• Amélie Eloise Poulain is een Franse hoer die verhuist naar België, samen met een vriendin. Amélie wordt echter betrapt op het gebruiken van drugs, prostitutie en het stelen van kleine dingen, waardoor ze in een meisjes jeugdinstelling wordt gestopt. In het begin kan ze het niet aanvaarden, maar wanneer ze de meisjes beter en beter leert kennen, wil ze hun verhalen gaan publiceren. Ze wil alle meisjes hun verhalen op papier zetten en de wereld laten weten hoe het is om als hen door het leven te gaan. De naam van haar boek is; Life Stories, each unique.

    De vijftien meisjes;

    * Mebel Abigail Bale - 17 Jaar
    * Brodie Rose Dixon - 18 Jaar
    * Lea Amore Alexander - 16 Jaar
    * Maane van der Kamp - 17 Jaar
    * Faith NightRose - 19 Jaar
    * Atlantis Debarvue - 17 Jaar
    * Harley Quinn - 19 Jaar
    * Mary Elenor James - 17 Jaar
    * Bloom Tayson - 17 Jaar
    * Destiny Hope Hunter - 15 Jaar
    * Josephine Mullock - 18 Jaar
    * Alléy Priceless - 18 Jaar
    * Isis Taylor - 19 Jaar
    * Jasey Grégoire - 17 Jaar
    * Charlie Yvonne Boulay - 17 Jaar

    De twee Bewaaksters/Begeleidsters;

    * Kate Julia O'lordy - 27 Jaar
    * Scarlett O'Hara. - 27 Jaar

    Ohja, het verhaal speelt zich af in 2009 - het heden dus.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2009 - 21:02 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Radiance schreef:
    (...)

    Ik wil wel =) Ik vul alles ff in dan =)

    Liefje, jij bent een schat (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik wil nog wel één proberen ^^

    Naam;
    Ferinne Vespuccini
    Leeftijd;
    20
    Geboortedatum;
    23/01/1989
    Foto;http://human-bean.deviantart.com/art/Perceive-138834566
    Levensverhaal;
    Ferinne was een handelaar in alles wat illegaal is. Drugs, wapens, prostiueets, sigarette, you name it. Ze is in de business gerold door een slecht vriendje en bleek er heel goed in te zijn. Ook nadat die relatie op de klippen liep deed ze verder, waardoor ze de vervelende eigenschap tot het niet capabel zijn tot voelen, ontwikkeld. Niet doet haar ook maar iets. Na een zware klus voor de handel in gestolen wapens, werd ze gewond achter gelaten door de bende als een vogel voor de politie, die ze maar al te graag voor het vuil van de straat uitscheld. Zo is ze in de instelling gekomen

    [ bericht aangepast op 1 okt 2009 - 22:57 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Naam: Charlie Yvonne Boulay
    Leeftijd: 17
    Geboortedatum: 30 maart 1992 (eigenlijk in het echt 93 maar als ik in het verhaal al 17 ben is het 92 X'D)
    Foto: komt eraan.
    Levensverhaal:

    Vroeger werd ze altijd heel erg gepest op school en haar ouders mishandelden haar. Ze sloegen haar, gaven haar weinig tot geen eten en wanneer ze van school thuiskwam werd ze meteen in haar kamer opgesloten. Ze mocht er dus alleen uit als ze naar school moest. Vriendinnen had ze niet en haar vader en moeder waren drugsverslaafd en dronken veel. Op een gegeven moment merkte iemand de mishandelingen op en belde de Kinderbescherming. Die plaatste haar uit huis en ze kwam in een pleeggezin terecht, maar ze was zo getekend door alles wat er gebeurd was dat ze zich hier vreselijk misdroeg. Op een dag sloeg ze door en wilde wraak nemen op haar ouders. Zodoende ging ze naar hun huis en vermoordde ze beiden. Zo kwam ze in de instelling terrecht.

    Gezellig verhaal O_o Wat ben ik toch sadisctisch vandaag O_o Nouja, ik hoop dat het goed is =)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Liefje, jij bent een schat (:


    Weet ik wel X'D *Ego heerst hier* xD


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    http://www.quizlet.nl/images/2009/40/ryvwzuxrjhgvtfx.jpg

    Foto =)

    [ bericht aangepast op 1 okt 2009 - 20:37 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Edit!; Ik heb nog twee begeleiders/bewaaksters nodig. Een gemene, die sommige meisjes mishandelt en misbruikt en één die met de meisjes inzit en eigenlijk tamelijk lief voor hen is. Ze is soms streng, maar blijft steeds rechtvaardig. Meld je aan! (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Edit!; Ik heb nog twee begeleiders/bewaaksters nodig. Een gemene, die sommige meisjes mishandelt en misbruikt en één die met de meisjes inzit en eigenlijk tamelijk lief voor hen is. Ze is soms streng, maar blijft steeds rechtvaardig. Meld je aan! (:

    IEK WIEL. XD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    bewaakster/begeleider (lieve)

    Naam: Kate Julia O'lordy
    Leeftijd: 27
    Geboortedatum: 27/05/1982
    Foto: http://images0.speurders.nl/images/50/5015/50151820_1.jpg

    Goeie morgen ik ben Kate O'lordy, 27 jaar. Ik werk bij een jeugdinstelling. Waarom ik er werk? Omdat ik die kinderen van hun naïviteit wil afhelpen. Hier loopt vanalles rond, van jonge moordenaars tot drugdealers. Vroeger was ik zelf ook verslaafd dus ik weet wat vele doormaken. Ik probeer hen zich thuis te laten voelen in deze instelling. Maar meestal zien die kinderen zo inzich zelf gekeerd. Ik hoop dat alles ooit weergoed gaat komen.
    Ik moet weer aan het werk.
    goodbye

    [ bericht aangepast op 2 okt 2009 - 13:55 ]


    Why do you try so hard to fit in when you're born to stand out?

    Marihuana schreef:
    (...)
    IEK WIEL. XD

    Als je wil, mag je (: Er meldt zich toch niemand anders aan.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2009 - 13:53 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Als je wil, mag je (: Er meldt zich toch niemand anders aan.

    MWHUAHAHA.
    Maar wat moet ik dan invullen. Hetzelfde? :3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    (...)
    MWHUAHAHA.
    Maar wat moet ik dan invullen. Hetzelfde? :3

    Ik heb wat je moet invullen een beetje aangepast. Dus wat nu bij benodigdheden staat invullen (: En je bent trouwens de gemene bewaakster =P


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Naam; Scarlett O'Hara.
    Leeftijd; 27
    Geboortedatum; 01-05-1982
    Foto; Scarlett.
    Afkomst; Half Duits Half Amerikaans..
    Omschrijving;
    Hallo, I am Scarlett O'Hara. Ik zie er misschien wel liefjes uit, maar geloof me. Dat ben ik niet! Ik haat het dat al die meiden zo arrogant durven te doen, nadat ze zulke vreselijke dingen hebben gedaan. Ze moeten opnieuw opgevoed worden! En dát is precies wat ik hier doe. Ik ben er niet om lief en aardig te zijn. Ik leer ze discipline! Of ze worden normaal en gaan hier weg, óf ze blijven zo en zullen hier helemaal alleen sterven.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Schrijf je verhaal nooooouuuuuuuu. Ik wil lezen :3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    Schrijf je verhaal nooooouuuuuuuu. Ik wil lezen :3


    Your make-up is terrible

    Marihuana schreef:
    Schrijf je verhaal nooooouuuuuuuu. Ik wil lezen :3

    Niet zagen! Ik ga eerst een beetje voor school gaan werken en terwijl de globale verhaallijn eens wat uitwerken. Als je nog ideetjes heb, kom maar hoor (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right