• Ja, ik vroeg me af; hoe doen jullie dat?
    Ik heb een filmpje gemaakt in Movie Maker, en toen wou ik het op youtube.com zetten, maar hij doet het dus niet!-.-' -en nee het bestand is niet te groot-

    Weet iemand nog een andere manier om filmpjes op youtube.com te zetten?

    Bedankt


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Heb geen ervaring. ^^
    Sorry ..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hij zou het gewoon moeten doen.. '
    Echt heel raar!
    Bij mij (gelukkig) nog nooit gebeurd

    Heb je hem opgeslagen als Windows Movie Maker project of als .wma? Je moet het als dat laatste doen ^^


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Ik doe dat met Picasa.
    Maar je kan dan geen bewegende filmpjes in je clipje.
    Alleen plaatjes.

    Undertaker schreef:
    Heb je hem opgeslagen als Windows Movie Maker project of als .wma? Je moet het als dat laatste doen ^^

    Ik kan alleen WSMMW ofzo

    Je moet naar Bestand en dan naar Filmbestand Opslaan. Dan gewoon het menu volgen ^^


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Micaiah schreef:
    (...)
    Ik kan alleen WSMMW ofzo


    ja ik dus ook -.-' en dat neemt Youtube dus niet aan>.<


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Undertaker schreef:
    Je moet naar Bestand en dan naar Filmbestand Opslaan. Dan gewoon het menu volgen ^^


    Maar ik kan hem alleen maar als WSMMW opslaan en dat pakt Youtube niet ><


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik maak ook wel eens filmpjes met Movie Maker die ik gewoon opsla. Ik let er niet eens op hóe ik dat doe.. Maar ik kan ze tot nu toe wel gewoon uploaden op joetjoep. (nerd)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    > Titel verbeterd
    Dan moet je ergens linksbovenin naar opslaan als.. gaan volgens mij. Ik weet het niet meer precies, maar je hebt het in ieder geval niet op de juiste manier opgeslagen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    > Titel verbeterd
    Dan moet je ergens linksbovenin naar opslaan als.. gaan volgens mij. Ik weet het niet meer precies, maar je hebt het in ieder geval niet op de juiste manier opgeslagen.

    Hóe kan ik hem nou anders opslaan als ik alleen maar kan kiezen uit opslaan als een .WSMMW-bestand?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Bij mij lukte het eerst ook niet.
    Ergens bij bestand staat film produceren ofzo, doe dat, dan wordt het een ander bestand en lukt t wel. :'DD


    -