• Ik zit met mijn broer te msn'en nu. en hij zit wel.. een deur verderop

    haaha. ik voel me triest nu maar ik verveel me dus het maakt niet uit

    wat doen jullie als jullie triest bezig zijn ?


    We can only learn to love by loving.

    Conspiracy schreef:
    (...)
    oh jawel hoor, ik heb dat ooit gekunnen, nu dus blijkbaar niet meer -heeft geprobeerd-


    bij mij lukt het niet,. Dus ga ik mezelf onder mailen:P


    Stop holding me under and let me breathe.

    Mensen via msn vervelen met dom gelul.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    mmh... domme opmerkingen maken.x'D

    Ik vind mezelf in het algemeen sowieso al een triest geval, dat komt door een actie die ik gedaan heb die heel lullig is, en dat zeg ik van mezelf.

    Heb er ook van geleerd, want het heeft me wel mijn humeur gekost en ik durf niemand meer onder ogen te komen morgen..


    -

    Dat doe ik ook soms met mijn zus, en dat is meestal wel lachen dan. :')

    Ik zat pas te cammen met me zus, terwijl ze tegenover me aan tafel zat.. xD


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Haha, uh samen met me vriendin zomaar mensen uit het telefoonboek opbellen& dan weer ophangen ^^
    Best triest eigenlyk, we weten het.

    ...Mezelf mailen, waarschijnlijk :'D Of trieste filmpjes opnemen waarin ik meezing met stomme liedjes. :'D


    You move me ......... Kurt

    Als ik triest bezig ben ga ik in mn eentje woordenreeks spelletjes spelen. zo van: aap, papier, raaf. Elk woord moet beginnen met de laatste letter van het vorige woord. echt te leveloos xD

    Ik en mijn moeder bellen soms terwijl ik op mijn kamer zit en zij in de woonkamer is:Y)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Dat doe ik soms ook met mijn broer als ik me verveel :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik dans vaak als ik triest ben ^^ of ik kyk naar meliguh clipjes =D Kyk bijvoorbeeld naar Cinnema Bizarre =D


    May the odds be ever in your favor.

    Haha, mijn broer belt of sms't me wel eens van beneden x'D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik schrijf brieven naar mezelf en soms post ik die dan. Oké, dat is eigenlijk héél triest en misschien geld verspilling, maar ik hou mezelf wel bezig. En soms post ik brieven van een jaar geleden en wat ik daar dan inlees.. ;x


    You'll never dream alone. <3

    ik ook xD ik zit bij mijn stiefbroer boven en mijn andere stiefbroer beneden xD en wij zijn hem via msn aan het bevelen Ben & Jerry's voor ons te gaan kopen xD
    en hij doet het nog ook ^-^


    A Noble was Born in Chaos