• (,,,) is een kostschool voor mensen met veel problemen. Het ene meisje heeft zichzelf in veel grotere problemen gewerkt als de ander. En weer een ander kan er niks aan doen.
    Niemand is hetzelfde.
    De ene heeft en moord op zijn geweten, de ander is Schizofreen, En weer en ander leeft als een volwassen iemand, als een 4 jarige.
    En ga zo maar door.
    Maar wat als er een meisje word vermoord?
    De school is in rep en roer, en iedereen geeft elkaar de schuld. Iedereen word als verdacht opgesteld.
    Wat was het motief? Was er iemand doorgedraaid, of is er weer iemand op het slechte pad geraakt.
    En zullen er nog meer doden vallen?

Ik heb mensen nodig!! ;o
    Leerlingen;
    -Dylan Noway *GayVerkrachter*
    -Julia van der Specht *Schizofreen*
    -Brodie Rose Alléy Dixon *SirieMoordenaar*
    -Evelyne Nightwish *Moordenaar*
    -Taylor Winkler *Hallucinaties*
    -Lisa David Connor *Verslaafd*
    -Bloom Tyson *LevensMoe*
    -Emmy Samuals *Vriendloos*
    -Chanel O'Hare *Anorexia*
    -Alison Cowan *Dealer*
    -Amélia June Poulain *GeheugenVerlies*
    -Denice Jersey *Manisch depressief,Borderline.*
    -Sven van 't Zelfde *HomoSexueel*
    -Faye Cullingham *obsessieve-compulsieve*
    -Nathan Jerome Hawking *GespleetePersoondelijkheid*
    -Jack Hawking *Paranoia*
    -JayJay *Stelen*
    -Desmond Cody Hurricane *Waarheid Angst*
    -Yaleasa knife *Woede Aanvallen*

Toezichthouders;
    -Bianca Zwarts
    -Bart Swindelaar
    -Angie Milldun

Wat ik wil weten;
    Naam(Helle);
    Leeftijd;
    Probleem;
    Karakter;
    Like’s;
    Dislike’s;
    Foto;
    Tekstje;

Iemand een naam voor de Kostschool?
    Title?!

[ bericht aangepast op 8 okt 2009 - 21:37 ]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Ik weet niet of hij goed is. Ik ben nogal leeg, maar jouw idee sprak me erg aan.

Alles is goed.. x'D
    Zolang het maar vol komt, en er niet twee dezelfde problemen zijn [a]

mag ik nog meer rollen bedenken?:9~:9~

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Tranquillity schreef:
    Meme! (:
    Naam(Helle); Amélia June Poulain
    Leeftijd; 17 Jaar
    Probleem; Vrienden uitmoorden en geheugen verliezen
    Karakter; lief, vrolijk, behulpzaam, bezorgd, betrouwbaar, gevoelig, beetje verlegen - kattig, brutaal, arrogant, gevoelloos, onafhankelijk, koppig,
    Like’s; honden, shoppen, vrienden
    Dislike’s; ruzie, egoïstische mensen, insecten, bemoeizuchtige volwassenen
    Foto; deze of deze
    Tekstje;
    Liefjes (:
    Amélia June Poulain hier. Ik ben een jongedame met donkerbruine krullen en felblauwe ogen. Zelf vind ik me nog wel knap, maar iedereen mijdt me door mijn gruwelijke verleden. Het was mooie, zonnige dag; ik ging samen met Evie en Melissa naar het meer om te genieten, maar in plaats van een mooie dag werd het de gruwelijkste dag van mijn leven. Een persoon, man of vrouw, viel ons aan. Hij had een zwarte mantel aan en donkere botines. Ik wou ons verdedigen, wou ons beschermen, maar hij kreeg Evie en Melissa te pakken. Voordat ik het wist, kwam ik wakker doordrengd met bloed en een knuppel in mijn hand. De politie nam me op voor moord, want Evie was gevonden in het meer en Melissa lag ergens onder bladeren. Ik weet helemaal niets meer van die avond, wat er na de aanval gebeurde. Maar niemand wil me geloven en daarom stuurden mijn ouders me hierheen. Ze willen me heropvoeden, alsof dat zou lukken. Ik heb niets misdaan! Sinds die avond, ik denk dat ik een slag op mijn hoofd gekregen heb, krijg ik af en toe totale black outs. Ik weet niet meer wie ik ben, waar ik ben of wat ik hier op aarde doe. Daarna moet ik wat gaan slapen en wat drinken en dan komt alles weer terug

Nu nog foto (:

