• De stelling van vandaag luidt:
    Lessen op school zijn te vaak inhoudsloos

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Sommige wel, sommige niet.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    MEE EENS !!!!!!!!


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Wunderkind schreef:
    Oneens,
    de -meeste- lessen zijn saai, maar niet inhoudloos.

    Bij ons wel ja. Ik heb nooit echt na mijn schooldag dat ik denk: "Ja, nu heb ik weer iets geleerd".


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wunderkind schreef:
    Oneens,
    de -meeste- lessen zijn saai, maar niet inhoudloos.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Er zal best wel eens een keer inhoud in kunnen zitten, maar echt leren doe ik gewoon niet op school.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    niet helemaal mee eens. Sommige leraren vertellen leuke verhalen of maken de les op een andere manier wel leuk of interessant ofzo. Maar sommige leraren die zijn wel saai bezig in die les, en dan ben ik het wel mee eens. Maar het ligt denk ik gewoon aan de leraar die je hebt. De ene leraar geeft leuk les en de ander niet.

    oneens, je hebt er later namelijk heel veel baat bij. En voor diegene die geschiedenis nutteloos vinden, het is heel handig als je archeoloog of zo wordt


    Fus Ro Dah!

    Nee, hoe ze de inhoud brengen is van de meeste leraren gewoon saai o.o


    Never run out of reasons to smile...

    Sommige wel, maar andere dan ook weer niet.

    Niet waar.
    Ik denk dat niemand het leuk vind om naar school te gaan, en daarom citeren ze de lessen als 'saai'.
    Maar dat betekent niet dat ze het echt zijn, want aan lessen kun je in de toekomst veel hebben :').


    -

    Ze hebben misschien wel inhoud, maar toch ook weer niet omdat het zo gruwelijk saai wordt gebracht. Dude, school is a waste of time, maar het concept is best oké eigenlijk.


    History is not hatred.

    JA >_> behalve als de leerkrachten goed gezind zijn en of we film kijken
    (bij godsdienst bv. The Da Vinci Code)


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Niet mee eens.
    Het licht eraan wat voor een leraar er les geeft, of je goed oplet, je instelling, intresse etc.
    Velen denken dat geschiedenis nutteloos is maar je moet dingen over het verleden weten om het heden te begrijpen. En van veel lessen leer je genoeg dingen voor later.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Musicbeats schreef:
    Soms wel, soms ook helemaal niet.

    Dat hangt af van vak tot vak. En natuurlijk van de leerkracht xD


    Never say you're happy, when your eyes still cry.