• ik moet een verslag maken over vrijwilligerswerk. en het liefst ook een jongere intervieuwen die het doet maar kan niemand vinden.ik dacht mischien is er hier iemand die het doet? zoals in het bejaardentehuis of bij je sportclub?


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    nee, sorry. (:
    Maar ik wil het wel doen later in Thailand ;D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ga het misschien doen in de grote vakantie. Ecuador (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik niet (A)

    zou ik wel willen maar daar heb ik echt geen tijd voor.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik doe het niet en het klinkt misschien egoïstisch maar ik zou het ook niet willen doen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik doe het niet. Ik word het liefst betaald voor mijn werk, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet vriendelijk vind van de mensen die dat wel doen. Heb je daar trouwens geen forum van? Tegenwoordig heb je van alles een forum. :'DD

    [ bericht aangepast op 1 okt 2009 - 20:37 ]

    Hier is nergens in de buurt vrijwilligerswerk te vinden. Ik zou het wel doen, mocht er iets op fietsafstand zijn.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb vrijwilligerswerk gedaan in de zomervakantie :)
    Als je info wilt of een interview stuur maar een PB ;)


    dream, dare, fly!

    ik werk elke vrijdag ochten voor maatschappelijke stage bij meervoudiggehandicapte kinderen?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?