• Dat de mensen die zich aanmelden voor rollen steeds dezelfde naam gebruiken -.-
    Zo krijg je in vele verhalen dezelfde personen. Ik vind het best wel irritant te vinden, want nu zie je het echt enorm veel. Degene die de rollen verdelen weten dat meestal niet eens en nemen ze gewoon terwijl ze met dezelfde naam al in 10 andere verhalen spelen. Jullie zijn niet meer zo inspiratievol volgens mij.


    Your make-up is terrible

    daar let ik nooit echt op ofzo


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik snap sowieso niet waarom mensen rollen verdelen.Wat doen die mensen die een rol hebben dan?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Ik snap sowieso niet waarom mensen rollen verdelen.Wat doen die mensen die een rol hebben dan?


    all i need is love, all i get is homework

    Nou, maakt wat uit :'D Wat maakt het dat er zoveel dezelfde personen spelen? In een Tokio Hotel story komt toch ook telkens weer ToHo voor? :'D

    Das waar ;3

    haha ik kies meestal wel een andere naam, maar als ik geen inspi heb kies ik wel gauw voor dezelfde ;Lea Alexander


    We can only learn to love by loving.

    Exercitus schreef:
    Ik snap sowieso niet waarom mensen rollen verdelen.Wat doen die mensen die een rol hebben dan?


    .

    :X


    I live for the applause, you will die for it.

    Exercitus schreef:
    Ik snap sowieso niet waarom mensen rollen verdelen.Wat doen die mensen die een rol hebben dan?




    waarschijnlijk gwn reclame, je zal een verhaal sneller spelen als je je eigennaam erin hebt staan en daarbij diegene die de rollen verdeelt heeft niet meer zoveel denkwerk :p


    Why do you try so hard to fit in when you're born to stand out?

    Ik heb daar eigenlijk geen enkele probleem mee hoor. Zo'n drama is dat nu ook weer niet. Bill en al die beroemden komen ook in veel stories voor, dus.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Joh,

    Zoals Nicol al zegt, als ik geen inspi heb kies ik dezelfde. Maar dan nog, dan maak je als persoon gewoon meerdere dingen mee?:'D


    everything, in time

    Ik pruts gewoon een naam in elkaar. Zelf al vind ik die naam niet zo heel mooi. ;x


    You'll never dream alone. <3

    Ja, ik ken het, heb er ooit ook eens over nagedacht. Aan de ene kant wou ik ook een naam hebben waarmee ik telkens op rollen kan auditeren, dan wordt het mijn handelsmerk als het ware, maar ik heb dat idee afgeblazen omdat het als schrijver vast vervelend is als je twee dezelfde namen/personages hebt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik doe dat nooit, maar ik vraag wel zo nu en dan om rollen, want dan ben ik inspiratie loos. :X


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    volgens mij ..
    let ik daar niet zo op. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Aurelia schreef:
    Ja, ik ken het, heb er ooit ook eens over nagedacht. Aan de ene kant wou ik ook een naam hebben waarmee ik telkens op rollen kan auditeren, dan wordt het mijn handelsmerk als het ware, maar ik heb dat idee afgeblazen omdat het als schrijver vast vervelend is als je twee dezelfde namen/personages hebt.

    Zo, doe ik het meestal. Ik gebruik meestal mijn echte naam. Want de stories waar ik een rol heb volg ik allemaal, ik kan me dan beter inleven in het verhaal als ik mijn eigen naam lees. Daarbij komt dat ik gewoon fucking trots ben op mijn naam! :Y)

    Anouk Szabó


    -