• Ja hallo,
    Wij hebben dus dit jaar 100-dagen, maar zoals altijd heeft onze klas geen inspiratie of is datgene wat er uit komt belachelijk of niet realiseerbaar. Als thema hebben we al een onderwerp, nl; Awardshow.

    Het is dus de bedoeling dat we in iedere klas van het zesde formulieren laten rondgaan en de leerlingen moeten dan stemmen op iemand die ze willen nomineren voor de verschillende onderdelen. We krijgen dus bij ieder onderdeel (wat er 5 zijn) 3 genomineerden, die dan een opdracht moeten doen om te bewijzen wie de titel waardig is. Tussen iedere awarduitreiking willen we een show opvoeren. Maar zoals eerder vernoemd is onze klas leeg en heb ik jullie help nodig:

    *5 verschillende categorieën
    *10 opdrachten voor de genomineerden (2 per categorie en het moet er wat mee te maken hebben)
    *3 toffe ideeën voor shows (zoals dans, filmpje,...)
    *Welke kledij?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Seel schreef:
    (...)ik zit nu in gent ;o !!!

    Ooh! Ik wil ook al :'D Welke richting volg je?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ooh! Ik wil ook al :'D Welke richting volg je?
    toegepaste taalkunde , engels en duits ;) ik zit op kot = zalig xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Eindshow voor de 6es. Een dag in januari waarop we vrij zijn en dan de hele tijd mogen drinken en feesten op school en op het einde van de dag een show moeten opvoeren voor de andere leerlingen :'D Ik wist een andere naam, maar ben het vergeten ><

    Jullie voeren een show op nádat jullie gedronken hebben?
    Dat wil ik zien :'D

    Maar sorry, ik weet op het moment niet echt iets. Als er iets in me opkomt reageer ik wel weer xD


    I clicked my heels and wished for you.

    xBiteMe schreef:
    (...)
    Jullie voeren een show op nádat jullie gedronken hebben?
    Dat wil ik zien :'D

    Maar sorry, ik weet op het moment niet echt iets. Als er iets in me opkomt reageer ik wel weer xD
    bij ons was dat ook x') mr die ochtend zijn de meeste een beetje aangeschoten , niet echt dronken , pas die avond loopt het echt fout xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Wij noemen dat Chrysostemos en ik heb dat dit jaar ook. Maar daar moeten wij later over nadenken. Eerst moeten wij wat zoeken voor Sinterklaasfeest, al hebben we dat al. :')
    Maar ik heb eigenlijk geen idee, sorry.

    bij ons op school hebbe ze da ook en nu ik 3de jaar ben zit ik op die speelplaats en naar het schijnt moete dan oppasse:) maar heel het dorp is dan zo vol me slingers en weet ik veel wat dat ze doen x

    Seel schreef:
    (...)toegepaste taalkunde , engels en duits ;) ik zit op kot = zalig xD

    Ik wil ook op kot! ): Ga samen met een vriendin ^^ En ik denk na over rechten, maar ben het totaal nog niet zeker. Je weet toevallig niet hoe dat lessenrooster er uit ziet?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    nop , rechten is denk ik universiteit , ik doe hogeschool :)

    mr mijn lessenrooster is chill , ik heb donderdag maar een halve dag en vrijdag maar 2 uurtjes les! voor de rest van de week moet ik wel blijven tot half 6 ^^


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ik snap er niets van? :x


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Chrysostomos! Staat mij ook nog nog te wachten dit schooljaar. Nee, geen ideeën, sorry… Bij mij op school regelt het feestcomité zulke zaken, handig. (cat)
    Gent, hoe nice, wat ga je daar studeren? Ik ga volgend schooljaar beginnen met mijn bachelor in de muziek (zang, en directie en/of muziekpedagogie) aan het Lemmensinstituut in Leuven, als je dat iets zegt. (: Ik ga niet op kot, dat is wel minder, maar ik heb er wél superveel zin in!


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Escapist schreef:
    Chrysostomos! Staat mij ook nog nog te wachten dit schooljaar. Nee, geen ideeën, sorry… Bij mij op school regelt het feestcomité zulke zaken, handig. (cat)
    Gent, hoe nice, wat ga je daar studeren? Ik ga volgend schooljaar beginnen met mijn bachelor in de muziek (zang, en directie en/of muziekpedagogie) aan het Lemmensinstituut in Leuven, als je dat iets zegt. (: Ik ga niet op kot, dat is wel minder, maar ik heb er wél superveel zin in!
    daar heb ik al van gehoord! wat een leuke opleiding!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Escapist schreef:
    Chrysostomos! Staat mij ook nog nog te wachten dit schooljaar. Nee, geen ideeën, sorry… Bij mij op school regelt het feestcomité zulke zaken, handig. (cat)
    Gent, hoe nice, wat ga je daar studeren? Ik ga volgend schooljaar beginnen met mijn bachelor in de muziek (zang, en directie en/of muziekpedagogie) aan het Lemmensinstituut in Leuven, als je dat iets zegt. (: Ik ga niet op kot, dat is wel minder, maar ik heb er wél superveel zin in!

    Ja, ik heb er al van gehoord (: Ik dacht aan rechten of biowetenschappen of bedrijfscommunicatie, maar ik zie het nog wel ^^ Ik zou het liefst naar Gent gaan en dan samen met een vriendin op kot, maar mijn punten moeten natuurlijk nog naar behoren zijn :'D Ochja, ik zie het echt hélemaal zitten! oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik kan wel enkele thema's die ze bij ons vorig jaar gedaan hadden geven, maar verder weet ik het ook niet (:

    -landen
    -sporten
    -marginaal
    -meisjes worden jongens, en jonges worden meisjes

    ik hoop dat je er iets mee bent (;


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Rhoselyn schreef:
    Ik kan wel enkele thema's die ze bij ons vorig jaar gedaan hadden geven, maar verder weet ik het ook niet (:

    -landen
    -sporten
    -marginaal
    -meisjes worden jongens, en jonges worden meisjes

    ik hoop dat je er iets mee bent (;

    Ja, tuurlijk. Alles is welkom. Dank u (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Degene met het ontplofste haar? Als grapje natuurlijk...


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.