• Album illegaal uitgelekt
    Helaas is het album Humanoid [engelse versie], 3 dagen voor de release uitgelekt en verspreiden de nummers zich illegaal over het internet.

Links naar deze liedjes zullen worden verwijderd! [zoals eerder al medegedeeld in sticky] Wacht gewoon op het album zelf. Doe de illegale versie's in de ban!
    Het downloaden en verspreiden van muziek is illegaal. Het is heel vervelend voor de band zelf dat het album al online staat voor het gepubliceerd is en wij helpen dus ook absoluut niet mee aan het verspreiden. Wij verzoeken iedereen hetzelfde te doen en niets verder te sturen wanneer je beschikking over de nummers mocht krijgen.

UPDATE
    als je links naar nummers vind: Post het hier:
    http://privacypolicy.umusic.com/piracy/

[ bericht aangepast op 29 sep 2009 - 21:01 ]

Gekehoofd schreef:
    (...)
    Wat ben je dán sneu!

dan ben je wel meer dan sneu!

oh ik wacht ng wel drie dagen hoor :Y)

Read this upside down: 370HSSV 0773H

Whipple schreef:
    (...)
    ik hoop dat ze degene vinden die de 'bron' is zeg maar.. want ik vind het toch wel ergens niet kunnen hoor =3

Ik hoop het ook. Maar kunnen ze dan iets tegen hem/haar doen?

*kucht*
    Ik heb een correctie
    Het engelse album is uitgelekt
    Ik ga nu zoeken of het duitse ook uit is gelekt zo ja neem ik dit terug

Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

Kansloos is dat.
    Het komt bv vaak voor dat mensen in een CD winkel het flikken, maar daar is het nu te vroeg voor. Die krijgen het vaak pas een dag van tevoren.
    Most likely iemand die zich bezighoudt met de maak ervan, en de verspreiding naar de winkels.

Uncommon schreef:
    (...)
    Ik hoop het ook. Maar kunnen ze dan iets tegen hem/haar doen?

lijkt me toch van wel. Als je echt zeker weet dat die het gedaan heeft. Dan zouden ze er toch wel wat tegen kunnen doen, weet ik veel. boete ofzo..? ='3

Immortal schreef:
    *kucht*
    Ik heb een correctie
    Het engelse album is uitgelekt
    Ik ga nu zoeken of het duitse ook uit is gelekt zo ja neem ik dit terug

Zou kunnen, wij kregen enkel dat berichtje, en het verzoek er nix van te posten =]

Whipple schreef:
    (...)
    lijkt me toch van wel. Als je echt zeker weet dat die het gedaan heeft. Dan zouden ze er toch wel wat tegen kunnen doen, weet ik veel. boete ofzo..? ='3

Nja, ik heb er geen verstand van, maar ik hoop dat ook echt, serieus.
    Waar hebben die jongens dat aan te danken? Zij hebben zich kapot gewerkt, en dan krijgen ze dit ervoor terug. Sorry hoor, maar dat vind ik echt níet kunnen =X

Het schijnt inderdaad om het engelse te gaan.

http://privacypolicy.umusic.com/piracy/ om het aan te geven als je want vind.

Cherished schreef:
    (...)
    Zou kunnen, wij kregen enkel dat berichtje, en het verzoek er nix van te posten =]

ik heb gecheckt
    alleen engelse is uitgelekt. ik heb de grootste download ding waar echt alles opstaat dus.

Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

Ik ga youtube doorspitten, dan flikker ze in de link!

Ik vind het echt erg voor ze.

Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

Vertel, ik heb al gezocht op Alien, maar het enige wat ik kon vinden waren previeuws die niet meer illegaal waren, omdat dat toen bij toho channal was, vertel op welke namen ik moet zoeken!

de nummers kun je vinden op de sites waar de previews ook staan :/

Dat is echt kut.

Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.