• Ik doe er wat weg ;3

    want ik ben veel te druk met ideën bedenken en schrijven en ik heb meestala al snel geen inspi meer dus hierbij bied ik mijn oude series aan en sommige ideën die ik nog wou uitwerken.

    1 Mishandeld door Tom.
    Mijn grootste succesverhaal na HiphopBitch ft. TH ; Mishandeld door Tom.
    Het verhaal gaat over Joyce, de vriendin van Tom Kaulitz. Voor de buitenwereld is oogt het alsof Joyce alles heeft wat haar hartje begeerd en dat ze gelukkig zijn samen. maar het is alles behalve dat. Tom slaat haar vaak en op een avond vind ze het genoeg. ze vertrekt naarParijs en begint daar een nieuw leven, maar wat als Tom daarop duikt met de rest van de band en haar gevoelens weer opspelen?

    2 A Mask,Made Of Broken Mirrors.
    Wat als je altijd iemand anders moet zijn? Je moet voordoen als iemand anders? Iemand die je niet bent?

    Dit doet de 17-jarige Taylor Hunter dag in dag uit. Ze is het populairste meisje van school,maar gelukkig is ze niet. totdat ze liefde leert kennen,ware liefde..

    Get me out of here [Werewolve]
    3- London , Verenigd Koninkrijk -

    De 14-jarige Amber woont samen met haar vader in een appartement in London. Haar moeder ? 6 jaar geleden overleden. Haar vader is altijd druk met zijn baan en Amber is bijna opgevoed door haar Buurvrouw Anne. Haar leventje is perfect.. totdat..

    Haar vader besluitt dat ze bij haar oudtante moet gaan wonen op het platteland. Amber haat het er,bijna net zo erg als ze haar oudtante haat. maar op een dag ontmoet ze een jongen die alles in haar leven op zijn kop zal zetten.


    [strike]4 Nocturnal Riddle
    Wat als je beste vriend vermoord word door een wezen,een mythe,een wezen van de nacht. dat overkomt de 17-jarige Phoebe wanneer ze op vakantie is in Texas. ze weet te overleven maar haar beste vriend James vind de dood in het gevecht met het wezen. Phoebe wil wraak en zal kosten wat het kost het monster doden maar wat als ze verliefd op hem word en hem echt leert kennen als de persoon wie hij is ?

    - Vampire Love Story -[/strike]


    5 Bloodshot Eyes
    Dahlia komt na 4 jaar opsluiting voor moord eindelijk uit de gevangenis,vroeg vrijgelaten voor goed gedrag. Wanneer ze vrij is gaat ze opzoek naar de persoon die ervoor gezorgd heeft dat ze nu hier zit : haar ex-vriendje Bill Kaulitz. Dahlia zat namelijk in de gevangenis omdat ze iemand dood had gereden in de Auto van Bill's moeder Simone,terwijl Bill had gereden. Bill werd vrijgesproken en Dahlia meost de bak in,daarom is het nu tijd voor zoete wraak. maar wat als ze weer verliefd wordt? op de jongen die haar leven 4 jaar geleden verwoestte?.
    6When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed[James&J.H.C, TWILIGHT]
    Kamille's grote wens was al sinds ze een klein meisje was een vampier te worden. elk jaar met Halloween ging ze verkleed als vampier de straten op om snoep te halen. Ze had de Dracula films wel 1000 x gezien en had een hele collectie vampierboeken. Op haar 16e verjaardag ontmoet ze tijdens haar baantje in de supermarkt James een nogal vreemde bleek uitziende man. Hij lijkt haar te mogen, en zij mag hem. Die avond moet ze de winkel alleen afsluiten maar word dan lastig gevallen door een zwerver die haar wil beroven en misschien wel nog meer wil aan doen. Op dat moment duikt James op en hij red haar op miraculeuze wijze van de zwerver, die daarbij gedood word. Plotseling weet Kamille wat HIJ is en ze eist dat hij haar net zo maakt als hem. Hij vervuld haar wens maar na een tijdje zal ze merken dat ook vele dromen van haar verpletterd zullen worden door dit. Kan ze het allemaal wel aan of niet? en houdt ze wel van haar redder? of is het allemaal maar een grote flop?

