• want ik heb The Grudge gekeken.
    -AAAAAAH-
    Die is zó eng. Ik kan niet meer slapen! Als ik iets donkers zie, denk ik dat het de Grudge is of zo.
    Not funny.
    Dus hierdoor kan ik gewoon niet meer slapen. Nou ja, ik kán het wel maar dat duurt dan even een tijdje. ;D
    Wie heeft deze film ook gezien? Zo ja, wat vond je ervan?

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Ik nog niet, maar wil hem wel gaan zien. Hou zoo van thrillers en horrors :'D Ookal is het moeilijk kijken ><

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Ik heb hem gezien en het duurde ook een paar nachten voor ik weer normaal kon slapen.

Happiness hit her like a train on a track

Ik heb die film niet gezien, moet ik zeker ook niet gaan doen. Ik heb Helloween gezien in Februari, nu ben ik nog steeds panisch als ik enge geluiden hoor.

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Vond hem niet echt interessant eigenlijk :x

You're a star in heaven.

Tranquillity schreef:
    Ik nog niet, maar wil hem wel gaan zien. Hou zoo van thrillers en horrors :'D Ookal is het moeilijk kijken ><

Oh, oké. Haha, nou dan moet je zorgen dat je iedergeval een kussen hebt zodat je die voor je gezicht kan houden.
    EN NIET ALLEEN KIJKEN
    Daar is ie te eng voor. ;D

Die moet ik nog zien Ö
    Iedereen zegt dat hij vet leuk/mega eng is ^_^
    duus die ga ik nog zien en dan .. kan ik ook niet slapen xD

"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

Ik was panisch na the ring :') die had ik gekeken toen ik 10 jaar was om 1u. in de nacht met twee vriendinnen en een week later om 10.u was ik weer bij die vriendin en toen waren we hysterisch bezig x-x

All was well.

LIEZE schreef:
    Ik was panisch na the ring :') die had ik gekeken toen ik 10 jaar was om 1u. in de nacht met twee vriendinnen en een week later om 10.u was ik weer bij die vriendin en toen waren we hysterisch bezig x-x

The Ring is ook eng. o.o
    Waarom kijk ik die horror films eigenlijk? ..

Die hb ik gezien!
    Omg,ik wil nog steeds niet alleen op een zolder zijn xD

You were much more muchier, you've lost your muchness.

Musicbeats schreef:
    Ik heb hem gezien en het duurde ook een paar nachten voor ik weer normaal kon slapen.

ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

Ik vond hem niet zo heel eng :x

There are several things that I have been doing wrong.

Felicitous schreef:
    (...)
    Oh, oké. Haha, nou dan moet je zorgen dat je iedergeval een kussen hebt zodat je die voor je gezicht kan houden.
    EN NIET ALLEEN KIJKEN
    Daar is ie te eng voor. ;D

Ik kijk nooit alleen naar thrillers of horrors. Daar ben ik een te grote angsthaas voor :'D En dat kussen heb ik ook steeds bij de hand ><

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Zo eng is die toch niet? ;x

Ik vond hem bóring.
    En the Ring is ook boring.

We'll still love each other, forever and always. <3

Eigen schuld, dikke bult _O_ En ik kijk nooit horror films, alleen Seven, Sleepy Hollow en From Hell, omdat die lachen zijn :'D

[ bericht aangepast op 3 okt 2009 - 16:03 ]