• heey
    we hebben rollen nodig onze quizz gaat over hiphop en tokio hotel dus er komt heel veel hiphop in:D
    en tokio hotel:D¨
    DEZE QUIZZ KOMT OP SILENTCRY

    Als je een leuke naam voor de quiz weet zeg t ons dan ^^



    deze rollen hebben we nodig
    ¨
    vriendin Tom
    -ElmoKid
    vriendin gustav
    -Fabiola
    vriendin bill
    -Monkeyball en BILLxKxBITCH
    vriendin georg
    -FUCKxLOVE
    vriendin chris brown
    -xBOS
    vriendin Usher
    -
    vriendin Flo-Rida
    -Doraaa
    vriendin Darryl
    -StylischMe
    nog 2 vriendinnen van demi en loes
    -StylischMe
    -BILLxKxBITCH
    2 huppelkutjes
    -VIP
    -VampiresS


    dit hebben we nodig

    naam:
    leeftijd:
    karakter:
    hobby:
    welke rol:
    foto van jezelf:
    Tekstje voor Proloog:

    we kiezen niet meteen de eerste!!!

    Xx Loes en Demi


    PLAYING WITH YOUR BOYFRIEND AND MAKE USS FAMOUS BITCH

    naam: Charissa

    leeftijd: 18

    karakter: ego,lief,koppig,verlegen en lui

    hobby: streetdance en zingen

    welke rol: zusje van Chris Brown

    foto van jezelf: http://www.casafree.com/modules/xcgal/albums/userpics/21513/normal_adriana%20lima.jpg


    Tekstje voor Proloog: Hoi mensjes, ik ben Charissa het jongere zusje van Chris Brown.Ik ben 18 jaartjes jong. Ik hou van Zingen en dansen. Mijn styl is mezlf en mijn muzieksmaak is R&B, Rap en pop. Tja ik noem nu eenmaal Brown met mijn achternaam. Toedels schatjes<333


    *He's the one.

    naam: Andrea
    leeftijd: 16
    karakter: arrogant, open, brutaal, denkend dat ze geweldig is en... denken dat ze super lief is voor anderen
    hobby: uhm. paardrijden en shoppuh/feesten
    welke rol: huppelkutje:A
    foto van jezelf: zie fotoboek, daar staat wel een geweldige van mij in een galajurk (blond haarXD)
    Tekstje voor Proloog: zie hier boven+ ze heeft eigenlijk geen werk, naja als zaterdag hulpje in een nagellakzaak enne muzieksmaak: uhm TH... dan zo'n nep gilwijf, monsoonsletje(cool)


    I am an idiot, I move.

    naam: Charissa

    leeftijd: 18

    karakter: ego,lief,koppig,verlegen en lui

    hobby: streetdance en zingen

    welke rol: zusje van Chris Brown

    foto van jezelf: http://www.casafree.com/modules/xcgal/albums/userpics/21513/normal_adriana%20lima.jpg


    Tekstje voor Proloog: Hoi mensjes, ik ben Charissa het jongere zusje van Chris Brown.Ik ben 18 jaartjes jong. Ik hou van Zingen en dansen. Mijn styl is mezlf en mijn muzieksmaak is R&B, Rap en pop. Tja ik noem nu eenmaal Brown met mijn achternaam. Toedels schatjes<333


    je krijgt de rol maar ik denk niet daty je er dan vaak in komt maybe dt je beter de rol van een van de vriendinnen kan pakken die komen er vaak in


    PLAYING WITH YOUR BOYFRIEND AND MAKE USS FAMOUS BITCH

    Naam : Siham

    Leeftijd: 18

    Karakter : Bitchhy,lief,behulpzaam,humoristisch&hard to get

    Hobby's: Muziek luisteren&shoppen

    Welke rol: Vriendin Bill

    Foto: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=57762

    tekstje:


    Haay,ik ben Siham en ben 18 jaar oud.Ik vind het echt super om 18 te zijn,eindelijk niet meer afhankelijk van je ouders.Ik ben soms nogal bitchy tegen mensen die het verdienen,en kan dan ook wel eens een klap uitdelen.De meeste jongens weten ook wel dat ik hard to get ben,dus ze doen er alles voor om me voor zich te winnen,maar dat lukt dus niet.Maar over het algemeen ben ik een lief en behulpzaam persoon die te vertrouwen is.Oh ja voor ik het vergeet,ik hou mega veel van Tokio Hotel&shoppen,maar chocola en huppelkutjes haat ik,dus als je me wilt versieren onthoud dit: NEEM NOOIT CHOCOLADE MEE!.Oh scheisse mijn moeder roept.dus tschüs..


    srry srry srry lieford die rol is al bezet kun je niet gewoon een beste vriendin worden dan laat ik je de bf zijn van bill is dat ook goed??


    PLAYING WITH YOUR BOYFRIEND AND MAKE USS FAMOUS BITCH

    (...)

    je krijgt de rol maar ik denk niet daty je er dan vaak in komt maybe dt je beter de rol van een van de vriendinnen kan pakken die komen er vaak in


    maar ik kan toch ook het halfzusje van chris brown zijn alleen weet ik dat niet omdat ik geadopteerd ben en dan vriendin ben,??

    hopen dat ej het snapt


    *He's the one.

    (...)

    maar ik kan toch ook het halfzusje van chris brown zijn alleen weet ik dat niet omdat ik geadopteerd ben en dan vriendin ben,??

    hopen dat ej het snapt


    ik begrijp[ het maar dan zet ik je bij vriendinnen van mij en loes en je bent het zusjj van chris brown dan


    PLAYING WITH YOUR BOYFRIEND AND MAKE USS FAMOUS BITCH

    (...)

    ik begrijp[ het maar dan zet ik je bij vriendinnen van mij en loes en je bent het zusjj van chris brown dan


    joa is goed,!!


    *He's the one.

    ik heb nog maar een paar rollen en ik wel vandaag als het kan de proloog maken:Y)


    PLAYING WITH YOUR BOYFRIEND AND MAKE USS FAMOUS BITCH

    ik heb rollen nodig asjeblief (A)


    PLAYING WITH YOUR BOYFRIEND AND MAKE USS FAMOUS BITCH

    Ik wil ook wel Darryl zijn 3rollen ineen kan toch ???


    *He's the one.

    Ik wil ook wel Darryl zijn 3rollen ineen kan toch ???


    ja is goed dan wordt je de vruiendin van darryl


    PLAYING WITH YOUR BOYFRIEND AND MAKE USS FAMOUS BITCH

    (...)

    ja is goed dan wordt je de vruiendin van darryl


    coel..<33


    *He's the one.

    er zitten weer leuke mensen der in :D
    liebe dich <3


    i like cookies :Y)

    trlijk ikz it er in,!!! xD 3keer


    *He's the one.

    trlijk ikz it er in,!!! xD 3keer


    love ya lieford


    PLAYING WITH YOUR BOYFRIEND AND MAKE USS FAMOUS BITCH