• Hiermag een slotje op.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2009 - 16:40 ]


    You can run but not hide

    Maak het haar duidelijk. Je vind het niet leuk, en dat mag je laten weten =]

    UNCOMMON schreef:
    Maak het haar duidelijk. Je vind het niet leuk, en dat mag je laten weten =]


    Heb ik zo vaak gedaan maar het helpt niks 0.o


    You can run but not hide

    Prada schreef:
    (...)

    Heb ik zo vaak gedaan maar het helpt niks 0.o

    Nou... Heb je al eens gescholden ofzo? Misschien ziet ze het dán in ;x

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    Nou... Heb je al eens gescholden ofzo? Misschien ziet ze het dán in ;x



    Ja...:x (ik weet het is slecht maar ik wil van haar af)

    (maar alsnog het hielp niet.. 0.o)


    You can run but not hide

    Kill her :Y)
    Nee, laat gewoon merken dat je haar echt absoluut niet moet.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Misschien kun je naar de politie? dit is niet normaal meer, ze stalkt je gewoon. tenminste als je vind dat het nodig is en het anders niet ophou.

    Pixie schreef:
    Misschien kun je naar de politie? dit is niet normaal meer, ze stalkt je gewoon. tenminste als je vind dat het nodig is en het anders niet ophou.


    Is dat niet een beetje te? 0.0


    You can run but not hide

    ga haar nadoen:'D
    nee sorry
    imitatie is de eerlijkste vorm van een compliment;)
    maar ik weet niet, misschien is ze onzeker, vraag eens naar haar, probeer het te begrijpen.
    Praat gewoon rustig met haar
    succes
    xoxo
    N


    Why don't you break my heart

    DutchAngel schreef:
    ga haar nadoen:'D
    nee sorry
    imitatie is de eerlijkste vorm van een compliment;)
    maar ik weet niet, misschien is ze onzeker, vraag eens naar haar, probeer het te begrijpen.
    Praat gewoon rustig met haar
    succes
    xoxo
    N


    Dit klinkt goed ^^, ik ga het proberen na de herfstvakantie en anders stap ik wel naar mijn mentor.

    Ps: ik heb wel een keer gezegd dat ik haar een beetje te naaperig vond, dat ze me veel nadeed. het enigste wat ze toen deed was lachen :S

    [ bericht aangepast op 16 okt 2009 - 20:11 ]


    You can run but not hide

    Ik kan je niet helpen, ik heb hetzelfde probleem en hoe hard ik het haar ook duidelijk maak, ze gaat maar niet weg ;s


    Happiness hit her like a train on a track

    Dat heb ik ook gehad, en de manier die bij mij werkte was dr keihard negeren. Maar dan ook écht negeren. Dus telefoon niet meer opnemen, op geen één vraag antwoorden etc. -eigenlijk meer doen alsof ze niet bestaat. Klinkt hard, is het ook. Maar wat zij doet is ook niet leuk.


    Protège moi de mes désirs.

    Musicbeats schreef:
    Ik kan je niet helpen, ik heb hetzelfde probleem en hoe hard ik het haar ook duidelijk maak, ze gaat maar niet weg ;s


    Wat erg voor je, :(
    Van die mensen kun je echt niet af.


    You can run but not hide

    sacred schreef:
    Dat heb ik ook gehad, en de manier die bij mij werkte was dr keihard negeren. Maar dan ook écht negeren. Dus telefoon niet meer opnemen, op geen één vraag antwoorden etc. -eigenlijk meer doen alsof ze niet bestaat. Klinkt hard, is het ook. Maar wat zij doet is ook niet leuk.


    Precies, dat heb ik ook gedaan. Maar ze liep me weer gewoon achterna : |


    You can run but not hide

    Prada schreef:
    (...)

    Dit klinkt goed ^^, ik ga het proberen na de herfstvakantie en anders stap ik wel naar mijn mentor.

    Ps: ik heb wel een keer gezegd dat ik haar een beetje te naaperig vond, dat ze me veel nadeed. het enigste wat ze toen deed was lachen :S

    soms is voor een onzeker iemand, lachen de enige manier om met commentaar om te gaan. Ook al komt dat verkeerd bij jou over. Het probleem is denk ik gewoon dat jullie elkaar en elkaars situatie niet begrijpen. Probeer het te begrijpen, van beide kanten, dus zij moet jou ook wel begrijpen. En als ze dan nog niet ophoudt of als het nog niet minderd dan zou ik ook inderdaad keihard negeren alsof ze niet bestaat.
    xoxo
    N


    Why don't you break my heart

    Prada schreef:
    (...)

    Precies, dat heb ik ook gedaan. Maar ze liep me weer gewoon achterna : |


    Serieus? =3
    Wat een irritant kind.. (oke, ik ken haar niet, maar ze klinkt nu al irritant.)
    Ik heb echt geen idee wat je dan nog zou kunnen doen. Misschien moet je, zoals je zelf al zei, met je mentor gaan praten. Dat is waarschijnlijk één van de weinige oplossingen..


    Protège moi de mes désirs.