• Altijd goed gekleed.
    Dat hoorde ik vandaag van mijn leraar Engels x'D Mijn leraren hebben het dus stiekem over mijn kleding smaak ;x
    Ik ga nogal mongolig naar school, vandaag had ik een enorm piratenoverhemd aan, wit met gouden randjes en gouden knopen en rushes en alles, enorme mouwen. Daarover een zwarte buste. Dat is een korset die onder je borsten ophoud. En dan een zwart rokje met een zwarte pantie en witte kniekousen met een strikje ^^.
    Soms ga ik in mijn ander korset, een andere keer in mijn tutu en dan weer in een enorme skaterbroek, of mijn skinny's. Het is mij nu pas opgevallen, maar ik draag wel bijna altijd hakken.


    Your make-up is terrible

    hahaha dat is wel leuk n_n


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Haha, vet toch! Al weet ik eigenlijk niet of je daar zo blij mee moet zijn...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Mijn lerares Engels vindt dat mijn haar mooi is ~> mijn haar is dood en voelt aan als stro ><


    Just a simple "I love you" (:

    Jij hebt een speciale kledingstijl oO Maar het klinkt wel mooi (: En is dat niet leuk? Krijg je een compliment van je leerkrachten :Y)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nouja, mijn mentor zegt altijd: Wat zie je er weer prachtig uit, maar ik zou het zelf nooit dragen.


    Your make-up is terrible

    mijn tandarts zei dat de make up op mijn ogen mooi was O_o


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Whhah x'D


    Your make-up is terrible

    Mijn leraren vinden me alleen grappig en irritant

    en de muziekleraar mag mij volgens mij en die van tekenen ook haha =D


    We can only learn to love by loving.

    Nice :]
    Mijn leraren vinden mij goed (nerd)


    No growth of the heart is ever a waste

    Jouw kleren klinken echt mooi en origineel ;D


    Never run out of reasons to smile...

    Mijn leraren vinden dat ik me asosociaal kleed, omdat ik vaak zwart&paars aanheb x.x
    naja. x'D Leuk toch, dat ze het mooi vinden? (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Tranquillity schreef:
    Jij hebt een speciale kledingstijl oO Maar het klinkt wel mooi (: En is dat niet leuk? Krijg je een compliment van je leerkrachten :Y)


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    En jouw zusje doet dat ook ^^ want dat is vet grappig, dan loop je zo naast haar, en dan zie je al die blikken zo op haar gericht. Haha, vet grappig XD Ja dat durven jullie niet hè, schijtlijsters :P


    Life is hard and then we die

    Whaha ja, heb ik altijd x'D
    Maar als ik mijn ubervette roze lange jas erover doe, gaan alle blikken naar mijn benen omdat ik rare sokken aanheb


    Your make-up is terrible

    hhaahahah XD
    omg.
    naja
    het is wel raar
    het alto percentage op t JvE is best hoog, maar daarentegen het huppelkut percentage ook.


    Life is hard and then we die