• De laatste tijd zijn er steeds minder quizzen over Tokio Hotel. Ook de komst van de nieuwe cd heeft niet voor een nieuwe golf van TH stories gezorgd.

    Daarom is besloten om het TH filter in zijn geheel te verwijderen. Het werkte toch niet 100% (zelfs geen 50% (lol) ) en maakte de site er niet sneller op.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2009 - 14:46 ]


    Dit is mijn signature...

    ik vind het niet bijzonder erg ofzo, ik had 'm ingeschakeld staan, maar heb geen hekel aan ze ofzo.
    Hoop dat Quizlet nu iets sneller wordt :D
    (doeg)


    Edward <3

    mij boeit niet echt of die filter er nu was of niet. ik ben 7 jaar Die Hard fan geweest en ik vind ze nog goed...
    maar ik gebruikte die filter ook want eigenlijk vond ik die miljoenen quizen over TH best irritant -voornamelijk die viezige twincest's-
    maarja, we moeten er mee leren leven ^^


    Karma is a bitch!

    oke dan


    Ride or die

    Ik wil hem terug. Die topics over dat concert komen nu eigenlijk mijn neus wel uit.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    wat jammer... hij werkte mss niet voor 100%, maar ik vond hem toch wel héél erg handig!
    echt jammer

    x

    Voor mij maakt het weinig uit, hij werkte toch niet.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Onderbroek schreef:
    Ik wil hem terug. Die topics over dat concert komen nu eigenlijk mijn neus wel uit.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    DarkPassion schreef:
    Omg, neeeeee. Ik hield van die filter ._.
    Nu ga ik ook de topics over TH weer zien ._.


    Al reageer ik erop, om iedereen veel plezier te wensen.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2009 - 22:21 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    met of zoder boeiend het zijn mensen die goed kunnen schrijven en dan kan het me niet schelen og het over draco malfidus joe jonas of iemand uit TH gaat


    We're all going to hell, might as well enjoy the ride.

    Onderbroek schreef:
    Ik wil hem terug. Die topics over dat concert komen nu eigenlijk mijn neus wel uit.

    Inderdaad.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    BellaMari schreef:
    met of zoder boeiend het zijn mensen die goed kunnen schrijven en dan kan het me niet schelen og het over draco malfidus joe jonas of iemand uit TH gaat

    Dat is niet zo. Hoe goed iemand ook schrijft het moet je intresseren.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    jammer want ik gebruikte h'm wel =s


    Make Bedtimestories come true !

    Onderbroek schreef:
    Ik wil hem terug. Die topics over dat concert komen nu eigenlijk mijn neus wel uit.

    Inderdaad. -.-

    Sehnsucht schreef:
    (Y)
    Ik vind een filter voor geen enkel genre nodig. Ook al vind ik dat er veel Twilight stories zijn op het moment, ik heb er niet veel last van. Ik kijk er gewoon niet naar.
    Dus vind ik dat TH-haters het ook maar moeten negeren wat betreft TH-fiction.

    Oh, ik ben geen Twilight-hater btw. (;


    HELEMAAL MEE EENS!:D

    En het is ook niet meer zo gek dat het niet goed meer gaat met Tokio Hotel!:P Ze zijn teveel in de USA geweest en hebben heel lang over hun album gedaan en heel weinig van zich laten horen. Ik snap dat er fans zijn afgeknapt, ook omdat het nieuwe album veel electro bevat.
    Ooit werd eens ergens op het internet gezegd dat Cinema Bizarre meer naar rock wou neigen om op TH te lijken, nu is het andersom en gebruikte THvoor meer dan de helft van het album een computer voor effecten etc.!

    Waarom is die knop er dan nog om te zeggen dat die story bij Tokio Hotel-fanfics hoort?
    Of ik heb ik verkeerd gekeken?


    VIP - Very Important Penguin