• Ik heb het gevoel dat heel wat mensen geen fan meer zijn van Tokio Hotel ; die het eerst wel waren. Ik lees steeds meer van dat ze het vinden tegenvallen hoe de nieuwe album is geworden en de nieuwe styl. Wie was er eerst fan en nu niet meer? En waarom?

    Ik ben wel fan, al heel wat jaren.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2009 - 19:18 ]

    Ik ben fan, altyd al geweest& zal dat voor altyd blijven ook <33

    [ bericht aangepast op 4 okt 2009 - 23:03 ]

    ik was eerst wel fan maar een tijdje niet meer maar k denk dat ik nu wel weer fan begin te worden X.X
    heel vaag I know xD


    She said: I gotta find out for myself

    Ik ben fan van de old-Tokio hotel! Ik vind ze gewoon zo anders geworden. Ik heb automatisch nog wel op mijn Ipod staan want dat is wel ene leuk liedje nog maar de clip vind ik werkelijk nergens op slaan. in 2/3 van de clip zie je bill's hoofd met een pak waarvoor je 2 hele kippen nodig heb en 1/3 zie je Tom. Ik heb die clip 3x bekeken en ik heb geen goed bleed van de G's gezien en dat vind ik ook erg jammer. Maar de oudere liedjes vind ik nog wel goed en die blijven dan ook op mijn Ipod.


    One of the Duo Of Evilness

    Ja.
    Zal het altijd zijn.
    Zal het altijd blijven.
    Zelfs als hun muziek nergens op zou trekken.
    (Heb Humanoid nog niet nvdr.)
    Want slecht kunnen ze niet zijn na zo'n geweldig scream/schrei album.


    Don't walk away and leave without a reason.

    Ik ben nog steeds fan. En hoe lang ik het al ben, weet ik niet. Ik weet wel dat ik al van mijn zesde leerjaar fan ben.. Dus ongeveer 2,5 jaar?


    You'll never dream alone. <3

    jaa ben nogsteeds fan en ik vind hun nieuwe album echt zoo vet!
    Ik vind 't duitse wel veel beter dan de engelse maar dat vond ik bij de andere ook:P


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    Ik ben geen fan meer. 1. Omdat ik volwassener ben geworden 2. Omdat ze te lang hebben gewacht met het nieuwe album 3. Omdat het nieuwe album niet leuk is


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Al een jaar fan af :Y)

    En nu vind k dr niks meer aan -lange uitleg, ga ik niet geven, jullie gaan me killen-


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ik ben fan sinds Monsoon en dat ben ik nog steeds.

    jepjepjep, ik ben nog fan ;p
    en hun nieuwe stijl is amazing (l)


    It even took me by surprise

    obzezzedfan/freak(H)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik ben nog steeds fan. x]


    If music be the food of love, play on!

    Ik was vroeger fan(ken ze al vanaf schrei maar toen was ik nog nie echt fan) en ben het nu niet meer om de simpele reden: de muziek style staat me niet meer zo aan,ik vind het te soft.Ik hou meer van metal en alles wat daar onder valt.En ik vind de tekste ook minder mooi.Als ik het vergelijk met tekste vanbv Tuomas Holopainen vind ik het niet zo mooi(ik vergelijk ze staats met elkaar en dat noet ik niet doen). En ze zijn me ook te comercieel geworden.
    Dit is waarom ik geen fan meer ben.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nooit een fan geweest (:


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    Ik ben fan.
    Maar geen zo'n die hard van als de meesten.
    Ik vind hen muziek gewoon goed, that's it!


    Never say you're happy, when your eyes still cry.