• De laatste tijd zijn er steeds minder quizzen over Tokio Hotel. Ook de komst van de nieuwe cd heeft niet voor een nieuwe golf van TH stories gezorgd.

    Daarom is besloten om het TH filter in zijn geheel te verwijderen. Het werkte toch niet 100% (zelfs geen 50% (lol) ) en maakte de site er niet sneller op.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2009 - 14:46 ]


    Dit is mijn signature...

    Ik mis hem(huil)
    Ik word gek van al die (onzin) topic.Ik wil hem terug(huil)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    okaaaay (:


    it's ok to be gay!

    Ik hou niet zo van Tokio Hotel maar gebruikte dat toch niet. Laat de TH-fans ook hun plezier hebben. Goed idee om da er dan af te halen
    x


    >*< \\***Firefly***// >*<

    nerveus schreef:
    Toch jammer, ik vind th irritant.


    mee eens
    alle kleine beetjes helpen


    Every journey begins with a single step, so just take it step by step

    Ik gebruikte hem niet >.<
    Ik vond het een beetje onzin x.x mr jah

    xx


    If you're ever feeling lonely just look at the moon, someone, somewhere is looking right at it too.

    Hmm.. je wordt nu juist doodgegooit met Twillight en Harry Potter..:P Niks persoonlijks hoor, maar ik vond die filter wel handig ;)


    ars moriendi

    miss zijn er wel minder th-dingen,, maar ik heb toch veel liever weer mét filter... word gek om altijd overal die gasten weer te zien. heb ook lichtelijk trauma eraan overgehouden


    Second star on the right and straight on till morning

    XxMysterious schreef:
    miss zijn er wel minder th-dingen,, maar ik heb toch veel liever weer mét filter... word gek om altijd overal die gasten weer te zien. heb ook lichtelijk trauma eraan overgehouden



    Maar ik vind eerlijk gezegd dat jij je een beetje aanstelt met Tokio Hotel. Hoe kan je nou weer een trauma eraan overhouden? Hebben ze je verkracht ofzo? Ze hebben volgens mij nog nooit een woord tegen jou gezegd.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)


    Maar ik vind eerlijk gezegd dat jij je een beetje aanstelt met Tokio Hotel. Hoe kan je nou weer een trauma eraan overhouden? Hebben ze je verkracht ofzo? Ze hebben volgens mij nog nooit een woord tegen jou gezegd.
    Wel even subtiel blijven dames, svp. En dat van trauma vind ik idd wat lichtelijk overdreven maar als je er zoveel hinder aan hebt moet je inderdaad Rutger maar pb'en.


    Wie du mir, so ich dir.

    Uhhgg moet ik weer steeds naar die stome TH koppen kijken :(
    Hield van die filter en t'was beter zag juist minder TH dingen en nu zijn ze terug


    Mas maganda sa inyo Dalawa >?,, ~

    Die filter trok me sowieso niet echt aan, omdat het niet werkte op volle 100%. Ik stoor me trouwens ook niet aan de TH-quizzen/stories. :]


    we were young but we were blind.

    Ik gebruikte hem toch niet, Love TH^^(H)
    Xxx


    I'm a Shadowhunter

    ik gebruikte hem toch niet.


    Stop holding me under and let me breathe.

    :@

    Me wantz it back

    Ik gebruikte hem niet dusjh ^_^


    90020190