• Deze morgen bevroos ik bijna. Ö

    Ik kwam aan op school en het eerste wat ik heb gedaan is de ballerinatjes -Ja ik draag dat als het zou koud is.- uitgedaan en mijn bevrore teentjes tegen de halfwarme verwarmig geduwd. Ik haat koude. Bleh.

    Iemand die hier ook onder lijdt? ;d


    We'll never be as young as we are tonight

    Veel te koud. Ik haat het echt om in zo'n weer naar school te fietsen.. --'


    007

    Ja! het was echt vreselijk vanmorgen. En ik moet nog om een winterjas gaan, dus had ik alleen maar een regenjas en dat is KOUD.

    Vanmorgen droeg ik mijn handschoenen, en vanmiddag toen we Frans hadden was het heel erg warm o.o en nu schijnt de zon en is het koud xd


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Aurelia schreef:
    (...)
    Ik dus niet :[
    -thumb down-


    Moet je naar een jongen toelopen en zijn handen vragen. (cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mwoah!


    Life is hard and then we die

    Ik. Vanmorgen was ik net een ijsblok o.o
    Gelukkig werkt sinds vandaag de verwarming op school (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ik moest gymen in de kou vandaag
    Onze gymdocent was CRAZY!
    Hij zei: Als de zon schijnt gaat het door gymen, en als het niet schijnt gaat het niet door.
    Na de zon schijnt altijd, maar is not warm.


    Maybe part of loving is learning to let go...

    HAAAAAAAAAAAT AAN DE WINTER(puh)

    Jha ik .


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik had vanmorgen mijn handschoentjes aan en dus had ik het al minder koud. Want ik had ook nog mijn mutsje op en dan nog een kap. En uiteindelijk draag ik nog altijd geen jas, gewoon een zeer dik en lekker warm vest. :'D

    Ja ik weet het, heb net onder de warme douche gestaan en zit nu lekker in mijn fleecedekentje achter mijn laptop, heerlijk :-)


    And so the lion fell in love with the lamb <33