• Ik zat vandaag op school, en het derde uur, bij Nederlands gebeurde er iets raars (:
    De klok stond sinds we het lokaal binnengingen al stil op 12.00 uur, volgens onze docent stond 'ie voordat we binnenkwamen ook al stil.
    Maar toen, opeens! Gingen de wijzers heel snel draaien, en ze bleven maar doorgaan.
    En toen gingen ze opeens weer iets langzamer en op een gegeven moment ging de klok stil staan op de preciese tijd dat het was. Echt op de minuut af!
    Oftewel, die klok is behekst:Y).
    Heeft iemand anders ook een behekste klok?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ohmygod ._.
    wij hebben in een lokaal een klok die helemaal andersom is.
    die vind ik echt koel, maar ik kan die nooit lezen ._.

    Hip. :Y)
    Nee, wij hebben geen behekste klokken bij ons op school...

    Nee, jammer genoeg niet.
    Bij mij op school gebeurd er haast niks. ;D


    hoi, jij bent leuk.

    Heeeeeeeeeeeel koel ;'DDD

    Scary .__.
    Nee, maar wel een klok van 24 uur ipv 12 uur ;o


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    ItsSanne schreef:
    Hip. :Y)
    Nee, wij hebben geen behekste klokken bij ons op school...


    Happiness hit her like a train on a track

    Koel. ='D

    Ik heb enkel een behekste slang. Ja, zo'n knuffelbeerslang. Ik zweer het je. Ik had hem op de grond gelegd en na enkele minuten begint dat ding ineens te kruipen. Voor mijn ogen. ._. dat ding leeft gewoon, weetje. (:


    You'll never dream alone. <3

    Er bestaan wel klokken, die eerst stil staan. En dan hun eigen beginnen juist te zetten [/ik heb er thuis zo eentje].

    Had ik maar zoiets bij mij op school. :')


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Okay, da's eng o.o
    Maar nee, ik heb geen behekste klokken :')


    Never run out of reasons to smile...

    Irgendwann schreef:
    Er bestaan wel klokken, die eerst stil staan. En dan hun eigen beginnen juist te zetten [/ik heb er thuis zo eentje].


    .

    Raar ._.
    Mijn wekker is vaag. Hij gaat of een half uur voor of een half uur na de tijd dat ik hem gezet heb x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Hetzelfde bij de tandarts.


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat komt door de sataliet.
    Dan zal die wel een seintje hebben gekregen waardoor die door de sataliet opnieuw op de goede tijd werd gezet.
    Wij hoeven de klok in de keuken ook nooit bij te zetten als het wintertijd/zomertijd word

    SilverSTAR schreef:
    Raar ._.
    Mijn wekker is vaag. Hij gaat of een half uur voor of een half uur na de tijd dat ik hem gezet heb x'D

    Dan kom je dus of te vroeg of te laat! XD


    -