• (,,,) is een kostschool voor mensen met veel problemen. Het ene meisje heeft zichzelf in veel grotere problemen gewerkt als de ander. En weer een ander kan er niks aan doen.
    Niemand is hetzelfde.
    De ene heeft en moord op zijn geweten, de ander is Schizofreen, En weer en ander leeft als een volwassen iemand, als een 4 jarige.
    En ga zo maar door.
    Maar wat als er een meisje word vermoord?
    De school is in rep en roer, en iedereen geeft elkaar de schuld. Iedereen word als verdacht opgesteld.
    Wat was het motief? Was er iemand doorgedraaid, of is er weer iemand op het slechte pad geraakt.
    En zullen er nog meer doden vallen?


    Ik heb mensen nodig!! ;o
    Leerlingen;
    -Dylan Noway *GayVerkrachter*
    -Julia van der Specht *Schizofreen*
    -Brodie Rose Alléy Dixon *SirieMoordenaar*
    -Evelyne Nightwish *Moordenaar*
    -Taylor Winkler *Hallucinaties*
    -Lisa David Connor *Verslaafd*
    -Bloom Tyson *LevensMoe*
    -Emmy Samuals *Vriendloos*
    -Chanel O'Hare *Anorexia*
    -Alison Cowan *Dealer*
    -Amélia June Poulain *GeheugenVerlies*
    -Denice Jersey *Manisch depressief,Borderline.*
    -Sven van 't Zelfde *HomoSexueel*
    -Faye Cullingham *obsessieve-compulsieve*
    -Nathan Jerome Hawking *GespleetePersoondelijkheid*
    -Jack Hawking *Paranoia*
    -JayJay *Stelen*
    -Desmond Cody Hurricane *Waarheid Angst*
    -Yaleasa knife *Woede Aanvallen*



    Toezichthouders;
    -Bianca Zwarts
    -Bart Swindelaar
    -Angie Milldun


    Wat ik wil weten;
    Naam(Helle);
    Leeftijd;
    Probleem;
    Karakter;
    Like’s;
    Dislike’s;
    Foto;
    Tekstje;


    Iemand een naam voor de Kostschool?
    Title?!

    [ bericht aangepast op 8 okt 2009 - 21:37 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ikkee! Leerling - Info komt zo (:
    Naam(Helle); Chanel O'Hare
    Leeftijd; 15 Jaar
    Probleem; Anorexia
    Karakter; lief, gevoelig, creatief, onafhankelijk, betrouwbaar, verlegen, koppig, flapuit
    Like’s; dieren, lezen, muziek luisteren, roken
    Dislike’s; eten, ruzie, uitgaan, shoppen
    Foto; Chanel
    Tekstje;
    Hoi Iedereen
    Zoals jullie misschien al weten; ik ben Chanel O'Hare, de vijftienjarige dochter van een advocate en een boekhouder. Ik woon(de) samen met mijn ouders in het centrum van Manhatten, maar sinds dit jaar ben ik naar deze kostschool gestuurd. Mijn ouders kregen problemen met me omdat ze zeggen dat ik anorexia krijg en niet genoeg meer at, dus ze wilden me naar hier sturen voor een nieuwe, betere opvoeding. Ik ben mager ja, ik hou niet van eten, dat is ook waar, maar anorexia heb ik zeker niet. Mensen mogen van me zeggen wat ze willen, maar als ze me voor anorexia uitschelden dan kan ik wel eens in aanvalspositie veranderen. Ik heb niet echt veel vriendinnen op de school, één beste misschien, maar ik heb genoeg aan haar. Ze steunt me voor dik en dun en ik zal haar nooit laten vallen. Toedlz peeps <3

    [ bericht aangepast op 8 okt 2009 - 19:27 ]


    What you see, is what you get.

    Meme! (:
    Naam(Helle); Amélia June Poulain
    Leeftijd; 17 Jaar
    Probleem; Vrienden uitmoorden en geheugen verliezen
    Karakter; lief, vrolijk, behulpzaam, bezorgd, betrouwbaar, gevoelig, beetje verlegen - kattig, brutaal, arrogant, gevoelloos, onafhankelijk, koppig,
    Like’s; honden, shoppen, vrienden
    Dislike’s; ruzie, egoïstische mensen, insecten, bemoeizuchtige volwassenen
    Foto; komt
    Tekstje;
    Liefjes (:
    Amélia June Poulain hier. Ik ben een jongedame met donkerbruine krullen en felblauwe ogen. Zelf vind ik me nog wel knap, maar iedereen mijdt me door mijn gruwelijke verleden. Het was mooie, zonnige dag; ik ging samen met Evie en Melissa naar het meer om te genieten, maar in plaats van een mooie dag werd het de gruwelijkste dag van mijn leven. Een persoon, man of vrouw, viel ons aan. Hij had een zwarte mantel aan en donkere botines. Ik wou ons verdedigen, wou ons beschermen, maar hij kreeg Evie en Melissa te pakken. Voordat ik het wist, kwam ik wakker doordrengd met bloed en een knuppel in mijn hand. De politie nam me op voor moord, want Evie was gevonden in het meer en Melissa lag ergens onder bladeren. Ik weet helemaal niets meer van die avond, wat er na de aanval gebeurde. Maar niemand wil me geloven en daarom stuurden mijn ouders me hierheen. Ze willen me heropvoeden, alsof dat zou lukken. Ik heb niets misdaan! Sinds die avond, ik denk dat ik een slag op mijn hoofd gekregen heb, krijg ik af en toe totale black outs. Ik weet niet meer wie ik ben, waar ik ben of wat ik hier op aarde doe. Daarna moet ik wat gaan slapen en wat drinken en dan komt alles weer terug

    [ bericht aangepast op 8 okt 2009 - 19:37 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Naam(Helle); Brodie Rose Alléy Dixon.
    Leeftijd; 18.
    Probleem; Was een seriemoordenaarster vanaf haar 10e, ze werkte samen met iemand die ze niet wil verlinken. Omdat haar eigen leven dan in gevaar loopt. Vermoordde willekeurige mensen.
    Karakter; Arrogant, groot ego, soms lief, vastberaden.
    Like’s; Boys, Pizza, Music &nd Killing.
    Dislike’s; Mensen die zich beter vinden, en sletten.
    Foto; Zoek er zelf een, ik ben moe =3
    Tekstje;
    Helleuw, my name is Brodie Rose blablabla. Zo, je kan me Brodie noemen voor het gemak, maar als je een van mijn vrienden bent mag je me ook Rose noemen, anders dus niet. Dan heb je ruzie en dan kunnen er nasty dingen gebeuren met je :]. Ik haat het hier te zijn &nd soon I will break free.
    Ciao.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik ga geen foto voor jouw zoeken, want daar ben ik ook te lui voor!
    en jij wil immers in mijn verhaal spelen(puh)

    [ bericht aangepast op 8 okt 2009 - 18:27 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Tss. Dan zeg je maar dat ik niet op de foto wou omdat ik anders herkend word. :]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Naam(Helle); Julia van der Specht
    Leeftijd; 15
    Probleem; Schizofreen
    Karakter; Schizofreen, en is op het ene moment ontzettend lief en aardig, maar dan plotseling is ze net een boosaardige feeks. Ze heeft geen vrienden, en soms zijn er zwarte gaten in haar geheugen, en kan ze zich niets meer herinneren wat ze gedaan heeft en is vaak nogal verward en niet snel van begrip.
    Like’s; Insecten bestuderen (kind is niet goed in 'r hoofd)
    Dislike’s; Mensen die haar sprinkhaan Gerrit uitscheld.
    Foto; http://www.bostonactorstheater.com/images/main/JuliaSpecht_0259-full.jpg
    Tekstje; Hoi, ik ben Julia! Echt super leuk dat ik je ontmoet. Heb je Gerrit al gezien? Lief is ie hè? Hier, wil je hem even vasthouden? BLIJF VAN HEM AF, OF IK STUUR MIJN DOZIJN SPINNEN OP JE AF.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2009 - 18:29 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Demure schreef:
    Naam(Helle); Julia van der Specht
    Leeftijd; 15
    Probleem; Schizofreen
    Karakter; Schizofreen, en is op het ene moment ontzettend lief en aardig, maar dan plotseling is ze net een boosaardige feeks. Ze heeft geen vrienden, en soms zijn er zwarte gaten in haar geheugen, en kan ze zich niets meer herinneren wat ze gedaan heeft en is vaak nogal verward en niet snel van begrip.
    Like’s; Insecten bestuderen (kind is niet goed in 'r hoofd)
    Dislike’s; Mensen die haar sprinkhaan Gerrit uitscheld.
    Foto; http://www.bostonactorstheater.com/images/main/JuliaSpecht_0259-full.jpg
    Tekstje; Hoi, ik ben Julia! Echt super leuk dat ik je ontmoet. Heb je Gerrit al gezien? Lief is ie hè? Hier, wil je hem even vasthouden? BLIJF VAN HEM AF, OF IK STUUR MIJN DOZIJN SPINNEN OP JE AF.

    Jij bent koel (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    (...)
    Jij bent koel (cat)

    Jij bent egt een Zinne Pikker!!
    Dhie wouw ik zeggen! ;o
    Tss,, *Rent naar de Politie om Rose aan te geven*
    MHAHAHAAA< Wat jij hebt mij ook aangegeven bij de Pers!(puh)
    En ga nu maar een foto zoeken,, [a]

    [ bericht aangepast op 8 okt 2009 - 18:32 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rugzak schreef:
    (...)
    Jij bent egt een Zinne Pikker!!
    Dhie wouw ik zeggen! ;o
    Tss,, *Rent naar de Politie om Rose aan te geven*
    MHAHAHAAA< Wat jij hebt mij ook aangegeven bij de Pers!(puh)
    En ga nu maar een foto zoeken,, [a]

    Nee. ZET ERBIJ DAT DIT KIND GEEN FOTO WIL ZOEKEN OMDAT ALS ZE HERKEND WORD IEDEREEN WEG ZAL RENNEN ALS ZE HAAR ZIEN EN DAN KAN ZE NIEMAND VERMOORDEN MEEEEER :]

    En dan word ze depri. ;3
    dus pech. en ik geef jou lekker eerder aan -duwt d'r aan de kant-
    POLITIE POLITIE POLITIE! DIT GEKKE KIND STALKT ME!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Naam(Helle);Evelyne Nightwish
    Leeftijd;16
    Probleem;is moordenaar geworden omdat ze haar dwongen
    Karakter;spontaan bitchy[soms] aardig gewelddadig gemeen lief[vaaak] behulpzaam zorgzaam hulpeloos
    Like’s;mensen bekijken die ze gedood heeft
    Dislike’s;vrienden vermoorden
    Foto;komt
    Tekstje;Hi ik benEvelyne[naam gebruik ik vaak in quizen]ik ben 16 en ben moordenaar ik werd gedwongen mijn ouders op te volgen ik haat het ik moet mijn vrienden vermoorden mijn familie vreemde ik wilde het niet maar nu ben ik er an gewend ik begin het steeds leuker te vinden maar ik zie nu in dat het heel erg verkeerd is ik mag dit niet doen


    I Got My Party Tonight<33

    Marihuana schreef:
    (...)
    Nee. ZET ERBIJ DAT DIT KIND GEEN FOTO WIL ZOEKEN OMDAT ALS ZE HERKEND WORD IEDEREEN WEG ZAL RENNEN ALS ZE HAAR ZIEN EN DAN KAN ZE NIEMAND VERMOORDEN MEEEEER :]

    En dan word ze depri. ;3
    dus pech. en ik geef jou lekker eerder aan -duwt d'r aan de kant-
    POLITIE POLITIE POLITIE! DIT GEKKE KIND STALKT ME!

    EnEnEn Aleeen ik zal je herkennen!!! DHUUHH>
    Kind Ik moet tog weten hoe je er uit ziet, ander skan ik jouw tog niet verwoorden!!!!
    EN IK STALK JOUW HELEMAAL NIET!!
    EN ER MOETEN ROLLEN WEG< DUS KINDERS, DOE EENS NUTTIG EN GEEF JE OP! =D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Naam(Helle); Taylor Winkler
    Leeftijd; 17
    Probleem; Hallucinaties
    Karakter; Aardig, begripvol, luisterend oor.
    Like’s; Mensen die aardig tegen 'r zijn, homosexuelen.
    Dislike’s; Mensen die denken dat ze grappig zijn.
    Foto; http://www.vrouwendeherfst.nl/uploads/images/image/blond%20meisje%20met%20ketting.jpg
    Tekstje; Hello. Ik ben Taylor. Maar.. Waarom heb jij in hemelsnaam een slang uit je oor komen? Gatverdamme, zal ik 'r even uithalen? Oké, ik gooi hem wel even uit het raam. Hop! Zie je, daar ging ie! Graag gedaan hoor. Weet je wat ik niet snap? Ik snap gewoon niet waarom sommige mensen denken dat ze grappig zijn, terwijl dat echt gewoon niet is. Huh, waarom komt Julia nou weer aan in een bakfiets?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Marihuana schreef:
    (...)
    Jij bent koel (cat)

    thanks dude


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wil iemand een gaiwl plaatje voor mij zoeken? [/lui]
    dan ben ik je heeeeel dankbaar (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3