    7. All beauty must die
    Wat als je je populariteit opgeeft en een totale Nul wordt? dat overkomt Liv Sanderson, de ex-queen bee van het mr.Irvenwood College. Ze zint samen met haar nieuwe vrienden op wraak en die zal ze krijgen ook :
    Liv papt aan met de grootste trut haar vriendje, beklad kluisjes en wc's, roddelt over hun en meer.
    Ze wordt zelfs verliefd op het vriendje maar wanneer iemand opbiecht dat het allemaal nep was breekt de jongen zijn hart. wat moet ze nu kiezen? zelf weer the queen bee zijn of de liefde

    8 When i get home you're so dead [J.B or J.H.C]
    Paige is de vriendin van Jasper. Ze woont al jaren niet meer bij de cullens maar wanneer ze hoort dat Jasper wat zou hebben met Alice keert ze meteen terug. er ontstaat een gigantische ruzie, maar zullen ze nog ooit een stel wordne? of ziet Paige meer in Jacob Black, de schattige en charmante weerwolf jongen?.


    9 Four Seasons [Twilight]
    Vier seizoenen om de ware te vinden of je sterft. Dat is de taak van Kasandra. door een belofte die ze ooit maakte moet de beeldschone dame opzoek naar haar ware liefde. Zo komt ze terecht in Forks waar ze de Cullens en de Blacks ontmoet. een van de famillies heeft de ware voor haar in de stamboom staan, de ander zal haar tot in de diepste gronden van hun hart haten.



    Invullen als je een verhaal wilt :

    Gebruikersnaam :
    Gewone naam :
    Welk verhaal wil je;
    Hoeveel lopende verhalen heb je momenteel? :
    Waarom wil je eht verhaal :
    =3

    [ bericht aangepast op 2 okt 2009 - 17:25 ]


    We can only learn to love by loving.

    Gebruikersnaam : Marihuana -want some?
    Gewone naam : Brodie/Mr.Blub/Brodeeh/Rose
    Welk verhaal wil je;Geef me er gewooooooon eeeeeeeeeeeeeeeeeen. Maakt niet uit welke :3
    Hoeveel lopende verhalen heb je momenteel? :
    Momenteel 3. Casanova; Freak on a Leash, Fuck Me, I'm a Loser &nd Love of the Wolf.
    Waarom wil je eht verhaal :
    OMDAT IK HET EEN EER VIND EEN VAN JOU AWESOME VERHALEN TE HEBBEN :3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    Gebruikersnaam : Marihuana -want some?
    Gewone naam : Brodie/Mr.Blub/Brodeeh/Rose
    Welk verhaal wil je;Geef me er gewooooooon eeeeeeeeeeeeeeeeeen. Maakt niet uit welke :3
    Hoeveel lopende verhalen heb je momenteel? :
    Momenteel 3. Casanova; Freak on a Leash, Fuck Me, I'm a Loser &nd Love of the Wolf.
    Waarom wil je eht verhaal :
    OMDAT IK HET EEN EER VIND EEN VAN JOU AWESOME VERHALEN TE HEBBEN :3


    Hhaah

    welke wil je drol
    je hebt eerste keus =3


    We can only learn to love by loving.

    Dan wil ik
    Nocturnal Riddle
    Wat als je beste vriend vermoord word door een wezen,een mythe,een wezen van de nacht. dat overkomt de 17-jarige Phoebe wanneer ze op vakantie is in Texas. ze weet te overleven maar haar beste vriend James vind de dood in het gevecht met het wezen. Phoebe wil wraak en zal kosten wat het kost het monster doden maar wat als ze verliefd op hem word en hem echt leert kennen als de persoon wie hij is ?

    Die's cewl :]

    [ bericht aangepast op 2 okt 2009 - 16:47 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    Dan wil ik
    Nocturnal Riddle
    Wat als je beste vriend vermoord word door een wezen,een mythe,een wezen van de nacht. dat overkomt de 17-jarige Phoebe wanneer ze op vakantie is in Texas. ze weet te overleven maar haar beste vriend James vind de dood in het gevecht met het wezen. Phoebe wil wraak en zal kosten wat het kost het monster doden maar wat als ze verliefd op hem word en hem echt leert kennen als de persoon wie hij is ?

    Die's cewl :]


    OKIEDOKIE

    ^^ =D


    We can only learn to love by loving.