• Je spiegelbeeld is niet meer dan een reflectie. Het hoort bij je, het is een deel van jezelf. Vaak zijn we niet tevreden met wat we zien, we willen het anders. Die pukkel is teveel, in die broek zie je je vetrollen. Ze veranderen zichzelf en hongeren zichzelf uit. Deze mensen veranderen, niet alleen van uiterlijk, maar ook van innerlijk. Deze mensen zijn net als hun spiegelbeeld een reflectie. Niet meer niet minder.

    Sunday Dublin is een jong meisje. Leuk om te zien, getallendeerd, populair, alles wat een meisje van haar leeftijd hebben wil. Toch is ze niet gelukkig.


    What I need

    -3 BFF's (ze moeten redelijk bitchie zijn)
    *Lilly O'Hare (Desolate)
    *Nickita Mosley (Kauwgomjunky)
    *Faye lou McJesse (Tranquillity)




    -2á4 populaire people (bitchie en arrogant)
    *Alyson James (fortune)

    -2 buitenbeentjes
    *Stardust Fox (DragonEye)
    *Lisa Hanson (Rhapsody)

    -3 jongens (sportfanaten en sexy boys :p)
    *Jack Turner (Carnage)
    *Riley Moon (SuperPien)
    *Jim Bokser schelp (XxmongoxX)


    -ouders(streng, christelijk)

    -oudere broer
    *Ryan Dublin (Carnage)

    What i have to no

    naam:
    achternaam:
    leeftijd:
    karakter:
    like:
    hate:
    foto:
    tekstje:



    Ik laat weten wanneer het eerste hoofdstuk eris en ik actieveer niet vooraleer ik al mijn persnages heb, je mag 1 tot 2 rollen.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2009 - 18:27 ]


    Why do you try so hard to fit in when you're born to stand out?

    Rol: bff
    naam: Nickita
    achternaam: Mosley
    leeftijd: 18
    karakter: vaak vrolijk kan een bitch zijn en heefd geen geduld en kan erg sniki zijn en daardoor komt ze met de meeste dingen weg en is een kei in liegen
    like: graffiti muziek en skaten en kauwgom
    hate: mensen die denken dat ze alles zijn
    foto:http://farm4.static.flickr.com/3585/3438660747_ca664beef5.jpg
    tekstje:
    Hoi mijn naam is Nickita Mosley ik ben 18 jaar en verslaaft aan kauwgom en muziek
    ik sta altijd klaar voor mijn vrienden en kan daarom ook soms wel een bitch zijn om bijv voor me zelf en mijn vrienden op te komen
    ik hou van skaten en graffiti spuiten en lol maken in me leven ik ben ook best wel snikie en kom daarom ook met de meeste dingen wel weg
    maar ik ga nu wand de deur bel gaat bye bye <3

    [ bericht aangepast op 11 okt 2009 - 20:29 ]


    You can't touch music but music touch you

    bbf
    naam: Faye Lou
    achternaam: McJesse
    leeftijd: 17 Jaar
    karakter: arrogant, bazig, koppig, eigenwijs, egoïstisch, creatief, snel jaloers, heeft een eigen willetje, sluw, onafhankelijk,
    like: shoppen, uitgaan, lezen, muziek, smoezen verzinnen, roken
    hate: betweters, insecten, mensen die zich beter voelen dan haar, schoolwerk
    foto: deze of deze
    tekstje:
    Hallo iedereen,
    zoals je waarschijnlijk al weet ben ik Faye Lou McJesse, beter bekend als gewoon Faye. Al mijn hele leven woon ik in een grote villa, samen met mijn ouders en jongere zusje. Die al even populair is als mij in haar leeftijdscategorie dan. Mijn twee beste vriendinnen zijn Lilly en Sunday. Samen met hen zijn we zowat de populairste mensen van de school. Of nee, we zijn dé populairste mensen. Niemand zegt ons wat we moeten doen, zelfs de leerkrachten niet. Ik hou van shoppen en dat vooral met mijn twee beste vriendinnen. Jongens zijn een kleine verslaving van me, net zoals roken, maar ik probeer me zo veel mogelijk in te houden. Overal flirt ik met jongens en vind het dan natuurlijk ook leuk als ze met me mee flirten. Wij, de drie beste meiden van school, worden gewoon bemind door iedere jongen die er rond loopt. Maar nu moet ik echt wel gaan. Mijn nagels lakken of zo? Bye <3

    [ bericht aangepast op 11 okt 2009 - 20:33 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    naam: Jim (Bokser)
    achternaam: schelp
    leeftijd:18
    karakter:Lief , spontaan, stoer, betrouwbaar, Eigenwijs
    like:Voetballen, boksen,uitgaan,gek doen
    hate:Mensen die denken stoer te sijn om meisje te gebruiken en tutjes
    foto:http://margaretdonnellan.files.wordpress.com/2008/11/orlando_bloom.jpg
    tekstje: Heyy ik ben Jim ik hou van boksen en me vrienden ben er altijd voor ze Ik hou van uitgaan en gek doen voetballen en dollen doe ik ook graag ik haat neppe mensen die liegen en denken dat ze alles zijn ;) .


    HET GAAT HEEL DIEP