• "dacht je echt dat je het hier kon maken?" Elenoirs spottende stem klonk hees en vol haat. Haar kille lach liet de nekhaartjes in mijn nek overeind staan. "Dom, Dom gansje." Haar vlijmscherpe vingernagels boorde zich diep in mijn vel. Mijn donkerrode boed druppelde op het witte tapijt en maakte donkere vlekken. Hoe had ik ooit zo dom kunnen zijn?


    een verhaal over vrouwenhandel.


    personages *

    meisjes
    -Eloise Carlie Poulain (gespeeld door Tranquillity)
    -Kirsten Robertson (gespeeld door Joyce)
    -Marienne Quinten Timber (gespeeld door SuperPien)
    -Brodie Rose Alléy Dixon (gespeeld door Marihuana)
    -Alyssa Mary Devon (gespeeld door Tranquillity)
    -Paige Allison NightRose (gespeeld door xCIxTHx)
    -Jenna Elizabeth Fox (gespeeld door Conspiracy)
    -Mallory Fhait Peterson (gespeeld door Moi)
    -Rianne Grace (gespeeld door Arixki)
    -Mika Valentina Germanotta (gespeeld door Decoy)

    Bazinnen vrouwenhandel:
    -Amelle winters (gespeeld door Tranquillity)
    -Elenoir Zita Jones (gespeeld door Tranquility)

    bazen vrouwenhandel:
    -Jason Winters (gespeeld door moi)
    -Thomas James Monroi (gespeeld door moi)




    paspoort*

    name (voor, achter en doopnamen):
    age (15-25):
    uiterlijk:
    foto:
    karakter:
    droom (al de meisjes gingen naar new york om hun droom waar te maken):
    tekstje:



    alvast bedankt




    eerste deel: http://www.quizlet.nl/stories/7562/womenabuse/

    [ bericht aangepast op 2 okt 2009 - 14:01 ]


    Why do you try so hard to fit in when you're born to stand out?

    Ikke! Info komt (:
    name (voor, achter en doopnamen): Eloise Carlie Poulain
    age (15-25): 21 Jaar
    uiterlijk: Donkerbruin, lang haar ; groene ogen ; slank ; rond gezicht
    foto:Deze or deze
    karakter: creatief, gevoelig, koppig, behulpzaam, bazig, lief, vrolijk, fantasierijk, eigenwijs, betrouwbaar, modieus, verlegen, mysterieus
    droom (al de meisjes gingen naar new york om hun droom waar te maken): Topjournaliste voor een modeblad worden.
    testje:
    Hallo liefjes,
    mijn naam is Eloise Carlie Poulain en ik ben dit jaar éénentwintig geworden. Ik heb donkerbruine lokken en een paar mooie, groene ogen - al zeg ik het zelf. Vroeger had ik een perfect leventje, maar wanneer ik met een vrouw genaamd Elenoire meeging naar New York om mijn droom waar te maken, begon alles mis te lopen. Ze was niet wie ze gezegd had en ik kreeg niet wat ze beloofd had. Elenoire stopte me in de prostitutie, de vrouwenhandel, waar ik als voorwerp gebruikt wordt. Mannen gebruiken me en ik heb er echter geen rechten meer. Mijn hele leven is in duigen gevallen doordat ik zo naïf was om een droom van me na te jagen. Ik heb er nu echt wel spijt van. Mijn hoop is eerlijk gezegd op iemand van jullie gevestigd, iemand die me hieruit kan komen halen. Ik smeek iedereen. <3

