• Deze morgen bevroos ik bijna. Ö

    Ik kwam aan op school en het eerste wat ik heb gedaan is de ballerinatjes -Ja ik draag dat als het zou koud is.- uitgedaan en mijn bevrore teentjes tegen de halfwarme verwarmig geduwd. Ik haat koude. Bleh.

    Iemand die hier ook onder lijdt? ;d


    We'll never be as young as we are tonight

    Jep ik (:
    Maar ik heb mijn übersexy wintersetje aangedaan, ik hou van de herfst, en nog meer van de winter ^^_O_


    - hoi ;D

    ik lijd ook aan extreme kou. ik heb mijn wintertrui aan x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik x.x
    Ik voel en voelde mijn handen niet x.o

    Phu, ik vroeg mijn vader deze morgen hoe het weer ging zijn vandaag, zei hij: het gaat goed weer zijn, dus ik doe kei weinig aan, maaaaan, ik bevroos. En kwam er nog bij dat ik na school niet binnen geraakte, dus heb een uur in de kou gezeten :8


    -

    Ikke :'D Ik haat echt koude en steeds kom ik met bevroren vingers en tenen aan op school, en ik haat het --'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik zit in mijn kamer mijn verwarming werkt niet en mijn raam heet de hele dag open gestaan
    ja ik lijd ook aan extreme koude


    We're all dancing to the same sad song.

    toen ik op school ws me men winterklere ensow (ni makkelijk me uniform!) was er een vriendin en die had haar jas late ligge in de klas dus die kwam da aan me alleen een trui aan ik kreeg het op slag nog kouder!! x

    argg het was vreselijk! Ik was deze morgen juist heel vroeg op school en dan zat ik daar te bevriezen op die bank -- het was verschrikkelijk koud!

    Alleen als ik tegen mezelf zeg; 'Ik heb het koud.' Krijg ik het opslag warmer. : D


    We'll never be as young as we are tonight

    Het is goed dat het koud is vandaag. Wereldrecord sneeuwballengevecht in Leuven, kwam goed uit!;)


    Get outta my head!

    Jaman en geloof het of niet, ik was met de bus, net zoals gistere en morgen en overmorgen gha (:


    The soul needs autumn.

    Ja, ik ook. ):


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Jaa, want ik was vanmorgen mijn handschoentjes vergeten aan te doen. >-< En toen heb ik van mijn leerkracht de eerste vijf minuten mijn handen mogen opwarmen aan de verwarming en toen kreeg ik iemand z'n handschoentjes nog even. :')
    En nu vrieren mijn handen er precies weer bijna af. 0o

    jaa, en met dit weer zit ik ook nog op de scooter, nog meer koudkleumen ! =(


    I solemny swear i am up to no good

    Ja, ik was zo dom om balerina's aan te doen in deze koude. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker