• Ja, ik vind dus een jongen leuk maar hij kent mij dus niet en ik heb even advies nodig wanneer een jongen je leuk vind zeg maar en aan wie kan je dat nou beter vragen dan aan een jongen zelf?
    Mijn vragen:
    -Als een jongen naar je kijkt en wanneer jij terug kijkt en hij naar je glimlacht wat vind hij dan van je?
    -Als een jongens steeds in je richting kijkt maar toch geen aandacht aan je besteed wat denkt hij dan over je?
    -En als je een jongen niet kent en zeg maar best verlegen bent hoe kan je het best met hem in contact komen? (ik heb hem al op hyves maar krabbelen durf ik niet.)
    Alvast bedankt.
    Liefs, Renée.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2009 - 20:23 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Aangezien ik geen jongen ben kan ik je niet helpen. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Hahaha, nouja als je op één van die vragen een antwoord weet is het ook wel goed (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jammer genoeg ben ik geen jongen, anders had ik je graag verder willen helpen.
    - kijkt nog even in broek -
    Nee, echt geen jongen. (nerd)

    Ik vraag mijn broer wel om je te helpen x3 Wil je dat?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Decoy schreef:
    Hahaha, nouja als je op één van die vragen een antwoord weet is het ook wel goed (:


    Dan nog zou ik het niet weten wat ik op die vragen zou kunnen antwoorden, want ik vraag me dat ook wel af.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Marihuana schreef:
    Ik vraag mijn broer wel om je te helpen x3 Wil je dat?

    Jaaa heel graag :3
    Danku.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Vooruit ^^

    -Als een jongen naar je kijkt en wanneer jij terug kijkt en hij naar je glimlacht wat vind hij dan van je?
    Hij vind je aardig, en zou graag eens met je praten :)
    -Als een jongens steeds in je richting kijkt maar toch geen aandacht aan je besteed wat denkt hij dan over je?
    Hij is verlegen en zoekt naar een kans om met jou in contact te komen. Of hij vind je interessant om te observeren(krul)
    -En als je een jongen niet kent en zeg maar best verlegen bent hoe kan je het best met hem in contact komen? Mail, hyves, msn.. enz, dat alles is veel makkelijker dan in het echt op heb afstappen.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Als een jongen naar je kijkt en wanneer jij terug kijkt en hij naar je glimlacht wat vind hij dan van je?
    dat verschilt per persoon. sommigen zien je wel zitten, anderen bedoelen het gewoon vriendelijk.
    -Als een jongens steeds in je richting kijkt maar toch geen aandacht aan je besteed wat denkt hij dan over je?
    ik weet niet wat hij dan denkt, maar er zijn verschilende redenen waarom iemand in je richting kan kijken maar geen aandacht aan je besteed: - er is gewoon iets interessants aan de hand achter je, of misschien wel naast je ofzo of hij probeert gewoon niet op te vallen terwijl hij stiekem steeds naar je kijkt
    -En als je een jongen niet kent en zeg maar best verlegen bent hoe kan je het best met hem in contact komen? als je hem op hyves hebt kan je bij een van die knopjes ook zijn msn en telefoonnummer zien. dus voeg hem dan toe op msn en praat daar dan met em? of loop gewoon eens op hem af en zeg hoi. wat ook kan is vragen of een van je vriendinnen je wil voorstellen aan hem.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Advies van mijn broer x,x


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Dank jullie wel allemaal :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Dank jullie wel allemaal :'D

    He says; Yoe are wilkom :]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    (...)
    He says; Yoe are wilkom :]

    jou broer is grappig ;D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Marihuana schreef:
    (...)
    He says; Yoe are wilkom :]

    Aardig van hem :3
    Bah nu ga ik duits leren, scheit duits ;x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Felicitous schreef:
    (...)
    jou broer is grappig ;D

    WIL JE HEM HEBBEN? :]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Decoy schreef:
    (...)
    Aardig van hem :3
    Bah nu ga ik duits leren, scheit duits ;x

    Gha hulp nodig?
    Ik heb eens tijdens een duits repetitie op de gang moeten zitten, en toen zat ik te sms'en met mijn broer, en ik had alle woordjes in die sms gestuurd, en hij had mij alle antwoorden terug gestuurd :]
    En toen had ik een 9.5 :3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3