• memories turn to dust :

    [..] verdwaald in een bos. Wanneer ze over een boomstronk struikeld valt ze hard op haar hoofd. Als ze bij komt is ze in het huis van de Cullens. ze weet niets meer en geloofd dat de Cullens haar familie zijn. De Cullens houden haar in deze waan, maar wat als ze wat voro Jasper begint te voelen. iets wat in haar ogen zo fout is als maar kan, maar in Jasper's ogen geweldig is omdat hij hetzelfde voelt. Zal hij haar de waarheid vertellen of niet?





    Crush :

    Mary woont bij haar tante Feo Maison en haar gezin in huis, aangezien haar ouders op wereldreis zijn. Het Maison gezin woont in Californië, helemaal aan de andere kant van het land. Mary haat het er eerst, totdat ze [..] en diens broer [..] ontmoet. ze valt als een blok voor [..], maar is het niet gewoon een kleine Crush ? of een echte verleifdheid?

    Invullen :

    Welk idee kies je :

    Als je idee 1 kiest :
    Titel goed?
    naam hoofdrol?
    Roleln ?

    Als je 2 kiest :
    Titel goed?
    Naam hoofdrol?
    Rollen?
    Moet haar crush een bekend iemand zijn,zo ja wie?


    We can only learn to love by loving.

    Titel goed?Joa.
    naam hoofdrol? Brodie/Rose/Alléy :]
    Roleln ? JOA. :] IK WIEL ER EIN ALS IK NIET HOOFDROL KRAIG :3

    IEDEREEN IDEE 1 KIEZEN OF IK KNAL JE NEER.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Als je idee 1 kiest :
    Titel goed? Yaps.
    naam hoofdrol? Renée
    Rollen ? Ja :3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Als je idee 1 kiest :
    Titel goed? Yesh :Y)
    naam hoofdrol? Yasmine
    Rollen ? Joa^^

    Als je 2 kiest :
    Titel goed? Yesh :Y)
    Naam hoofdrol? Hayley
    Rollen? Joa^^
    Moet haar crush een bekend iemand zijn,zo ja wie? Misschien is het beter om niemand bekend te maken, dan heb je een uniek verhaal^^
    (het spijt me dat ik alletwee gekozen heb, maar ik vind ze allebei leuk^^)


    Just a simple "I love you" (: