• Hoii iedereen _O_
    Ik heb dus een vraagje ivm aantal quizlets +niveau.
    Je kan dus pas vijf sterren hebben als je zeker 50 quizzen ontworpen hebt. Vroeger was dat normaal, omdat er nog geen storys waren en deden ze gewoon een quiz met verhaal. Maar nu doe ik dus aan storys en maak ik bij quizlets alleen nog maar échte quizzen. Maar als je er vijftig moet maken voor dan pas vijf sterren te hebben , is dat niet veel?
    x


    - hoi ;D

    Ja, dat vond ik ook al. :X


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ik heb vijf sterren. Maar dat komt omdat er vroeger nog series waren. Daar ging dat makkelijk bij. : D


    We'll never be as young as we are tonight

    Alicious schreef:
    Ik heb vijf sterren. Maar dat komt omdat er vroeger nog series waren. Daar ging dat makkelijk bij. : D

    Ja, dat is zo.
    Maar nu er stories zijn vind ik dat veel te veel ;x


    - hoi ;D

    Yoah, that's true.

    Tuurlijk is dat te veel. o.o
    Maar volgens mij heeft iemand al eens gevraagd om dat te veranderen, maar is dat gewoon nog niet gebeurd. (:

    Capitain schreef:
    Tuurlijk is dat te veel. o.o
    Maar volgens mij heeft iemand al eens gevraagd om dat te veranderen, maar is dat gewoon nog niet gebeurd. (:

    Oh, wist ik niet.


    - hoi ;D

    Ik vind dat ook wel best veel.


    Just a simple "I love you" (:

    Troglodyte schreef:
    (...)
    Oh, wist ik niet.

    Nu wel. (cat)
    Maar volgens mij kun je best een pb'tje naar Rutger sturen ofzo? Misschien verandert hij dat dan, want volgens mij heeft die de tijd niet om elke dag op het forum te kijken enzo. (:

    Jah, dat vind ik ook veel ö


    Never run out of reasons to smile...

    Mee eens. :X


    Let the Night embrace you

    Uhu, ik vind dat ook veel hoor.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Ja vind ik ook.


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik vind van niet, maar dat kan komen omdat ik al niveau 5 heb x.x
    Maarre, dat wordt dan toch nog quizzen ontwerpen? Nja, het is nou eenmaal in het begin ingestelt...

    Ik vind het juist goed zo!!!!


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Ik heb nog een serie op quizzen staan, daarom heb ik er 5 x'D Maar als ik die omzet heb ik er nul ofzo.
    Dus ik vind het ook veel


    Your make-up is terrible