• whha hey girl(lang gelede è :8) en ik ben ni echt voor jb ma ik ben geen hater ofzo ookal kan ik ze met gemak uitschelden ma ik vin da die haatclubs ook overdreve zijn een th-haatclub daar zegt iedereen da het sucks enzo en das war ook maar wrm gaan sommige th-fans dan ZELF een haarclub beginne(over jb dan) terwijl ze 5minutn geledn mensen van de th-haatclub hbbn uitgescholden!
    srry ma das heel laag --' ik doe daar ni aan mee ik vind jb ni goe en ben ni vo die ma das mijn mening ma drm ga ik ni in een haatclub --'

Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

ik vind eigenlijk alle haat-aan-...-dingens nogal zielig,, iedereen heeft z'n eigen mening,, en iemand die zo'n clan of groep of whatever maakt vind ik nogal zielig,, mja,, is weer mijn mening natuurlijk ^^

meid je hebt egt zooooooooooooo gelijk

Sick and tired of needing your affaction

Je hebt gelijk ^^, ik wou da ook eens zeggen, maar had geen zin om zoveel te typen xD

Als je bedoelt dat op quizlet wel mag gezeken worden over JB en niet over TH is niet helemaal waar. Als je th 'aanvalt' hier, krijg je een hele lading reacties terug, die meestal best ver gaan. Omdat we dus geen ruzie willen, word zo'n topic gesloten, als die reacties dus te ver gaan. Bij JB is dit minder, dus wordt ook minder snel gesloten. Zodra het wel gescheld wordt, en ruzie ontstaat wordt het als nog gesloten.
    Snap je?
    x

You'd took my breath but I'll survive.

Ik vind da je gelijk hebt. Haat ze dan maar een club oprichten is gewoon om aandacht smeken. De gene die die club heeft opgericht is volgens mij even laag van niveau als tokiohotel haters enzoo ö

[niet beledigend bdoeld, mr toc vind ik het zo.]

Turning up the volume

Just asking:
    Gaat dit over mijn topic? Wand ik heb z'n hyves gemaakt, maar dat was naar aanleiding van een intervieuw dat ik gezien had. Uiteindelijk was dat intervieuw fake, en hb ik me voor niks druk gemaakt ¬¬. Maar ik heb ook een topic gemaakt waarin ik mijn excuses aan bied omdat ik fout zat. Ik kijk nu anders op de JB's! Ik vind ze nogsteeds sucken maar ik ga ze niet haten zoals de TH-haters. Ik hb ook spijt van die hyves, maar mijn vriendin wil er mee door gaan. Ik trek me dus hoogswaarschijnlijk terug uit die hyves. En nogmaals; Sorry, het spijt me erg. Ik hoop eigenlijk dat deze topic niet over mij gaat wand dat zou ik dus jammer vinden :(
    xxx Anouk

Tears are crashing out of my eyes

Laat wel ff weten of het dan over mij gaat wand dan weet ik dat oowk weer... xD

Nou het gaat dus over dat haat aan JB topic, en als dat van jou was, gaat het over jou...?

Ik weet niet, mijn topic was die van: TH vs. JB niet negatief!
    Zoiets dergelijks... -.-

nou goed, ik heb het gesloten enzo

Wanneer zei die Nick dat dan Ô.ô [Btw; je hebt best wel erg hard gelijk (A)]

Peace and hate once made a perfect combination :Y)

all I want for christmas is a girlfriend

Idd..
    Ik vind de JB nii zo vn Waaw alleen SOS is wel okéé. TH is dan weer een heel ander verhaal.. Dii vind ik weer zo vn *Kwijl* ma kom.. x')
    ik vind gwn dat haat-club's ziek zijn!
    x

If music be the food of love, play on!

Gewoon geen haatgroepen maken.
    Alles opgelost.

helemaal mee eens(Y)

You are so god damn Sexy <3

OMG hij zegt dattie Fan is hoorr., en dan alleen zo'n clubske oprichten omdat hij zei dat Bill niet spoort.., I mean Cmon.., Bill is soms ook zo gek als een deurr op die filmpjes end stuff..,