• Dat Tom Kaulitz zijn zwarte sjaal dezelfde is als mijn groene. onuttig voor u
    En om het tog een beetje nuttig te maken. Veel worden er altijd boos of schamen zich als iemand iets het zelfde heeft als jouw. Jullie ook?
    Bij deze vind ik het trouwens heel leuk, alleen had ik hem lekker eerst :').
    Ik heb ooit eens tussen een gevecht moeten komen, omdat twee meisjes dezelfde broek aanhadden, en die waren daarom kwaad op elkaar. Like,omg Oo'

    [ bericht aangepast op 12 okt 2009 - 19:05 ]

    't Is juist leuk als iemand hetzelfde heeft. dat wil zeggen dat je kleren wel leuk zijn (:
    maar als het een bitch is die het draagt, is het wel genant .__.


    - hoi ;D

    Titel aangepast, want het is conclusie. :3

    En ik weet niet, ik ben de eerste schooldag in een paarse broek naar school gegaan en daar was nog iemand met een paarse broek.
    Oké, daar kan geen kat wat aan doen, maar nu? Iedereen heeft plots een paarse broek. >.<

    Dat vind ik redelijk hatelijk, want dan wil je eens origineel doen..


    Let the Night embrace you

    Ik heb dezelfde riem als Bill :')
    Die zwart/wit geblokte :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Cherished schreef:
    Hmm hangt er sterk vanaf wie :'D


    .

    xBiteMe schreef:
    Alleen als ik de persoon die hetzelfde kledingstuk heeft totaal niet mag, maar die mensen hebben meestal ook een íets andere kledingstijl dan ik :')


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Bill heeft een jas die volgens my dezelfde is al de mijne. Ik weet niet zeker : |

    Oja, ik heb een trui, en 4 van myn klas hebbn die. Mijn bf (we hadden em samen gekocht) en dan nog 2 seutjes. (cat)


    Some people make the world special just by being in it

    Ik heb volgens mij dezelfde broek als Tom.. (A)


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Cherished schreef:
    Hmm hangt er sterk vanaf wie :'D


    None but ourselves can free our minds.

    Ligt eraan wie x,x
    Met beroemdheden heb ik dat niet echt.
    Zo heeft (ofja, LIJKT het) Andy dezelfde riem als ik ;D

    Seel schreef:
    toch dze sjaal he http://kayahotel.web-log.nl/photos/uncategorized/2009/10/04/410tom2.jpg

    Nee (: een ander.

    ik vind dat eig wel cool xD
    weetje mijn stiefvader (die een hekel heeft aan TH en vooral aan Bill) had zich een keer een nieuw shirt gekocht en ze hadden voor mij een poster boekje meegenomen. dusz ik was bezig met een poster van Bill op te hangen en ik dacht 'wat komt dat shirt me bekent voor..' zie je m al aankomen ;). dusz ik naar de kamer van mn moeder en stiefvader en ja hoor! dezelfde x')dusz ik naar beneden met dat shirt en die poster en ik vraag aan m 'zie je een gelijkenis?' echt je had z'n hoofd moeten zien, zijn glimlach verdween spontaan en hij riep 'KUT'
    dit was BTW dat shirt ;) http://www.werchterboutique.be/site/images/bands/tokiohotel.jpg


    She said: I gotta find out for myself

    ik heb hetzelfde metallica shirt als gustav ooit had, wist ik veel x)


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    AvrilTomxMii schreef:
    ik vind dat eig wel cool xD
    weetje mijn stiefvader (die een hekel heeft aan TH en vooral aan Bill) had zich een keer een nieuw shirt gekocht en ze hadden voor mij een poster boekje meegenomen. dusz ik was bezig met een poster van Bill op te hangen en ik dacht 'wat komt dat shirt me bekent voor..' zie je m al aankomen ;). dusz ik naar de kamer van mn moeder en stiefvader en ja hoor! dezelfde x')dusz ik naar beneden met dat shirt en die poster en ik vraag aan m 'zie je een gelijkenis?' echt je had z'n hoofd moeten zien, zijn glimlach verdween spontaan en hij riep 'KUT'
    dit was BTW dat shirt ;) http://www.werchterboutique.be/site/images/bands/tokiohotel.jpg

    Geweldiiiiiggg ;D

    ik vind het nooit zo leuk eigenlijk


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Fearsome schreef:
    Nee ik vind het juist wel coel. :Y)