    [ bericht aangepast op 1 okt 2009 - 22:00 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    paspoort*

    name (voor, achter en doopnamen): Marienne (marie voor kort) Quinten Timber
    age (15-25): 19
    uiterlijk: Vuurend rood haar met opvallende Blauwe ogen. een meter 65 hoog en een gerond figuur. houd van make-up
    Foto
    karakter: hele grote mond normaal maar als het erop aan komt kan ze slecht tegensputteren met dingen. veder is ze heel perfectionistisch en wil ze graag haar dromen achternaa, ze geeft alleen te snel op soms
    droom (al de meisjes gingen naar new york om hun droom waar te maken): Marie had net haar studie afgerond en wou naar new york komen om bij een groot muziek of film bedrijf bij de grime afdeling te werken.
    testje: Marie heeft altijd al van make up gehoud en de showbizz, met haar vriendinnen deed ze altijd al samen feestjes met opmaken en dan doen als sterren. ze vind de scene style helemaal geweldig, zo opvallend en gedurft. dat is dan ook de reden dat ze haar blonde haar Knallend rood heeft geverft. Op een dag lijkt haar droom waar te worden, als iemand van een casting bureau in new york haar in haar woonplaats, youngstown, wat kilometers bij New york vandaan ligt, háár vraagt om bij hun te komen in new york. natuurlijk zegt ze daar geen nee tegen...

    misschien kan Marie iets van een 'veterane' prostituée geval in jou story worden (A)
    (k)


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    mag ikke ook (A) (allweer) als het goed is :$


    name (voor, achter en doopnamen): Rianne Grace
    age (15-25): 18
    uiterlijk: Zwart Haar tot haar Schouders,Donkerbruine ogen,beetje dun
    foto: http://i306.photobucket.com/albums/nn245/Japangirlluver/Nana%20Yanagisawa/nana-yanagisawa-00127381.jpg
    karakter: Verlegen,Aardig,Gevoelig,beetje dom,Durft niet voor zichself op te komen,Behulpzaam
    droom (al de meisjes gingen naar new york om hun droom waar te maken): Voor een Speciale beurs
    testje:
    Hallo allemaal,ik ben Rianne,ik ben nu 18 maar over 2 maandjes 19 =)
    maarja ik ben aan het proberen omzo ver mogelijk door te leren,uiteindelijk wil ik Arts worden,aleen eeen probleemtje ik kan niet zo goed tegen bloed <: )
    Dus toen ik zag dat er in New York een Beurs daarvoor was heb ik gelijk mijn ouders Overgehaald om (alleen) naar New York te mogen,ik ga over een paar dagen beginnen met de Beurs..ooh ik heb er zon zin in :)
    Maarja ik hou van knuffeltjes,zoo zacht en ik hou ook van een lekker sprookjesachtig boek,waar alles zo perfect is :)
    Nou dat was het wel een beetje,oohh kan niet wachten tot die beurs :3
    ByeBye (flower)


    (A) (doei)


