, je hebt daar maar 2 personen nodig om die winkel goed te runnen x'D En we merkten beiden niks.. want het was best druk.. Nou, uiteindelijk kwam er een andere collega bij en die merkte het, want die ging spiegelen en zo ontdekten we het >.<

    das denk ik best wel nogal kut.. =3