• want ik heb The Grudge gekeken.
    -AAAAAAH-
    Die is zó eng. Ik kan niet meer slapen! Als ik iets donkers zie, denk ik dat het de Grudge is of zo.
    Not funny.
    Dus hierdoor kan ik gewoon niet meer slapen. Nou ja, ik kán het wel maar dat duurt dan even een tijdje. ;D
    Wie heeft deze film ook gezien? Zo ja, wat vond je ervan?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Niet gezien, al heb ik van mensen gehoord dat hij eng was. Ik heb nachten niet geslapen van Saw, moet ik zeggen.


    we were young but we were blind.

    Tranquillity schreef:
    Ik nog niet, maar wil hem wel gaan zien. Hou zoo van thrillers en horrors :'D Ookal is het moeilijk kijken ><


    ik ook <3 maar het is shit als je ze alleen moet kijken en ik zit met het probleempje dat de meeste van men vriendinnen niet echt graag kijken naar Horror's <3


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Nog nooit gezien, maar ik zou hem graag wel eens zien. Ookal ben ik daar veel te bang voor


    Never run out of reasons to smile...

    SamSacred schreef:
    Ik had hetzelfde na The grudge Ö tenminste, de eerste, de tweede was goed en had egt een goed verhaal Ö *wil de derde zien*

    Deel drie is beter dan één en twee bij elkaar. En enger.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ik heb vrijdag my bloody valentine & the grudge 1 gekeken
    en de volgende morgen om 08.15 the grudge 1 & 2
    maar ik vond ze niet zo eng ofzo XD

    [ bericht aangepast op 4 okt 2009 - 13:02 ]


    In time we hate that which we often fear.

    Ik heb em ook gezien, en ik kan er wel door slapen, maar in myn bed denk ik er wel over na ='D


    Let's do this poo

    Unhearted schreef:
    Ik zag die nog nooit en ik wil die ook niet zien.
    Ik heb een tijdje niet kunnen slapen toen ik Chucky had gezien.


    Chucky, dat is toch onmogelijk om bang van te zijn? die film is zo hylarisch (lol)


    All was well.