• Hoii iedereen _O_
    Ik heb dus een vraagje ivm aantal quizlets +niveau.
    Je kan dus pas vijf sterren hebben als je zeker 50 quizzen ontworpen hebt. Vroeger was dat normaal, omdat er nog geen storys waren en deden ze gewoon een quiz met verhaal. Maar nu doe ik dus aan storys en maak ik bij quizlets alleen nog maar échte quizzen. Maar als je er vijftig moet maken voor dan pas vijf sterren te hebben , is dat niet veel?
    x


    - hoi ;D

    Ik heb vijf sterren en nog maar 3 quizzen... :') Ik dacht dat die sterren met invullen van quizzen te maken had, en niet met het zelf ontwerpen van ze... Want ik heb dus al mijn quizzen omgezet, maar heb nog 5 sterren. En bij instellingen staat ook iets van, al mijn resultaten verwijderen, je niveau is hierna wel weer 0. Dus ja. :')


    You move me ......... Kurt

    Ik heb vijf sterren en nog maar 3 quizzen... :') Ik dacht dat die sterren met invullen van quizzen te maken had, en niet met het zelf ontwerpen van ze... Want ik heb dus al mijn quizzen omgezet, maar heb nog 5 sterren. En bij instellingen staat ook iets van, al mijn resultaten verwijderen, je niveau is hierna wel weer 0. Dus ja. :')

    woops, sorry. dubbel. :$

    [ bericht aangepast op 1 okt 2009 - 13:14 ]


    You move me ......... Kurt

    ja ik vind het oom vet veel!!!!!


    DUDE! Get a life!!!

    Assassin schreef:
    Ik heb nog een serie op quizzen staan, daarom heb ik er 5 x'D Maar als ik die omzet heb ik er nul ofzo.
    Dus ik vind het ook veel

    Je niveau kan niet afnemen, he n.n
    Dus je kán die serie verwijderen ;]
    Ik heb ook geen quizzen meer. :]

    Uncommon schreef:
    (...)
    Je niveau kan niet afnemen, he n.n
    Dus je kán die serie verwijderen ;]
    Ik heb ook geen quizzen meer. :]


    oeeeeh, dan ga ik dat ooit doen


    Your make-up is terrible

    het is veel! alleen wat heeft het eigenlijk voor nut om 5 sterren te hebben? :x


    Wow, that's an awesome vampire power, dude.

    Alicious schreef:
    Ik heb vijf sterren. Maar dat komt omdat er vroeger nog series waren. Daar ging dat makkelijk bij. : D


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Uncommon schreef:
    (...)
    Je niveau kan niet afnemen, he n.n
    Dus je kán die serie verwijderen ;]
    Ik heb ook geen quizzen meer. :]

    Je niveau kan wel afnemen. :')


    You move me ......... Kurt

    Charlisle schreef:
    het is veel! alleen wat heeft het eigenlijk voor nut om 5 sterren te hebben? :x

    ik weet niet, ik vroeg het me gewoon af.(cat)


    - hoi ;D

    Pervert schreef:
    (...)
    Je niveau kan wel afnemen. :')

    ik dacht van niet?


    - hoi ;D

    ik heb niet echt de behoefte om veel sterretjes te hebben xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik had vijf sterren en nu nog steeds,maar ik heb wel een paar quizen maar zeker geen vijftig maar die staan allemaal inactief (:


    The soul needs autumn.

    Jeps.


    I live for the applause, you will die for it.

    Alicious schreef:
    Ik heb vijf sterren. Maar dat komt omdat er vroeger nog series waren. Daar ging dat makkelijk bij. : D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Uncommon schreef:
    Ik vind van niet, maar dat kan komen omdat ik al niveau 5 heb x.x
    Maarre, dat wordt dan toch nog quizzen ontwerpen? Nja, het is nou eenmaal in het begin ingestelt...


    Eens


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.