• Want ik heb een heel lief vriendje enzoo. Maar ik durf hem niet te zoenen:$
    En vriendinnen van mij zeggen aldoor als we elkaar huggen van pak hem op zn bek, maar dat durf ik niet:$


    Stop holding me under and let me breathe.

    Daar is niets raar aan.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    waarom durf je dat dan niet ?


    -

    Ik weet niet hoe oud je bent, maar het kan aan je leeftijd liggen. Of je bent er gewoon nog niet klaar voor, kan best hoor. Daarom ben je niet raar ;D

    Ocharme, dat vind ik schattig <3
    Praat erover met hem, hij zal het begrijpen. Je moet je gewoon over de eerste stap heen zetten, daarna zal het makkelijker zijn :'D
    Oowja, en niet te veel nadenken.

    Broadway schreef:
    Ocharme, dat vind ik schattig <3
    Praat erover met hem, hij zal het begrijpen. Je moet je gewoon over de eerste stap heen zetten, daarna zal het makkelijker zijn :'D
    Oowja, en niet te veel nadenken.


    None but ourselves can free our minds.

    Conspiracy schreef:
    Ik weet niet hoe oud je bent, maar het kan aan je leeftijd liggen. Of je bent er gewoon nog niet klaar voor, kan best hoor. Daarom ben je niet raar ;D


    ik ben 14 en hij wordt over 2weken 15


    Stop holding me under and let me breathe.

    Blondiepants schreef:
    waarom durf je dat dan niet ?


    ik denk omdat ik bang ben dat hij mij dan afwijst:$


    Stop holding me under and let me breathe.

    Sentiment schreef:
    Daar is niets raar aan.


    Never run out of reasons to smile...

    Je moet dat gewoon doen, wanneer jij er een goed gevoel over hebt. Als de moment daar is. En wanneer die moment daar is, voel je wel.


    Your Butt is Mine!

    uncertain schreef:
    (...)

    ik ben 14 en hij wordt over 2weken 15
    Dan nog. Ik weet niet als ik nu een vriendje zou hebben of ik 'm zou durven zoenen hoor :'D En zoals Broadway zei: Praat erover met hem en tja, vind dan samen met hem een oplossing ^^ Dat jullie eerst gewoon een zoen geven en daarna verder gaa met tongzoenen of zo ? ;D

    Geef hem eerst een kusje op z'n wang, dan komt de rest vanzelf :D


    Life is hard and then we die

    uncertain schreef:
    (...)

    ik denk omdat ik bang ben dat hij mij dan afwijst:$


    Het is nogal dom om iemand af te wijzen op basis daarvan, maar ik snap je wel hoor, je bent zeker en vast niet de enigste die dat niet durft, durfde ik ook niet de eerste keer ;) misschien dat je het na een tijdje wel durft ;)


    -