• Ik heb het gevoel dat heel wat mensen geen fan meer zijn van Tokio Hotel ; die het eerst wel waren. Ik lees steeds meer van dat ze het vinden tegenvallen hoe de nieuwe album is geworden en de nieuwe styl. Wie was er eerst fan en nu niet meer? En waarom?

    Ik ben wel fan, al heel wat jaren.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2009 - 19:18 ]

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Ja dat mag jij :'D En, ik vind hun gewoon arroganter overkomen dan vroeger, ik kan 't niet echt goed uitleggen. Gewoon, de manier van doen en zo.
    Daar ben ik het wel mee eens. Maar dat is niet zo raar hoor. Elke wereldberoemde ster heeft een bepaalde hoeveelheid arrogantie. En vroeg of laat zullen ze die laten merken.


    Life is hard and then we die

    ik ben nog steeds van al 3 jaar en ik ben er trots op :D

    Een fan. En dat zal ik ook blijven, al worden ze kaal en gaan ze naar R&B of metal muziek overstappen. Gewoon om het feit; het is en blijft Tokio hotel. Het blijven tom,georg,bill& gustav. En dat zal ook altijd zo blijven.

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Ja dat mag jij :'D En, ik vind hun gewoon arroganter overkomen dan vroeger, ik kan 't niet echt goed uitleggen. Gewoon, de manier van doen en zo.


    Oke.

    FurImmerJetz schreef:
    ik ben nog steeds van al 3 jaar en ik ben er trots op :D


    Ik ben fan geworden toen ik schrei op tv zag en toen zat ik in groep 7 of 8. Dat is ong. 4/5 jaar geleden.

    Ik ben geen fan meer.
    Ze zijn ook commerieel geworden enzo, maar dat is zeker niet de reden. (':


    None but ourselves can free our minds.

    SPLIENERDx3 schreef:
    (...)

    Ik ben fan geworden toen ik schrei op tv zag en toen zat ik in groep 7 of 8. Dat is ong. 4/5 jaar geleden.


    Oke eigenlijk ben ik ook ongeveer al 4 of 5 jaar fan want ik kende ze al vanaf Durch Den Monsun x]

    FurImmerJetz schreef:
    (...)

    Oke eigenlijk ben ik ook ongeveer al 4 of 5 jaar fan want ik kende ze al vanaf Durch Den Monsun x]

    - Ik ook, 2005/2006 ongeveer


    Life is hard and then we die

    SPLIENERDx3 schreef:
    (...)Negatief veranderd?

    Daar kan ik eerlijk gezegd niet over oordelen. De Tokio Hotel van vroeger (denk aan Schrei en Zimmer 483) was de Tokio Hotel waarvan ik zo veel hield. En de jongens van vroeger mis ik. Zijn qua stijl en muziek compleet veranderd. Ze zijn voor mij de verkeerde weg ingeslagen.
    Maar waarschijnlijk ben ik ook te veel veranderd.
    Maar ik vind het fijn voor de fans dat er weer een nieuw album is.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ben nog steeds fan. Ik vind ze alleen maar beter geworden door de jaren heen. En zeker nu. Wauw..


    Protège moi de mes désirs.

    Ik ben nog een fan!`` <3


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Nog fan.=)


    Cómo no te voy a querer..

    Stiekem heb ik nog altijd een quizlet op mijn profiel waarmee je kunt testen wat voor een fan en of je fan bent van TH. Als je het interessant vind, mag je het best testen hoor, haha. Gewoon omdat het bij het onderwerp past, niet als pure reclame ofzo.


    Life is hard and then we die

    Ik ben al keilang fan van hun. :]

    Eerst wasset een hype om TH-fan te zijn, en nu om ermee te stoppen, lijkt wel. Echt lame. Maarja, ik zou hun nooit kunnen haten of whatever. ^^


    blame the bully.