Ik knip altijd zelf mijn pony. En ik neem gewoon een schaar, hang mijn haar voor mijn ogen, en begin dan gewoon te knippen tot waar het moet komen x'). -meestal blijf ik knippen, en verpest ik het dan gewoon :')-
Mijn vriendin doet het, maar ik weet niet echt hoe. Ik denk ook, je pony tussen je vingers nemen en voorzichtig schuin knippen. En niet te veel af doen in het begin.
Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right
Irgendwann schreef:
Ik knip altijd zelf mijn pony. En ik neem gewoon een schaar, hang mijn haar voor mijn ogen, en begin dan gewoon te knippen tot waar het moet komen x'). -meestal blijf ik knippen, en verpest ik het dan gewoon :')-
haha maar bij jou ziet het er altijd wel mooi uit o.o
ik durf dat niiehieet
haha maar bij jou ziet het er altijd wel mooi uit o.o
ik durf dat niiehieet
@Tranq
o.o Vraag het haha
De laatste keer was het mislukt, en trok het op niet veel. Maar ik had wel een pony dat niemand niet had ik zouw zeggen dat je het gewoon moet doen. En als het niet goed is kun je u haar nog altijd achteruit steken (:
Gewoon je haar knippen en korte stukjes voorzichtig afknippen.
ik begin bovenaan om dan naar beneden toe te werken. En ik neem de plukken vast tussen mijn wijs en middelvinger en dan knip ik wat schuin zo, snappiej?