    Niet Zeuren,Maar Kleuren! :D

    name (voor, achter en doopnamen): Brodie Rose Alléy Dixon.
    age (15-25): 21
    uiterlijk: Slank, lang bruin haar, bruine ogen.
    foto:Foteuw
    Karakter: Heldhaftig, Groot ego, Soms tikkeltje arrogant, lief, aardig en behulpzaam.
    droom (al de meisjes gingen naar new york om hun droom waar te maken): Ze had in Nederland haar studie voor rechercheur(in moordonderzoeken) afgerond. En kwam naar Amerika/New york. om nog wat bij te leren, en dan daar een baan te kunnen krijgen.
    tekstje:
    Helleuw. My name is Brodie Rose Alléy Dixon. But you can call meeh Brodie. In Holland, I have just finished my studie for Detective, and now, I'm here in New york, to learn a bit more and get a great job at the police. Well, I haven't got much to say, so. Ciao.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2009 - 7:12 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    name (voor, achter en doopnamen): Alyssa Mary Devon
    age (15-25): 17 Jaar
    uiterlijk: Donkerbruine lokken, kastanjebruine ogen, slank, scherp gezicht
    foto: Deze
    karakter: lief, vrolijk, koppig, gevoelig, spontaan
    droom (al de meisjes gingen naar new york om hun droom waar te maken): Ze wou in Amerika gaan studeren in Oxford.
    tekstje:
    Alyssa Mary Devon hier. Vroeger droomde ik steeds van het perfecte leven, een studie aan Oxford en trouwen met een hollywood acteur. Ik was nog jong, maar toch wist ik al wat ik wilde worden. Toen ik mijn acceptatiebrief voor Oxford en Harvard kreeg, sprong ik een gat in de lucht, totdat ik plots in de Amerikaanse luchthaven Elenoire tegen het lijf liep. We deelden samen een taxi, omdat die nogal tamelijk duur waren en ik zocht er niet achter, wat ik beter wel gedaan had. We reden naar een oud bouwwerf en daar werd ik meteen gedrogeerd. Hier zit ik nu, tussen allemaal andere meiden, als prostituée, het laagste van het laagste. Ik wil hier weg, maar dat lukt niet zonder hulp en er zijn maar weinig meiden die willen ontsnappen, want iedereen is bang voor wat Elenoire hun kan gaan aandoen.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2009 - 12:56 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    name (voor, achter en doopnamen): Paige Allison NightRose
    age (15-25): 17
    uiterlijk: Slank postuur.blondhaar.1.74M lang
    foto: Paige Allison Nightrose
    karakter: aardig lief. spontaan. Betrouwbaar. behulpzaam. nieuwsgierig
    droom (al de meisjes gingen naar new york om hun droom waar te maken): actrice
    tekstje:

    hey mijn naam is Paige Nightrose. ik ben 17 jaar oud en mijn grote droom is om actrice te worden. Ik ben nog druk bezig op de Toneelschool. Mijn gezin bestaat uit mijn ouders en een jonger broertje. ook heb ik 3 hele lieve honden.


    (ik zit nu op school, de foto en uiterlijk stuur ik nog ;) )

    [ bericht aangepast op 2 okt 2009 - 16:12 ]

    Bazinnen vrouwenhandel;
    name (voor, achter en doopnamen): Amelle Crissie Winters
    age (15-25): 25 Jaar
    uiterlijk: Pikzwart, kort haar ; bruine ogen ; slank ; scherp gezicht ; 1.72 meter ; lange benen ; egale lippen
    foto: Amelle
    karakter: kattig, koppig, eigenwijs, egoïstisch, modieus, snel jaloers & boos, arrogant, brutaal, ruw, spontaan
    droom (al de meisjes gingen naar new york om hun droom waar te maken): Ging naar New York om een zangcarrière op te bouwen.
    tekstje:
    Ik weet het nog heel goed; op 26 September 2007 vertrok ik met het vliegtuig naar Amerika om mijn zangcarrière te gaan uitbouwen. Op het vliegveld liep alles een beetje in het honderd en ik ontmoette Elenoir, een jonge, zelfzekere vrouw die een voorstel voor me had. Ze zei dat ze me een mooi meisje vond en dat ik er het perfecte karakter voor had. Ze nam me mee naar haar loft en vertelde me alles. Het eerste moment was ik overdonderd en ik vertrok hals over kop, bang geworden van de vrouw. Echter in mijn eigen appartement begon ik na te denken; er werd aan mijn wensen voldaan, het verdiende veel en ik kon alsnog voor zangeres gaan als het verkeerd liep. De dag erachter contacteerde ik weer Elenoir en hier ben ik dan. Ik zit nu al twee jaar in de branche en ik vind het echt wel leuk. We zijn misschien volledig illegaal bezig volgens sommigen, maar de meisjes willen het zelf. Je kan dat zo van hun gezicht aflezen, wees daar maar zeker van.

