• Naar Berlijn, ZOMG ik heb er zo'n zin in. Eindelijk weer Berlijn, dat is nu al zo lang geleden!! En Bill Kaulitz (& Tom ook ofcourse) woont in de buurt van waar ik ga slapen, haha super eng, dadelijk kom ik hem tegen als hij terug komt uit Griekenland ofzo 8'D. -ja hij heeft ook nog steeds een woning in Berlijn-

    Maar, even over Cinema Bizarre, want daarom ga ik naar Berlijn. Zondag avond is er een concert in der Fritzclub, und ich bin dabei :'D. Super vet, eerste concert in het buitenland maar ik heb er echt megaaaa zin in! Hopelijk dat de Duitse fans wat liever voor me zijn dan de Nederlandse (krul)

    [ bericht aangepast op 8 okt 2009 - 20:06 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Veel Plezier

    en geef Bill de Groetjes Van Kyara

    Hij weet wel waar je het over hebt

    xdD


    <3

    Niet alle Nederlandse fans zijn stom tegen jou^^
    Maar I get your point.

    Ik ben jaloers op je. Ik ga me wel verstoppen in je tas. Als dat past tenminste^^

    In ieder geval. Heel veel plezier. Ik kijk nu al naar een geweldig verslag uit!


    Music is the new sex

    Dat hoop ik ook voor jouw! En als je ze meet, vraag een handtekening voor mij! En als je Bill tegen komt flip ik hem helemaal! Ik ven zooooo jaloers! O.o


    -

    ALS ZE GEMEEN ZIJN KRIJGEN ZE MET DEZE NIET-ZO-KLEINE KABOUTER AAN DE STOK =D


    We can only learn to love by loving.

    And offcourse, veel plezier!^^ Als je een zware tas hebt, ben ik het! Ik zit in je tas gepropt! ;D


    -

    Oeeeeh! Ik wens je heeeeeeeeel veel plezier, Kirsten! _O_
    Doe ze de groetjes van me :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Waaaaaaaah
    ik ben jaloers 8DD
    Heel veel plezieeeeeeer!

    Veeeeeeeel plezier ^^
    maar ik ben niet jaloers ;x maar toch heel veel plezier
    over negen dagen Green Day :9~

    Veel plezier :3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    veer plezier (:


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik ga jou missen. <3

    Ik wil Strify weer zien en jij gaat dat gewoon doen! Jaloers.... :[


    -

    have fun :D!


    I solemny swear i am up to no good

    Unusual schreef:
    Niet alle Nederlandse fans zijn stom tegen jou^^
    Maar I get your point.

    Ik ben jaloers op je. Ik ga me wel verstoppen in je tas. Als dat past tenminste^^

    In ieder geval. Heel veel plezier. Ik kijk nu al naar een geweldig verslag uit!


    Is er nog plaats in die tas? (A)


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Veel plezier!
    Doe die knullen de groetjes van me!


    rules don't stop me