• In dit artikel klaagt ze over het feit dat ze niet meer feest
    Like omg --' In het artikel zegt ze dat ze veel moet werken. De vraag die mij meteen opkwam was ; wat voor werk mag dat dan zijn? Haar boeken schreef ze zelf niet, haar kleding/schoenen/parfum-en schoenenlijn liet ze voor haar maken, dusja wat voor dingen houdt PH zich nog mee bezig

    smileforme schreef:
    Paris Hilton is cool. :3


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Prodigy schreef:
    Nou, Paris Hilton is heel anders dan jullie denken. =='

    Ze mag dan wel een 'Barbie' zijn en constant met schoonheidsdingetjes bezig zijn, maar het is een hele slimme meid. Ze doet zich alleen dom voor om zo meer succes te hebben. En zeg nu zelf, dat is haar gelukt ook.

    Verschrikkelijk veel promocampagnes doen is geen luxebaantje, hoor. Dat kost heel veel tijd, werk en moeite. Ze zit niet enkel op haar kont, maar voert wel degelijk wat uit.

    Dus voordat jullie nog een keer zo'n uitspraken maken, denk er dan eerst een keertje bij na.


    Best wel zielig dat je eerst dom moet doen om succes te hebben.Trouwens met wat is ze eigelijk 'bekend' en weet ik veel wat geworden?
    Met die seks tape en omdat ze hotel erfgename is.
    Moet ze heel trots op zijn hoor.Dat mensen haar dan geweldig vinden enzo snap ik niet.


    I need you like a heart needs a beat

    ForeverNow schreef:
    (...)

    Best wel zielig dat je eerst dom moet doen om succes te hebben.Trouwens met wat is ze eigelijk 'bekend' en weet ik veel wat geworden?
    Met die seks tape en omdat ze hotel erfgename is.
    Moet ze heel trots op zijn hoor.Dat mensen haar dan geweldig vinden enzo snap ik niet.

    Daar is ze ook helemaal niet trots op?

    Paris Hilton is slim, waarschijnlijk slimmer dan jou of mij. (;

    Ik dacht dat haar werk feesten was. :'D

    Chill schreef:
    (...)
    Haar werk is hoer zijn, ja! O.o
    Omg je kan ook overdrijven?


    when words fail, music speaks.

    Prodigy schreef:
    Nou, Paris Hilton is heel anders dan jullie denken. =='

    Ze mag dan wel een 'Barbie' zijn en constant met schoonheidsdingetjes bezig zijn, maar het is een hele slimme meid. Ze doet zich alleen dom voor om zo meer succes te hebben. En zeg nu zelf, dat is haar gelukt ook.

    Verschrikkelijk veel promocampagnes doen is geen luxebaantje, hoor. Dat kost heel veel tijd, werk en moeite. Ze zit niet enkel op haar kont, maar voert wel degelijk wat uit.

    Dus voordat jullie nog een keer zo'n uitspraken maken, denk er dan eerst een keertje bij na.


    Moet je dom zijn/overkomen om in de publiciteit te komen? Sorry hoor, maar dat vind ik echt een slap excuus. Veel meer mensen zijn beroemd geworden, en niet om dom over te komen.
    Heb je die programma's met haar en Nicole Richie gezien? Dat is niet geacteerd hoor. ><


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Demure schreef:
    (...)

    Moet je dom zijn/overkomen om in de publiciteit te komen? Sorry hoor, maar dat vind ik echt een slap excuus. Veel meer mensen zijn beroemd geworden, en niet om dom over te komen.
    Heb je die programma's met haar en Nicole Richie gezien? Dat is niet geacteerd hoor. ><

    Seriously, dat is óvergeacteerd. (;

    Prodigy schreef:
    (...)
    Daar is ze ook helemaal niet trots op?

    Paris Hilton is slim, waarschijnlijk slimmer dan jou of mij. (;

    T lijkt er anders wel op dat ze er trots op is hoor.
    Pff,als ze dan toch oh zo slim is.
    Wel dat ze dan stopt met dat dom gedoe en domme antwoorden.


    I need you like a heart needs a beat

    Ze moet prioriteiten stellen. Er zijn genoeg mensen die dat niet kunnen.


    As We're Living By The Bass Line