[ bericht aangepast op 8 okt 2009 - 19:40 ]

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Naam(Helle); Denice Jersey
    Leeftijd; 19
    Probleem; Manisch depressief en Borderline.
    Karakter; Doordat ze manisch depressief is, is ze op de verkeerde momenten heel vrolijk, denkt ze niet goed na bij welke keuzes ze maakt en koopt ze bijna alles wat ze tegenkomt. Op haar goede momenten is ze lief, en bied ze graag een luisterend oor.
    Like’s; Muziek en mensen om zich heen
    Dislike’s; Mensen die teveel aandacht vragen en rondstrooien met hun problemen.
    Foto; Denice
    Tekstje;
    Dudettes, ik ben Denice, en ik ben Manisch Depressief. Daarbij heb ik nog Borderline, wat mijn stemmingen nog eens extra versterkt. Alles wat ik voel, voel ik enorm sterk. Daardoor kan ik ook heel agressief worden en heb ik ooit mijn oudere zus in elkaar geslagen. Toen was de maat vol en sindsdien zit ik hier. Ook heb ik nogal wat aan automulitatie (zelfverwonding) gedaan, maar sinds ik hier ben doe ik dat niet meer. Verder is mijn zicht op dingen heel zwart-wit.

[ bericht aangepast op 8 okt 2009 - 19:43 ]

Your make-up is terrible

Demure schreef:
    mag ik nog meer rollen bedenken?:9~:9~

PRrt, jha hoor [a]
    *Mensen ik moet ook nog Begelijders hebben he! ;o

Mag ik nog een rol?

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Tranquillity schreef:
    Mag ik nog een rol?

Jha hoor! =D

Rugzak schreef:
    (...)
    Jha hoor! =D

Ik maak een van een leerling en een van een toezichthouder (: Dan kan je kiezen of je een, beide of geen neemt ^^

Toezichthouder
    Naam(Helle); Angie Milldun
    Leeftijd; 31 Jaar
    Probleem; Moeten toezichters ook een probleem hebben?
    Karakter; bazig, soms kattig, sterk, hard, streng maar rechtvaardig, koppig, lief, behulpzaam, betrouwbaar,
    Like’s; leerlingen helpen en ernaar luisteren
    Dislike’s; ongehoorzaamheid en persterijen
    Foto; Angie
    Tekstje; komt

Leerling
    Naam(Helle); Faye Cullingham
    Leeftijd; 18 Jaar
    Probleem; obsessieve-compulsieve persoonlijkheidsstoornis
    Karakter; overdreven, koppig, emotioneel, gevoelig, behulpzaam, betrouwbaar, net, perfectionistisch ingesteld, slim, modieus, brutaal, halstarrig, verlegen, afzijdig
    Like’s; alles perfect doen, shoppen, vrienden, huisdieren, lezen, muziek luisteren, uitgaan, natuur
    Dislike’s; ruzie, dingen die niet perfect zijn, arrogante mensen, moordenaars, chaos
    Foto; Faye
    Tekstje;
    Hallo allemaal (:
    Ik ben Faye Cullingham en woon al zo ongeveer achttien jaar op deze wereldbol. Mensen beschrijven me als een meisje die alles perfect wil gaan doen en ordelijk wil zijn. De mensen zitten er perfect op, maar wat ze niet weten is dat ik een persoonlijkheidsstoornis heb. Alles moet perfect zijn, dus ook mijn leven moet perfect verlopen. Vanaf ik me verdrietig of depressief voel, val ik meteen in een diep dal. Ik mijd gevaarlijke mensen, zoals er hier nogal veel rondlopen, daarom heb ik ook niet veel vrienden. Ik hou me meestal afzijdig en loop dus ook meestal alleen rond. Wat ik zeker niet erg vind, want dan kan ik meer tijd doorbrengen in de natuur en in mijn boeken. Mijn ouders stuurden me hier naartoe omdat ze denken dat alles hier beter wordt, dat ik mensen meer ga leren respecteren ookal hebben ze vroeger wat verkeerd gedaan. Maar dat zal niet gebeuren, niets zal mijn perfect zijn verstoren.