    name (voor, achter en doopnamen): Elenoir Zita Jones
    age (15-25): 28 Jaar
    uiterlijk: Bruin, style haren ; bruine ogen ; slank ; 1.77 meter ; volle lippen
    foto: Elenoir
    karakter: bazig, koppig, ruwe bolster, streng, snel boos te krijgen
    droom (al de meisjes gingen naar new york om hun droom waar te maken): Wil een bloeiende zaak met stuk voor stuk unieke meisjes, uitbouwen.
    tekstje:
    Nog nooit had ik nagedacht over de handel in vrouwen. Ik vond het gruwelijk, maar had eigenlijk dringend geld nodig. Op een dag zag ik een reportage over vrouwenhandelaars; ze verdienden veel en de vrouwen kwamen steeds aan hun trekken, ze leken het zelfs leuk te vinden. Vanaf die dag begon ik op zoek te gaan naar de perfecte partners, mensen van wie ik meteen aan hun gezicht zag dat ze het gingen willen doen, ze hadden wat kwadaardigs over hun gezicht hangen. Mijn eerste partner was Amelle, die contacteerde haar broer en een van zijn vrienden. Meteen waren ze verkocht. We hebben nu ongeveer al twee à drie jaar een tamelijk bloeiende zaak, maar we willen nog meer aan uitbreiden. We willen ons in het maffiamilieu binnendringen en vrouwen gaan verkopen aan grote bazen of meisjes naar dure feestjes laten gaan om de mannen te plezieren. Ik hou ècht wel van de meisjes, maar ze moeten gewoon goed gehoorzamen en al zeker geen pogingen ondernemen om te ontsnappen. Dan maken ze me boos en worden ze wel hard gestraft.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2009 - 13:16 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    name (voor, achter en doopnamen): Jenna Elizabeth Fox
    age (15-25): 20
    uiterlijk: Donkerbruin haar, bruine ogen, slank, 1m72
    foto: Klik
    karakter: Lief, vrolijk, betrouwbaar, behulpzaam, verlegen als ze je niet kent maar eenmaal je ze kent een echte spraakwaterval, kan arrogant en bitchy zijn, gierig, creatief
    droom (al de meisjes gingen naar new york om hun droom waar te maken): Jenna Elizabeth Fox wou naar New York gaan om daar fotografie te studeren. Ze is nu één van dé beste fotografen in heel Amerika.
    tekstje:
    Hi there! Jenna Elizabeth Fox hier. Ik kom hier even mijn levensverhaal lullen dus zet je maar neer en luister. Ik werd 20 jaar geleden, op 17 mei, geboren en mijn ouders doopte me tot Jenna Elizabeth Fox. En ja, ik ben best wel blij met mijn naam als ik eerlijk mag zijn. Verder houd ik van schrijven en tekenen en ben ik, zoals vrijwel elk meisje, gek op chocolade. Alles waar chocolade op zit eet ik graag. Ik ben een paar jaar geleden verhuis naar New York omdat ik daar Fotografie wou gaan studeren. En kijk nu eens, velen vinden mij één van de beste fotografen van heel Amerika. Maar ik moet gaan ^^ x'

    [ bericht aangepast op 2 okt 2009 - 16:50 ]

    Nog 3 meisjes nodig! Komaan mensen, vul een paspoortje in zodat ze kan beginnen! (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vul er nog wel eentje in :3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    name (voor, achter en doopnamen): Mika Valentina Germanotta.
    age (15-25): 15
    uiterlijk: Blond, groene ogen, rond hoofd, slank postuur.
    foto: http://www.denimblog.com/wp-content/uploads/2009/06/lo-2_edited.jpg
    karakter: Lief, vrolijk, behulpzaam, rustig en niet op haar teentjes getrapt.
    droom : Ik ben op mjn 14e naar NYC vertrokken om Fotografie te gaan studeren.
    tekstje: Hello.
    Mijn naam is Mika Valentina Germanotta. Ik ben 15 jaar en ik kom uit Italië en ja ik ben één van de weinige echt blonde Italiaanse meiden.
    Ik ben naar NYC gegaan om mijn droom te verwezelijken ik wou een studie Fotografie gaan doen. Jammer genoeg is deze droom een jaar later in duigen gevallen.
    Maar nu ga ik.
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.