• Ik word er echt helemaal gek van, ik kan gewoon niet kiezen waar ik heen wil met een van die schoolreizen. We mogen namelijk kiezen uit Snowcamp, Barcelona, Parijs en Praag. Maar ik weet dus echt niet waar ik heen wil Ö

    -Snowcamp: Daar gaan mijn beste vriendinnen heen en dat zou dus eigenlijk wel al gezellig worden. Alleen ik hou niet van kou en al helemaal niet van skiën... Misschien in snowboarden wel leuk.

    -Barcelona: Is op zich wel leuk, maar dan zit ik de hele tijd opgescheept met Eefke en dan word ik echt gek Ö

    -Parijs: Daar gaat niemand die ik ken heen, en dan ben ik dus maar lonely. Heb ik sowieso niet zoveel zin in...

    -Praag: Daar gaan wel wat mensen heen die ik ken, maar niet zo van echt 'wauw' en dan hang ik er maar een beetje bij. En ik wil dus wel gezelschap.

    En nee, ik kan niet hier blijven, want dan ben ik nog meer alleen, want dan is iedereen weg en krijgen de mensen die hier blijven een opdracht...

    Edit:
    Ik ga naar Praag, samen met Amanda n_n

    [ bericht aangepast op 13 okt 2009 - 22:21 ]


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Snowcamp lijkt de beste keuze voor je (: Maar zelf zou ik Praag kiezen ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Snowcamp!

    consience schreef:
    snowcamp dan :]


    - hoi ;D

    Praag is echt een prachtstad, maar ik vind skiën ook ontzettend leuk.


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Doe wat je écht wil. En misschien maak je wel nieuwe vrienden.


    Never run out of reasons to smile...

    Praag lijkt me mooi, maar sneeuw lijkt me ook vet. Ik zou gaan voor dat skiën. meestal kies ik altijd het verkeerde ;x


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Snowcamp, aangezien jou reactie daar het beste op is, van wat je erbij schrijft.


    None but ourselves can free our minds.

    Snowcamp of Barcelona.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Als dat dit jaar op mijn school zou zijn, zou ik om de verkeerde reden kiezen ;d

    Maar als ik jou was zou ik snowcamp nemen alhoewel de keuze nogal moeilijk is ;o


    Only losers can act the way you do

    ik ben in de vakantie in praag geweest. HEt is zeker leuk om daar een keer heen te gaan.. maar ik zou voor snowkamp gaan =)

    Ik zou niet kiezen voor de reis waar je vriendinnen heen gaan, als dat je enige argument is. Ik heb dat vorig jaar met zulke reizen ook niet gedaan en het werd alsnog fantastisch! En dan ben ik niet zo'n persoontje die zomaar op iedereen afstapt ^^
    Maargoed, blijft jouw keuze ;)