• Gosh. Er zit een muis binnen nu x'D En ik vind hem eng! En hij is onder de piano gekropen en nou moet ik hem eronder uit zien te halen >.< en de katten in bedwang houden >.<

    Ooh! Dat is al de tweede deze maand! Echt niet grappig! O_O Muizen zijn eng!

    Iemand tips hoe ik hem kan vangen?


    EDIT: Ik heb hem hoor! ^-^ Hij leeft nog helemaal en de kat heeft er niet aan kunnen zitten! Alleen het hele huis ligt overhoop x'D, maar yeah, hij's wel buiten nu x'D


    Mew <3

    ik had mn kat dr op los gelaten.. gaat de dombo de grond besnuffelen waar de kaas lag ¬¬ heeft dat beeste een half uur voor de deur gestaan voor die muis .. ¬¬ Ohgod x'D

    bij ons jaagt de kat ze altijd naar binnen >.< best irritant x'D


    Mew <3

    Whahaha xD

    Lekkere kat heb Jij :o

    heerlijk ja ;P hij's ook heel slim enzo nee x'D maarja. Hijs wel lief ofzo ;P soms.. x'D


    Mew <3

    whaha xD

    wij hebben een hond x3

    maar dies ovral bang voor -.-

    Als ik een muis zou hebben zou ik er men hond en kat bijzettel xD

    Wij hadden tot paar maanden terug een hond. Die was ook overal bang voor x'D Maar zelfde verhaal. Hij was wel lief x'D We hebben ook nog een andere kat, en die twee vallen elkaar altijd aan x'D Echt lief >.<


    Mew <3

    Whaha, bij ons hadden ze een keer padden naar binnen gejaagd ;O Die zijn vies :|


    Sweet dreams will come true.

    Als ik een muis zou hebben zou ik er men hond en kat bijzettel xD


    ja, daar zijn de mijne dus te dom voor x'D


    Mew <3

    Whaha, bij ons hadden ze een keer padden naar binnen gejaagd ;O Die zijn vies :|


    Yukkie O_O


    Mew <3

    (...)

    Yukkie O_O
    En die padden gingen gillen ofzo, heel raar xD


    Sweet dreams will come true.

    (...)En die padden gingen gillen ofzo, heel raar xD


    Gillen O_O? Omg >.< Kzou echt bang zijn :P kZie het al voor me ^^


    Mew <3

    Ohgod; zet ik mijn kat voor de piano. Dat beest kijkt me zo aan van 'eet-hem-zelf-op' en rent keihard naar buiten >.<


    Mew <3

    Ohgod; zet ik mijn kat voor de piano. Dat beest kijkt me zo aan van 'eet-hem-zelf-op' en rent keihard naar buiten >.<


    WHAHA x3

    smakelijk :O(A)

    (...)

    ja, daar zijn de mijne dus te dom voor x'D

    Mijn kat heeft ooit men hamster opgegeten -_- en ik had hem toen welgetelt 1 miserabel dagje .. en daarna heeft ze nooit meer iets doodgedaan, alleen hetgene wat ik liefhad at ze op

    Ik had dat vroeger altijd in mn oude huis. Stond ik te gillen om zo'n klein muisje. Of dan zat er een in mn kamer en wilde ik er niet meer slapen. :'D


    blame the bully.