• eej mensen! kheb misschien al 1 idee voor een fan actie voor volgend jaar als ze weer een concert geven en misschien ook wel in die nacht gaan doen, dat je dan bijvoorbeeld zo'n nep kaarsje omhoog houd ofzo? of hebben jullie leukere ideeen? ik hoor het graag!! xxxKirsten ( ps: willen jullie ook op mn andere acount van ThLvrtje93, ofzo iets mijn quizjes maken? )

    1.Weet je nog dat ze geraakt werden door die gloeiarmbanden? Als we die nou allemaal teglijk naar hun toegooien XD
    2.Hun gooien naar ons steeds water, laten we het nu terug doen!! =D (gnagna ik feel mean >:])
    3.Voor voetbalwedstrijden heb je van die über-opblaasbare handen, leuk om te doen tijdens 'Wo sind eure Hände"
    4. In ieder geval iets wat ze laat lachen en wat ze niet vergeten!


    BAM!

    1.Weet je nog dat ze geraakt werden door die gloeiarmbanden? Als we die nou allemaal teglijk naar hun toegooien XD
    2.Hun gooien naar ons steeds water, laten we het nu terug doen!! =D (gnagna ik feel mean >:])
    3.Voor voetbalwedstrijden heb je van die über-opblaasbare handen, leuk om te doen tijdens 'Wo sind eure Hände"
    4. In ieder geval iets wat ze laat lachen en wat ze niet vergeten!


    nummer 3 ruult x'D

    die willik >=D

    (...)

    nummer 3 ruult x'D

    die willik >=D


    IDD DIES STOERR x3


    We can only learn to love by loving.

    Hoe moet je aan zo'n ding komen??
    EK ofzo is vorbei... En ik koop nii van dat soort fan-zooi x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Hoe moet je aan zo'n ding komen??
    EK ofzo is vorbei... En ik koop nii van dat soort fan-zooi x'D


    geen idee x3 action ? gheghe ik ga anders gewoon mensen bespringen die het wle hebbe x3 x3 en dan steelk die dinge van se x3


    We can only learn to love by loving.

    uwhh.. we nemen allemaal een papierenvliegtuigje mee voor Bill : JUMBIIEE x3 en dan gooien we die tijdens.. uwhh.. Geen idee nog welk liedje x3

    sorry so inspiloos idee maar goed x3


    We can only learn to love by loving.

    uwhh.. we nemen allemaal een papierenvliegtuigje mee voor Bill : JUMBIIEE x3 en dan gooien we die tijdens.. uwhh.. Geen idee nog welk liedje x3

    sorry so inspiloos idee maar goed x3


    dat is een goed idee ;) bij welk liedje weet ik dan ook niet.. we w8en wel af welk nummer nieuw is en misschien iets net als spring nicht of zo iets is... of weet ik t..

    1.Weet je nog dat ze geraakt werden door die gloeiarmbanden? Als we die nou allemaal teglijk naar hun toegooien XD
    2.Hun gooien naar ons steeds water, laten we het nu terug doen!! =D (gnagna ik feel mean >:])
    3.Voor voetbalwedstrijden heb je van die über-opblaasbare handen, leuk om te doen tijdens 'Wo sind eure Hände"
    4. In ieder geval iets wat ze laat lachen en wat ze niet vergeten!


    God, briljant x'D Vooral de tweede =P


    Mew <3

    (...)

    dat is een goed idee ;) bij welk liedje weet ik dan ook niet.. we w8en wel af welk nummer nieuw is en misschien iets net als spring nicht of zo iets is... of weet ik t..


    x3 kee..
    O.o of by spring nicht iedereen op trampoline [omg kan dus nooit x3 dan wilk een mega trampoline x3]
    sorry beetje melig in myn hoofd x3


    We can only learn to love by loving.

    1.Weet je nog dat ze geraakt werden door die gloeiarmbanden? Als we die nou allemaal teglijk naar hun toegooien XD
    2.Hun gooien naar ons steeds water, laten we het nu terug doen!! =D (gnagna ik feel mean >:])
    3.Voor voetbalwedstrijden heb je van die über-opblaasbare handen, leuk om te doen tijdens 'Wo sind eure Hände"
    4. In ieder geval iets wat ze laat lachen en wat ze niet vergeten!


    Good idea! en punt 2 vind ik dan nog het leukste. (':


    -

    Wat nou als er een gastoeter word meeegenomen en telkens als ermee word getoeterd roepen we allemaal het zelfde zoeits als. TOM FICK MICH!!

    xx:P

    nouja wat weet ik niet maar dat zien we dan wel weer

    voor die opblaasdingen die hande, moet je eens kijken bij z'n winkel waar je verkleed spullen krijgt (soort carnavals winkel) en daar krijg je die meestal ;)
    en dat water gooien is een brilant idee:P maar dan moeten we oppassen met de instrumenten.


    i like cookies :Y)

    voor die opblaasdingen die hande, moet je eens kijken bij z'n winkel waar je verkleed spullen krijgt (soort carnavals winkel) en daar krijg je die meestal ;)
    en dat water gooien is een brilant idee:P maar dan moeten we oppassen met de instrumenten.


    je hebt gelijk. Maar ik denk dat dat niet zo'n probleem is hoor,,


    -

    Ik heb wel een idee. Maar dan MOETEN ze in September komen. Anders lukt het niet.
    We maken gewoon een hyve wie er dan gaat (hopelijk heb je hyves) en dan spreken we af bij bijvoorbeeld Monsoon/Durch den Monsun als dat liedje af is happy birthday gaan zingen. Maar zoals ik al zei, MOET dat in September voor BillTom&Gustav.
    En als het in Maart is doen we dat ook voor Georg. (':
    Dus het idee: Als ze in September/Maart komen spreken iedereen die gaan een liedje af en dan gaan we Happy Birthday zingen.
    Maar daar heb je natuurlijk minder kans op. En als je zelf jarig bent moet jegewoon een bord/kartonnen papier maken met: Meine geburstag! =]

    xoxo


    -

    Ik heb nog 2 ideeën van de korfbal:

    1. armbandjes het podium opgooien
    2. Je hebt bij de action van die staven met lichtjes er in van 1 meter ofso en dan gaan we daar mee zwaaien, een heel mooi gezicht als et licht in de sporthal uit is en alleen de schijnwerpers aanstaan!


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak