• Amélie Eloise Poulain is een Franse hoer die verhuist naar België, samen met een vriendin. Amélie wordt echter betrapt op het gebruiken van drugs, prostitutie en het stelen van kleine dingen, waardoor ze in een meisjes jeugdinstelling wordt gestopt. In het begin kan ze het niet aanvaarden, maar wanneer ze de meisjes beter en beter leert kennen, wil ze hun verhalen gaan publiceren. Ze wil alle meisjes hun verhalen op papier zetten en de wereld laten weten hoe het is om als hen door het leven te gaan. De naam van haar boek is; Life Stories, each unique.

    De vijftien meisjes;

    * Mebel Abigail Bale - 17 Jaar
    * Brodie Rose Dixon - 18 Jaar
    * Lea Amore Alexander - 16 Jaar
    * Maane van der Kamp - 17 Jaar
    * Faith NightRose - 19 Jaar
    * Atlantis Debarvue - 17 Jaar
    * Harley Quinn - 19 Jaar
    * Mary Elenor James - 17 Jaar
    * Bloom Tayson - 17 Jaar
    * Destiny Hope Hunter - 15 Jaar
    * Josephine Mullock - 18 Jaar
    * Alléy Priceless - 18 Jaar
    * Isis Taylor - 19 Jaar
    * Jasey Grégoire - 17 Jaar
    * Charlie Yvonne Boulay - 17 Jaar

    De twee Bewaaksters/Begeleidsters;

    * Kate Julia O'lordy - 27 Jaar
    * Scarlett O'Hara. - 27 Jaar

    Ohja, het verhaal speelt zich af in 2009 - het heden dus.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2009 - 21:02 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Marihuana schreef:
    (...)`
    Nou niet totdat ze het verhaal vn Brodie hoort, en ze Brodie ziet, maar dan wil Brodie haar eerst niet geloven ofzeuw? Waardoor het slecht met d'r gaat, brodie vind het allemaal gwn toeval ofzeuw. maar later gelooft ze het wel? (dat of ze het wel of niet gelooft mag je zelf weten XD)

    Thih :'D Maar ik weet niet of ik veel van de situaties binnen het jeugdhuis ga vertellen. Ik weet nog niet goed hoe ik het ga uitwerken. Of alleen de verhalen van de meisjes met een klein beetje bijhorende informatie ofwel een volledig verhaal.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik zal er wel nog een verzinnen voor als niemand meer komt, en als er wel iemand komt schrap je dee maar ofzeuw.

    Naam: Gwendolynn Shark.
    Leeftijd; 14
    Geboortedatum: 17/08/1995
    Storie: Is al sinds haar geboorte gek. Vroeger deed ze graag alsof ze seks had met haar dieren. Later werd ze de eerste jonge verkrachtster.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    Ik zal er wel nog een verzinnen voor als niemand meer komt, en als er wel iemand komt schrap je dee maar ofzeuw.

    Naam: Gwendolynn Shark.
    Leeftijd; 14
    Geboortedatum: 17/08/1995
    Storie: Is al sinds haar geboorte gek. Vroeger deed ze graag alsof ze seks had met haar dieren. Later werd ze de eerste jonge verkrachtster.


    ROSE
    je bent ziek in je hoofd
    ;x
    -sexmetdierenismijnpassieal-


    -oke dat loog ik-


    We can only learn to love by loving.

    http://www.blackvulture.com/vanessa/scans/drew/vc-playstation-full.jpg <= dat 14 jarigste verkrachtster x3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Nicol schreef:
    (...)

    ROSE
    je bent ziek in je hoofd
    ;x
    -sexmetdierenismijnpassieal-


    -oke dat loog ik-

    WE HEBBEN DEZELFDE PASSIE. COOL.
    -neukt een hond-

    -ik ben ziek.-
    - ik lieg-


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Foto Mary
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=59895


    It's all for you, my butterfly.

    Naam; Isis Taylor
    Leeftijd; 19
    Geboortedatum; 23-02-1990
    Levensverhaal:
    Isis ging op haar 14de met haar ouders op winter sport. Tijdens het skien werd ze verrast door een lawine, ze raakte helemaal bedwelmd door de sneew.Nadat ze werd gered, kwam de arts met een vreselijke uitslag, ze was verlamd vanaf haar middel, ze zal haar leven moeten slijten in een rolstoel. Toen ze dat hoorde probeerde ze zelfmoord te plegen, toen ook dat niet lukte voelde ze zich mislukt en deed niet haar best weer te leren lopen. Omdat ze nu toch niks kon, vond een vriend van haar dat hij haar kon misbruiken, sindsdien heeft ze zich ingezet en kon ze na een tijdje weer rustige stapjes zetten, op een avond toen haar vriend weer kwam liep ze naar de keuken pakte een mes en vermoorde hem met 2 simpele mes steken.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2009 - 19:26 ]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Picca.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    yeah.. finally.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oeepsss de achternaam is Tyson zonder die A :$


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Maane


    Your make-up is terrible

    Benodigdheden;
    Naam; Jasey Grégoire
    Leeftijd; 17
    Geboortedatum; 02/03/1992
    afkomst: Frankrijk, Marseille.
    Foto; http://www.cardea.nl/CmsData/images/220/meisje17jaar.jpg
    Levensverhaal;


    Ik was 13 en had een grote droom, ik wilde het maken, ik wilde iemand zijn. Iets voorstellen, want ik had in heel mijn leven niks voorgesteld. Mijn ouders waren vroeg gestorven en verder had ik nooit familie gehad. Ik ging van pleeggezin naar pleeggezin, en werd met de dag ongelukkiger. Ik was een onhandelbaar kind. 14 november 2005 ontmoette ik Elenoir, een 18 jarige vrouw uit ne york. Ze zag iets groots in me, een ster. Ik geloofde haar, dom dat ik was. Zodra ik toestemming kreeg van het pleeggezin waar ik op dat moment bij verbleef vertrok ik met Elenoir naar New york. Daar ging echter alles anders dan gedacht. Elenor bleek niet elenoir te heten. Ze bleek niet te zijn wie ze beweerde te zijn maar toen ik erachter kwam, was het al te laat. Elenoir zat samen met 2 andere mannen en vrouwen in de vrouwenhandel, ze stalen het vertrouwen en droogeerde hen vervolgens. Ik was een van die vrouwen. Ze gebruikte je als seksspeetje en verkochten je aan mannen als een soort van seksslaaf. De pijn was ondragelijk en de enige uitweg leek drugs te zijn. Drie jaar gingen voorbij. Ik ging kapot. Mijn haar was dof e mijn ogen waren hun glans kwijt en toen viel de FBI het grote fabrieksgebouw binnen. Ze redde mijn leven. Maar dat hielp me echter niet van de drugs af. Ik was eraan verslaaft, ieder moment van de dag verlangde ik erna. ZO kwam ik in e instelling terecht




    oké ik vind het eigelijk god gevonden :X


    xx

    [ bericht aangepast op 2 okt 2009 - 13:41 ]


    Why do you try so hard to fit in when you're born to stand out?

    [ bericht aangepast op 1 okt 2009 - 20:18 ]


    What you see, is what you get.

    Nog één persoontje. Help me! (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Nog één persoontje. Help me! (:


    Ik wil wel =) Ik vul alles ff in dan =)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle