• Ja, er belde toenet iemand aan, op verzoek van de gemeente, om te komen vragen of we een hond hebben o.o
    Like, waar slaat dát in hemelsnaam op? Hebben die mensen niks beters te doen? ._.
    Anyway, hebben jullie al eens zo'n gestoorde mensen voor jullie deur gehad?

    Neen, tot nu toe nog niet.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Dat was dan waarschijnlijk wegens de hondenbelasting ^^
    Maar nee, nog nooit gestoorde mensen aan de deur gehad :Y)

    Hahaaa :'D
    Maar nee, nog nooit meegemaakt.


    Never run out of reasons to smile...

    Uncommon schreef:
    (...)
    :'( Betekend dat dat ik mijn kans gemist heb?
    Maar stiekem had ik de hond verstopt. Je moet nog eens komen kijken (cat)


    Deed ik net, je kwam niet open doen. :'(


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Nicol schreef:
    Wij hebben wel is Jehova's aan de deur
    meer
    niet


    Wij ook. Mijn vader heeft eens tegen zo ventje gezegt: Als u niet maakt dat u wegkomt laat ik onze duitse herder los. Toen wist die man niet hoe snel die weg moest komen.

    Verder vliegen er bij ons voor gekken uit de bocht. En worden er criminelen opgepakt -Maandag was dat nog- -.-'


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Haha, ja.
    Mijn zus heeft urgentie aangevraagd voor Rotterdam, en dan komen ze controleren of de situatie wel echt urgent is..
    En dat moesten ze weer pér sé om kwart over 7 doen, toen ik net mijn bed uit was. Stond ik daar in mijn pyama aan de deur. En de kleintjes natuurlijk ook meteen wakker.
    Dat verpestte echt heel mijn ochtend :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    nee, wij hebben nooit van die mensen aan de deur gehad,
    maar ik bedoel,
    hebben die mensen niks beters te doen dan aan deuren komen om te vragen of we een hond hebben 0.o?


    "All our DREAMS can come true, if we have the courage to pursue them" -Walt Disney

    Ja, volgens mij wel ooit een keer. We hebben er wel foldertjes over gekregen:S


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Bij mij zijn er al vaak gekken en weirdo's aan mijn deur geweest, en ze waren in mijn huis!!
    Maar dat kan ook komen door het feit dat ik een cafe/taverne heb , en ik woon daarboven in een reuzeluxe appartement/flat xD
    Vroeger toen is er eens een man aan mijn deur geweest (toen ik nog in een "gewoon" huis woonde) die vroeg om met welk merk stylo ik schreef. Ik heb die man eens goed scheefbekeken en hem gevraagd waarom hij in godsnaam voor die job als stylocontroleur heeft gekozen, hij kon mij geen antwoord geven :S Of een keer dat er een man aan mijn deur kwam om te vragen of mijn ouders geen nieuwe deur wouden kopen :8. De gemeente waar ik vroeger in woonde is raar (lol)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2009 - 20:27 ]

    Ish denk voor hondenbelastig.


    blame the bully.

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Deed ik net, je kwam niet open doen. :'(

    :O

    Hoezo is dat gestoord? Dat is gewoon om te kijken hoeveel honden er wonen, zodat men een gemiddelde kan trekken en aan de hand daarvan hondenbelasting verhogen of verlagen of iets dergelijks.


    Life is hard and then we die

    Hahhaa xD
    Nee nog nooit xD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Nee, nog niet.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Hesitate schreef:
    hihi^^
    buiten getuigen van Jehova hebben wij nog ni veel vreemd volk over de vloer gehad^^

    Bij een vriend van me broer stonden ze ook een keer.
    "Wij komen jezus brengen."
    "Ja, zet hem maar in de tuin." Toen heeft ie de deur dicht gedaan. Geweldig.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.