• Hellow (:
    Ik loop dus de laatste tijd héél graag thuis rond in leggings met een lange, dikke trui boven. Nou wil ik een speciale legging, zo eentje met een slangenleerachtige print url=http://www.eparsa.fr/world/images2/news3/stewart-lautner-ew5.jpg]Wat zij aanheeft.[/url, maar ik weet totaal niet waar ik die kan verkrijgen.
    Iemand die wel een idee heeft van de winkels waar ze zulke verkopen? Het mogen er ook zijn met een felle print, zolang er eigenlijk maar een print op staat.
    Dankeee (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Pfoeh, eerlijk gezegt heb ik geen idee :X

    Ik weet dat ze in de coolcat veel soorten leggings hebben, maar ik denk niet dat die erbij zit..


    You're a star in heaven.

    Pfoe,
    maybe H&M?

    Broadway schreef:
    Pfoe,
    maybe H&M?

    Néé, heb ik al gezocht oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hmm, dan kan Coolcat/wonderwoman ook nog wel zo een keer zo iets hebben. Uhm. Verdr weet ik niet ;x

    Pieces?
    Ik heb echt geen idee :X


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb zoiets gezien bij de New Yorker.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Broadway schreef:
    Hmm, dan kan Coolcat/wonderwoman ook nog wel zo een keer zo iets hebben. Uhm. Verdr weet ik niet ;x

    Wonderwomen ken ik niet :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Sentiment schreef:
    Ik heb zoiets gezien bij de New Yorker.

    Ben je het zeker? Want ik woon nogal ver van een stad waar ze een New Yorker hebben --'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik zou het niet weten.


    Just a simple "I love you" (:

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Wonderwomen ken ik niet :')

    Opvolger van Coolcat, 8'D Anders kijk je of de New Yorker een site heeft, en dan snuffel je daar even op rond, en maybe kan je ook zelf bestellen?

    Broadway schreef:
    (...)
    Opvolger van Coolcat, 8'D Anders kijk je of de New Yorker een site heeft, en dan snuffel je daar even op rond, en maybe kan je ook zelf bestellen?

    Dat zou inderdaad wel handig zijn. Ik ga eens zoeken (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb geen flauw idee waar je dat kan vinden =x
    Sorry.


    Never run out of reasons to smile...

    Laatst zag ik in de Lady Sting zo'n soort legging.


    a figment of your imagination

    Lady Sting,H&M,Wonderwoman uhh.. Ebay en ik had nog een site maar ik weet hem niet meer


    We can only learn to love by loving.