[ bericht aangepast op 8 okt 2009 - 20:03 ]

Naam(Helle); Sven van 't Zelfde
    Leeftijd; 16
    Probleem; Homosexueel (is niet een probleem, maar hij wordt verkracht door Dylan Noway)
    Karakter; Spontaan, vrolijk, altijd in voor een babbeltje.
    Like’s; Homosexuelen, winkelen, Gucci, zíjn stijl icoon; Kate Moss, uitverkoop.
    Dislike’s; Haters van homo's, insecten.
    Foto; http://myplay.com/files/imagecache/photo_345_square/files/artist_images/teddyGeiger.jpgTekstje; Hai schatjes! Ik ben.. yes, it's me babe! Sven! O, my god. I looove jou luchtje. Let me guess.. DIOR! Ja, heb ik het goed? Oh, heerlijk vind ik die. Weet je wat ik nog meer heerrrlijk vind? Die nieuwejongen hier op school. heb je hem al gezien? Nou, handjes thuis want hij is van mij. Schatje, ik heb allang gezien dat hij de homo-factor heeft. Ja ja, hij heeft een tas van Yves Saint Laurent. Nee nee, honey, ik lieg niet. Volgens mij is ie toch niet eens uit de kastgekomen. Nou, mijn geboorte was mijn uit-de-kast-koming! O hè verdorie. Lieverd, ik moet gaan! Ze hebben uitverkoop bij Zara! En ik móet dat nieuwe leren jasje te pakken zien te krijgen.

OKe, ik wil nu eignelijk nog wat jongens? ;o
    Anders zijn er maar 2 jongens,, en das wat sneu..
    aangeizne die niks aan meisjes hebben, omdat die bijde Gay zijn,, en de ene als is verkracht! ;o
    En ik wil STELLETJES! ;o

Okaaay ik maak wel even een macho aan.

Naam(Helle); Nathan Jerome Hawking
    Leeftijd; 17
    Probleem; Gespleten persoonlijkheid
    Karakter; Persoonlijkheid 1: hijzelf. Die is lief, stoer, hard, en een rokkenjager, een enorme flirt. Zijn andere persoonlijkheid (Die noemt Jerome) is een nerd, gevoelig maar wel agressief.
    Like’s; Meisjes, snoep en fitness
    Dislike’s; (vrouwelijke) Homo's, als vreemden hem zomaar om niets aanraken.
    Foto; Nathan
    Tekstje;
    Hoi, ik ben Nathan, en Jerome eigenlijk. Ik heb twee persoonlijkheden die total verschillen van elkaar. Als ik er dus even niet ben, en Jerome wel, dan weet ik wel wat hij doet maar ik kan er niets tegen doen. Maar dat staat me niet echt in de weg om achter meisjes aan te gaan.
    Extra; Zijn tweelingbroer is Jack Hawking

[ bericht aangepast op 8 okt 2009 - 20:29 ]

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    Okaaay ik maak wel even een macho aan.

Graag! [a]

Ik doe wel Begelijders :P

Wat ik wil weten;
    Naam(Helle); Bianca Zwarts
    Leeftijd; 32
    Probleem; geen is belijder;)
    Karakter;Is snel over te balen,probeerd streng te zijn maar meestal kan ze dat niet,is wel aardig,zorgzaam,spontaan
    Like’s;Shoppen,Op vakantie gaan,Voor mensen zorgen
    Dislike’s; Vervelende kinderen,insecten
    Foto; http://2.bp.blogspot.com/_yVLQh51xc0g/SHFfrG2C9hI/AAAAAAAADGg/UsXHCY2Z6xM/s400/hot+Scarlett+Johansson+photo.jpg
    Tekstje;
    Hallo ik ben Bianca,ik ben 32 jaar en ik werk in bij een groep kinderen die ment problemen zitten,ik praat er met ze over en ik stel ze op hun gemak,Ik ben anders dan de andere begelijders ik ben veel te snel over te halen,slecht maar jah ik weet dat kinderen ook vrijheid willen!
    maar ik ga weer!
    Groetjes!

zo goed?

Listen to your heart and your dreams come true ~

Toezichthouder
    Naam(Helle); Bart Swindelaar
    Leeftijd; 44
    Probleem; Vind kinderen eng, maar is hier om zijn angsten te overwinnen. Of moet een begeleider geen probleem hebben?
    Karakter; Angstaas, stil, kan geen order houden.
    Like’s; Zijn boekhouding op orde brengen, wordt ie rustig van.
    Dislike’s; Herrie.
    Foto; http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00634/gert-jan1_634923a.jpg
    Tekstje; Eh, hallo. Ehm, eh. Ik ben Bart. Bart Swindelaar. Ik heb hier de eh, leiding. Maar ik ben daar niet zo goed in, ik heb namelijk vaak hulp nodig om die etters in bedwang te houden. Ach ja, dat is nou eenmaal zo. Eindelijk! Koffi e pauze.Gegroet!