• Een aantal mensen uit mijn klas krijgen spontaan een lachkik als ze erachter komen dat ik bij de landmacht wil. Ik vind het een beetje idioot dat ze gaan lachen en toen ik vroeg waarom gaven ze het antwoord: "Ik zie jou gewoon niet bij de landmacht staan." Dat vind ik echt een debielen antwoord en niet eens een goede reden. Want de pa van een vriendin van mij die zei dat ze mij juist wél een goed persoon voor de landmacht vind.

    Wie heeft ook wel eens zoiets?

    [ bericht aangepast op 6 okt 2009 - 19:44 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    mensen lachen mij altijd uit omdat ik psycholoog wil worden
    ik snap eigenlijk ook niet wat daar zo grappig aan is


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Rot voor je,

    Ik heb op de basisschool (in de oertijd) een paar volleybal lessen gehad en toen kon je je opgeven voor echte volleybal lessen, ik was niet de beste in sport maar dat vond ik wel leuk dus had ik me opgegeven, heel de klas kwam niet meer bij.
    Maar ik ging toch!
    Uiteindelijk werd het niks..maar ik ben toch trots op mezelf dat ik het in ieder geval geprobeerd heb.

    Succes!


    It's heavy but you are not the only one

    consience schreef:
    mensen lachen mij altijd uit omdat ik psycholoog wil worden
    ik snap eigenlijk ook niet wat daar zo grappig aan is

    Bij mij lachen ze er ook mee dat ik psycholoog wil worden Oo'

    in de 2e klas zei altijd zown irritante jongen tegen mij vanhaaa carola de zuster, haha je gaat vast misprikken en blablabla

    en ik zei altijd terug vab; Ik zal het altijd nog beter doen dan jou, want je schrikt iedereen af met je gezicht.

    het is misschien een beetje gemeen, maar hij verdiende het gewoon, omdat hij altijd dom zat te doen.. ^^


    I solemny swear i am up to no good

    Niets van aantrekken joh.

    Het gaat over je toekomst, over dat soort dingen ben je meestal serieus. Denk dat zij dat dus niet zijn, dus negeer ze maar gewoon.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Nog nooit gehad.
    Maar niets van aantrekken. Als jij het wil, waarom niet? (:


    Never run out of reasons to smile...

    Als jij dat wilt en je er zeker van bent, dan laat je je niet uit het veld slaan door zulke misbaksels((cat)). Ik vind het stoer & gedurfd dat je dat wilt.

    Als ik echt iets wil en iemand lacht me uit, dan negeer ik 't gewoon. Het gaat mij aan niet hun.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Zo vaak dat het me vrijwel niets meer doet.
    Ik heb nog geen flauw idee wat ik wil, honestly not.


    No growth of the heart is ever a waste

    xMelodic schreef:
    Nog nooit gehad.
    Maar niets van aantrekken. Als jij het wil, waarom niet? (:


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Is landmacht zoiets als het leger?
    En dat vind ik echt dom, jij gaat toch ook niet lachen met wat zij willen worden. ><

    Ik wilde ook bij het leger een paar jaar terug, maar de jongens vonden dat niets voor meisjes en de meisjes vonden dat stom --'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Bij mij lachen ze er ook mee dat ik psycholoog wil worden Oo'

    Ik wil ook psycholoog worden, maar daar wordt wel niet mee gelachen (:


    Happiness hit her like a train on a track

    Als ik wordt uitgelacht (bijv. omdat ik niet goed kan gymen) Dan lach ik ze weer heel hard uit omdat hun iets mafs/iets niet kunnen doen! (yeah)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    daar is niks mee trek je er niks van aan


    Don't stop believing, and you will be happy