Wanneer ik ga de kapper ga wordt het of niet goed geknipt of zo slecht geknipt dat het verfockt is. Ik heb dit keer mijn moeder laten knippen en zij doet het goed n.n En ik heb een keer echt zélf mijn lange haar eraf geknipt, omdat de kapper niet had geluisterd en te veel van me lange haar had afgehaalt en toen haalde ik derest eraf, nog recht ook u.u en en .. nu me lok heb ik een beetje bijgeknipt :]
Hopeless schreef:
Bij mijn kapper heb je garantie dat als het niet is wat je wou je terug kan gaan en wanneer je pony weer is aangegroeid ze het gratis bijknippen
ik zou al ik jou was gewoon naar een andere kapper in de buurt gaan die kan hem wel weer goed doen en anders kan ik wel even vragen aan me zus hoe je een pny weer mooi bij moet knippen me zus ik namelijk kapster
Haha, ik had nooit een pony en op een dag heb ik er gewoon een geknipt, omdat ik er zin in had. Hij was kaarsrecht en volgens zo'n jongen leek ik op Cleopatra, maar schijt Ik heb het gewoon op gevoel gedaan.
Euhm,, ik zou nie zegge zo knippe hoor
das egt slegt voor je haar:o
je moet eerst knippe hoe je het graag wilt dus de vorm en iets kanger dan de lengte die je wilt (want je moet het doen als je haar nat is) en dan inknippe (as je dat kent??) want anders kan het ten eerste wel eens serieus fout aflope en ten tweede is het heel slegt voor je haar als je nit goed knipt en inknipt:S
succes!!