• De stelling van vandaag luidt:
    Lessen op school zijn te vaak inhoudsloos

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Niet echt.


    Just a simple "I love you" (:

    Ik heb echt een hekel aan lessen waar je alleen oefeningen moet maken. Ik kan dan slaapneigingen amper onderdrukken.
    Die lessen moeten eens interessanter komen, zeg. Als er iets interessant wordt voorgelegd aan een leerling, dan leert die ook sneller en onthoudt die dat ook. Maar dat resultaat bekom je niet als de helft van de lessen zinloos is. Ik kan die oefeningen voor hetzelfde geld gewoon thuis maken.
    op school moeten wij leren, niet werken. (A)


    Where there is a sea there are pirates...

    soms wel ja!!! soo boring! leraren moeten het soms echt interessanter vertellen, anders luisterd er toch niemand.


    You are beautiful, you are love.

    nee, anders zouden deze lessen ook niet gegeven worden.
    het is alleen wel dat je vaak moet opletten om het belangrijke uit de les te kunnen halen..


    Vandaag is het verleden, gezien door de toekomst xD

    zo egt he xD


    You Lack Hatred

    Bij ons lopen ze in alle lessen alleen maar te gillen of het nu alsjeblieft een x stil kan zyn& de rest van de informatie is inderdaad; inhoudsloos xd

    Ligt eraan welke leraar het is
    Bijv. vorig jaar, hadden we zo'n leraar rekenen (Ja erg, we krijgen rekenen op het MBO :O)
    en die dwaalde altijd af van de les
    begon ie over zn fietsvakantie's en over vroeger
    en over zn vakantie in Rusland
    Dan denk je: hallo, we zitten hier om iets te leren, niet om naar je vakantieverhaaltjes te luisteren, gelukkig hebben we nu een ander xD

    Het ligt eraan welke leraar, welke lessen enzo. Maar op een aso school heb je meestal een beetje vanalles en dan is soms iets wel zinloos of inhoudloos

    Sommigen wel bij sommige lessen leer ik gewoon niks of slaat het nergens op. Maar dat komt ook weer niet zo vaak voor ;P


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    PUKKELxDING schreef:
    Dat ligt eraan wat voor een leraar je hebt.


    Stop holding me under and let me breathe.

    MO/PO bijvoorbeeld wel, de rest niet.


    -

    eeeeeens.


    It's not the same without you.

    Soms wel, maar ligt denk ik ook aan de leraren


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    eens
    al mijn leraren laten ons gewoon onze gang gaan. Ik leer alleen voor toetsen en zorg dat ik daar een voldoende voor heb maar tijdnes de les doe ik niks.


    behind very angel is a demon

    Bij sommige docenten wel:
    mijn leerares duits van dit jaar gaf ons aan het begin van deze periode een studeerwijzer, en heeft verder nog geen elkele keer uitleg gegeven. Ze bantwoorde wel je vragen, maar doordat we geen uitleg en stof van haar kregen konden we ook nergens goede vragen over stellen. Ik denk dat we daarom met de hele klas een onvoldoende zullen krijgen.
    Bij sommige docenten niet:
    Vorrig jaar was mijn docent M&M de hele les door aan het vertellen over de stof die wij voor de repetitie of SO moesten leren, en hij maakte het ook nog leuk en grappig.