• Leraren die tassen van leerlingen uit het raam gooien, Ja.

    dat deed mijn Natuurverkenning -dit is een combinatie van Scheikunde,Natuurkunde en Biologie- leraar vandaag omdat sommige leerlingen niet oplette en irritant waren. ik vond het zooo kansloos
    MAAR ik mag hem wel in die les beledigen met dingen zoals 'U stinkt best wel.' en 'O mijn god, wat een pukkels';x en dat vind ie niet erg? ;3

    haha maar mijn tas is gespaard gebleven


    We can only learn to love by loving.

    Serieus, ik wou dat ik zo'n leraar had, ik zou helemaal out gaan. :X

    Ik vind het juist wel vet x'D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik had 'm aangegeven hoor straks zijn die spullen kapot:8


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    OMG, dat is vet zielig xD dat doe je toch niet ?:X


    T O K I O H O T E L < 3

    Omg, wat dom. o.o
    Die leraren hebben echt dat beroep gekozen voor kinderen te irriteren ofzo >.> Zo ken ik er ook wel een paar =x
    Maar. Weetje wat nog dommer is? Als leraren een erectie voor de klas hebben =x -had mijn biovent gister- x.x

    hahahahaah,
    dat zou ik ook wel een keer willendoen :x

    Omg, wat dom. o.o
    Die leraren hebben echt dat beroep gekozen voor kinderen te irriteren ofzo >.> Zo ken ik er ook wel een paar =x
    Maar. Weetje wat nog dommer is? Als leraren een erectie voor de klas hebben =x -had mijn biovent gister- x.x


    omg dat is best goor :X XD


    T O K I O H O T E L < 3

    UNCOMMON schreef:
    Omg, wat dom. o.o
    Die leraren hebben echt dat beroep gekozen voor kinderen te irriteren ofzo >.> Zo ken ik er ook wel een paar =x
    Maar. Weetje wat nog dommer is? Als leraren een erectie voor de klas hebben =x -had mijn biovent gister- x.x


    DAT HEEFT MIJN AK LERAAR OOK ;x

    en hij geilt volgens mij op mij x;
    ik ben bang voor hem


    We can only learn to love by loving.

    Bij ons is het andersom.. :X


    I clicked my heels and wished for you.

    NINAxTOM schreef:
    (...)

    omg dat is best goor :X XD

    Was het eigenlijk ook ;x

    Nicol schreef:
    (...)

    DAT HEEFT MIJN AK LERAAR OOK ;x

    en hij geilt volgens mij op mij x;
    ik ben bang voor hem

    OMG x'D
    BAAH.
    Ik haar mijn akleraar. Hij is een lul, serieus. ik moet hem niet, en hij mij niet 8D
    En ik lach hem altijd uit, omdat ie zo'n sukkel is x,x
    Maaaaar. Hoezo denk je dat??

    Geeft ie nog meer het idee aan de klas dat hij de controle kwijt is, zoiets werkt alleen averechts, dus niet slim.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wij hebben een leerkacht en die heeft een paar dagen geleden een pet van iemand uit het raam gegooid, het lokaal was vier verdiepen hoog en richting de straat ><


    Just a simple "I love you" (:

    UNCOMMON schreef:
    Omg, wat dom. o.o
    Die leraren hebben echt dat beroep gekozen voor kinderen te irriteren ofzo >.> Zo ken ik er ook wel een paar =x
    Maar. Weetje wat nog dommer is? Als leraren een erectie voor de klas hebben =x -had mijn biovent gister- x.x
    Whahahahah :'D


    Only losers can act the way you do

    Dat vind ik niet kunnen?
    Wat een kakleraar dan Ö


    I don't need words to feel those lips.