• Plant hier maar neer wat jij nou jou beste story vind. Die van jezelf dus. Zet er ook maar bij waarom.
    Zo krijg je misschien ook nog nieuwe lezeraars.


    Mijn "Meesterwerk" is Secret Admire.
    Hij is net nieuw, maar ik merk dat mijn schrijftstijl hier beter is. Het evenwicht tussen daden en woorden wordt steeds beter. Bovendien, is het ook een spannend onderwerp. Al zeg ik het zelf.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2009 - 18:57 ]


    everything, in time

    The distance of our bridal bed
    Omdat hij romantisch en toch ook een beetje spannend is.
    En het is mijn eennigste^^


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nou, ik heb geen story's. Alleen losse verhalen. Ik vind mijn 2 Stand Alones heel goed, denk ik. Vooral omdat het waar gebeurd is.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Blondine schreef:
    Nou, ik heb geen story's. Alleen losse verhalen. Ik vind mijn 2 Stand Alones heel goed, denk ik. Vooral omdat het waar gebeurd is.



    Ja kijk, en nu word ik benieuwd. (:
    -Gaat lezen-

    Enen, zou je mijn titel aan kunnen passen? Dat er iets van Spel bij staat ofzo.X:


    everything, in time

    Ik vind mijn story over een schizofreen meisje het best I've got a chainsaw and guess what...
    En een miniserie die is afgelopen Trip to Twilight


    Your make-up is terrible

    CinemaBizarre - You are my Divine Desire <3
    Waarom?
    Ik vind het gewoon leuk om daar aan te schrijven. En het wordt veel gelezen. Ik merk dat iedereen die mijn story volgt het gewoon leuk vindt om te lezen. Dat doet me echt goed.

    When wooden floors meet high heels - Kyle Burns -
    omdat ik het leuk vind om daaraan te schrijven, en nog gewoon veel inspiratie ervoor heb :)


    There are several things that I have been doing wrong.