Ok mensjes dit wordt te erg!!
ik was dus eergistere nr sgool gegaan inmijn leuke gryze golf mt rode en zwart bolle en kwas myn kap tegoei aant doen en kdeed die duss op en ineens een stomme seut vn vorig jaar in myn klas zo "oooh, kijk daar is de emo" ja srry ze ma ik ben dus nie emo
en nu had ze dus in mijn klas zo papiertjes rondgegeve mt daarop: 'Lesbische emo girl zkt. Hete andere emo girl om lekker emo koppeltje te vormen' ik was egt pissed. Ten eerste omda k ter soms wa weg vn kan hebbe ben k ng gn emo en ten tweede ben k nie lesbisch ma Bi (i know das raar) ik kan er nie tege da mense zegge dak lesbisch ben want dan had k in de vakantie gn jong gehad e!! Ma nu word k dus gwn keifel uitgelach hoe stom is da!! Ja ik lijk soms wat emo, maar nee ik ben het nie en ja, ik ben Bi ma so what?!
Hebbe jullie ooit al zoiets ergs meegemaakt??
Xx(K)
-
15 okt 2009 - 21:1915 okt 2009 - 21:22
sorry, maar ik lees er helemaal niks van..
“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus
15 okt 2009 - 21:22Soms snap ik het ff niet, door de manier waarop je typt.
I live for the applause, you will die for it.
15 okt 2009 - 21:25CHANELCHIC schreef:
sorry, maar ik lees er helemaal niks van..
hoezo??15 okt 2009 - 21:25Carnage schreef:
Soms snap ik het ff niet, door de manier waarop je typt.
wat begrypt ge niet?15 okt 2009 - 21:2715 okt 2009 - 21:27Ik kan zeggen: 'Pff, laat ze, jij weet beter.' maar dat helpt niet echt veel hé ;o
Sterkte en laat je niet doenOnly losers can act the way you do
15 okt 2009 - 21:29Ik snap het wel.
Ze wordt nu uitgelachen omdat een stomme trut een briefje door de klas liet rond gaan met 'Lesbische emo girl zkt. Hete andere emo girl om lekker emo koppeltje te vormen' Net als je wel eens in de krant ziet enzo.
Daar is ze boos om.
(Als ik het zo goed begrijp?)
Maar, ik geef je daar ook groot gelijk in!
Je hebt alle recht om boos te zijn.
Er is inderdaad niks mis met Bi zijn.
Dat ben ik ook.
Ik zou het tegen een leraar zeggen.15 okt 2009 - 21:31Micaiah schreef:
Ik snap het wel.
Ze wordt nu uitgelachen omdat een stomme trut een briefje door de klas liet rond gaan met 'Lesbische emo girl zkt. Hete andere emo girl om lekker emo koppeltje te vormen' Net als je wel eens in de krant ziet enzo.
Daar is ze boos om.
(Als ik het zo goed begrijp?)
Maar, ik geef je daar ook groot gelijk in!
Je hebt alle recht om boos te zijn.
Er is inderdaad niks mis met Bi zijn.
Dat ben ik ook.
Ik zou het tegen een leraar zeggen.
ja ma dan wete de leerkrachte het ook en ik zit op een katholieke sgool en de leerkrachte daar zyn allemaal zo goed als tegen Holebi's en zeker mijn klastitularis[ bericht aangepast op 15 okt 2009 - 21:32 ]