• Ik kwam uit school met een pest humeur.(alles ging fout)
    Ik kijk naar de waslijn. Hangt daar gewoon mijn ondergoed aan.
    Je denkt vast niet erg
    Nou bij ons wel want we wonen langs de weg en door ons hek kan je heen kijken kortom iedereen kan mijn ondergoed zien ><
    Mijn leraar woont ook 3 deuren verder.
    Na lekker ><
    Ik dat tegen mam zeggen dat ik dat niet leuk vind zegt zei: ach stel je niet aan en dit en dat.
    Stel ik me echt daarover aan?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Nee. Dat doe je niet, ik zou ook niet willen dat mijn ondergoed buiten hangt. :X


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ik vind een beetje van wel :'D
    Waar moet je de was anders te drogen hangen? En het is maar ondergoed, like iedereen hangt dat buiten te drogen en er zijn er misschien wel meer waarvan je het kunt zien hangen. Maak je er niet te druk over ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nee dat doe je niet
    als mijn ondergoed buiten zou hangen zou ik echt gana gille joh


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind jou logisch reageren, eigenlijk =x

    ze weten toch niet dat het jou ondergoed is?


    - hoi ;D

    nee, vind ik niet. ik zou het ook niet prettig vinden als iedereen mijn ondergoed kon zien.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Tranquillity schreef:
    Ik vind een beetje van wel :'D
    Waar moet je de was anders te drogen hangen? En het is maar ondergoed, like iedereen hangt dat buiten te drogen en er zijn er misschien wel meer waarvan je het kunt zien hangen. Maak je er niet te druk over ^^

    Vind net hetzelfde..


    -

    Kijk, al waren het strings dan vind ik het Ok, maar mensen gaan jou echt niet aankijken en denken van: "Iell jij hebt nu zo een onderbroek aan die ik heb zien hangen"


    Life is hard and then we die

    Mijn onderbroek is even koel als ik, dus niets om zorgen over te maken. (krul)

    Nee, je stelt je niet aan. Als je leraar 3 deuren verder woont, die zal ook wel denken! Praat er gewoon over met je moeder en zeg dat je het niet fijn vind! Net zolang tot ze echt merk dat jij het niet fijn vind,


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Moustache schreef:
    ze weten toch niet dat het jou ondergoed is?

    Maar mijn buren enzo wel:X
    Like mam is veel groter dan mij.
    En ik neem aan dat onze hond geen ondergoed draagt?xD
    Dus ik ben het enigste meisje die die maat draagt.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik vind eigenlijk dat je je wel een beetje aanstelt: Iedereen moet toch z'n ondergoed drogen?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Immortal schreef:
    (...)
    Maar mijn buren enzo wel:X
    Like mam is veel groter dan mij.
    En ik neem aan dat onze hond geen ondergoed draagt?xD
    Dus ik ben het enigste meisje die die maat draagt.

    is jeh ondergoed zo beschamend dan? x'DD


    - hoi ;D

    nerveus schreef:
    Nee, je stelt je niet aan. Als je leraar 3 deuren verder woont, die zal ook wel denken! Praat er gewoon over met je moeder en zeg dat je het niet fijn vind! Net zolang tot ze echt merk dat jij het niet fijn vind,


    Ik denk eerlijk gezegd dat die leekracht wel wat anders te doen heeft dan na te denken over een onderbroek aan een waslijn ;x


    -

    Denk positief; nu weten andere mensen tenminste dat je onderbroeken proper zijn. (cat)