• Ik heb net mijn crush zijn emailadres gekregen van een vriendin (die het emailadres van een vriend heeft gekregen) maar ik heb nog nooit tegen die jongen gepraat en ik vind het nogal dom om hem dan toe te voegen en als ik hem toevoeg en hij vraagt; vanwaar ken ik u , or something like that.Wat moet ik dan zeggen? ;o en zou ik hem toevoegen ofniet? ;x


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Gewoon toevoegen =]


    I need you like a heart needs a beat

    Gewoon doen!
    Dan zeg je ofzo, ik zag je laats lopen en je leek me wel een gezellig persoon.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Just add, baby.

    Zeg: Hoi :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Euhm eerst benaderen via netlog, hyves, facebook,...? Een jongen die ik ken heeft dat bij mij gedaan en dan heb ik hem toegevoegd. Of gewoon toevoegen en zien of hij je accepteerd of niet en eens sociaal beginnen doen (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb mijn crush ook toegevoegd, na lang aarzelen. Hij bleek het onzettend leuk te vinden en we hebben leuk gepraat. Doen dus. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Mijn vriendin was ook verliefd op een jongen en ze had hem ook op msn toegevoegd, terwijl ze nog nooit met hem had gepraat. Ze hebben 1 keer gepraat op msn, heeft nooit een foto van haar gevraagd om te zien wie ze was, want dat interesseerde hem blijkbaar niet én 1 week later had hij een vriendin.


    All was well.

    Tranquillity schreef:
    Euhm eerst benaderen via netlog, hyves, facebook,...? Een jongen die ik ken heeft dat bij mij gedaan en dan heb ik hem toegevoegd. Of gewoon toevoegen en zien of hij je accepteerd of niet en eens sociaal beginnen doen (:


    Wel, als hij netlog ofzo had gehad had ik er al lang tegen gepraat .. maar hij heeft het niet --'


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Emerence schreef:
    (...)

    Wel, als hij netlog ofzo had gehad had ik er al lang tegen gepraat .. maar hij heeft het niet --'

    Ah, oké ^^ Add dan gewoon. Hij kan er niets op tegen hebben (: Of hem eerst eens in rl proberen te benaderen, als je niet onmiddellijk met hem op msn wil gaan praten ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Gewoon toevoegen.
    Ik heb mijn crush ook nog steeds op hyves -blij-

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ah, oké ^^ Add dan gewoon. Hij kan er niets op tegen hebben (: Of hem eerst eens in rl proberen te benaderen, als je niet onmiddellijk met hem op msn wil gaan praten ^^


    Ams hij nog maar 5meter van me afstaat bloos ik al ;o
    laat staan dat ik in rl tegen hem uit het niets ga beginnen praten .


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Emerence schreef:
    (...)

    Ams hij nog maar 5meter van me afstaat bloos ik al ;o
    laat staan dat ik in rl tegen hem uit het niets ga beginnen praten .

    Bezatten en er dan mee gaan praten :Y) Néé, grapje, dat moet je alleszins niet doen. Ik zou hem gewoon op msn add'en, dan kun je er alleszins al eens mee praten en een beetje leren kennen hoe hij is enz. (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    vraag gewoon hoe het gaat,... en je gaat vanzelf dan wel verdr babbln over andere dingen en mischien komt hij dan ook op school met je babbelen


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.